pawelwor Opublikowano 19 Lipca 2012 Opublikowano 19 Lipca 2012 Zauważyłem to już jakiś czas temu, ale dzisiaj stojąc przed Świdnikiem w korku bawiłem się gazem i odkryłem dziwną sytuację. Otóż kiedy wciskam gaz mając jednocześnie wciśnięty hamulec obroty rosną i w pewnym momencie jest stuknięcie od strony silnika (lekko buda się zakołysze nawet) i obroty spadają bardzo powoli do ok 1100obr/min (ciągle mając wciśnięty gaz, nawet na maksa). Po puszczeniu hamulca tak jakby wraca wszystko do normy. Sytuacja się nie zdarzyła, kiedy nie wciskałem hamulca. Czy to normalne, czy coś znowu dolega mojej A4?
machina Opublikowano 19 Lipca 2012 Opublikowano 19 Lipca 2012 Stuknięcie może świadczyć o problemie z dwumasą, ale ogólnie sytuacja ze spadaniem obrotów przy jednocześnie wciśniętym hamulcu jest normalna - zabezpieczenie przed jeżdżeniem z jednocześnie wciśnietym pedałem gazu i hamulca-ecu odcina dopływ paliwa. Jedno jest pewne, krańcówkę pedału hamulca masz dobrą
marcin248 Opublikowano 20 Lipca 2012 Opublikowano 20 Lipca 2012 ja kiedyś czekałem na koleżkę zapalony silnik zamiast ręcznego noga na hamulcu i coś gazem się bawiłem delikatnie to mi zaczęły migać za zegarach świece żarowe i coś jeszcze na raz (zapomniałem ale żółta kontrolka jak przy BS chyba 000) zgasiłem auto i było ok, zdarzyło się to ok 3 razy w 3 letniej karierze auta w moich rękach ale też dziwne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się