gawey 0 Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Objawy : czeste lapanie trybu awaryjnego turbinka czyszczona 1,5 miesiaca temu Z GORY DZIEKI ZA POMOC STATYCZNE Log (0 - 000,001,003) Log (1 - 004,007,013) Log (2 - 011,014) GrUPA BASIC Log (0 - 000) Log (3 - 003) Log (4 - 004) Log (11 - 011) DYNAMICZNE Log (1 - 000) Log (3 - 001) Log (0 - 003) Log (4 - 004) Log (2 - 008) Log (5 - 010) Log (6 - 011) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 wina ewidentnie w turbo zle zlozona/zle wyczyszczona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Zanim znow wyrwie sprezarke.. niech sprawdzi uklad podcisnien i sam N75 bo na moje oko wywinął orłą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawey 0 Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 przemik wymienilem wszystkie wezyki podcisnienia a n75 nie mam na podmianke da rade jakos go sprawdzic :/ ps. sprezarke jak skladalem lopatki chodzilo leciutko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DragonGTI 0 Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Poprzez pomiar oporności zaworka? wartość powinna wynosić 25-35 omów ale nie mam 100% pewnosci.. zamiane z N18? --------------------------------- tutaj troszke inaczej z tą rezystancją moze cos CI to powie: Seat Leon 1.9TDI ASV N18 i N75 normalnie zamknięte? Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesik18 7 Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Mam nadzieje ze pomogłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Coś jest nie tak : w trybie ON pokazuje mniej niż w trybie OFF w grupie 011 BS statycznie więc coś jest poknocone. W dynamicznych ciśnienie narasta tak wolno jakby była to wina padniętej przepływki. Albo źle działa N75 albo źle są podłączone wężyki podciśnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 .... albo grucha strzelona.... wygląda jaby kierownice VTG poruszane byly tylko bezwładem spalin... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawey 0 Opublikowano 27 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 kurde i co tu robic ma ktos schemacik podlaczen podcisnienia to sprawdze jeszcze raz ale raczej dobrze sa podlaczone a cw o z ta zamiana zaworkow mozna je zamieniac ? w celu sprawdzenia a przeplywke jak sprawdzic ? da rade zamienic z toledo 1,9 tdi 110 KM nie mam juz sily :/ jak usprawnic te autko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DragonGTI 0 Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/b5-b6-tdi-schemat-wezy-podcisnienia-silnikow-afb-ake-akn-aym-bau-bdg-bdh-bfc-48493/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawey 0 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 zle mialem podlaczone turbo pod zawor n75 teraz juz nie lapie trybu awaryjnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się