the_troll 0 Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Witam. Problem wygląda tak iż nawet przy hamowaniu z 5km/h załącza się ABS mimo iż koła się nie blokują. Da się to VAG-iem sprawdzić lub skorygować. Kontrolka ABS gaśnie normalnie po odpaleniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teeree 0 Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Witam, miałem tak, po wymianie wahaczy, napisalem tu na forum i dostalem odpowiedz,, ze czujnik abs jest nie dokonca wlozony, ruszylem minimalnie czujnikiem wszedl okolo 1mm, i od tamtej pory (2lata) jest ok, wiec mozliwe ze u Ciebie to ktorys z czujnikow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the_troll 0 Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 A można Vag-iem sprawdzić który czujnik przekłamuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Można... w ABS nie pamiętam już na którym kanale jest pokazana prędkość dla każdego z kół w km/h. Ruszasz obserwując prędkość każdego z kół i zobaczysz, który czujnik mierzy inaczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Witam. Problem wygląda tak iż nawet przy hamowaniu z 5km/h załącza się ABS mimo iż koła się nie blokują. Da się to VAG-iem sprawdzić lub skorygować. Kontrolka ABS gaśnie normalnie po odpaleniu. masz zle ustawiony czujnik w kole przy którym grzebałes prawidłowa odległosc 0.6-0.8 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 może być też pękniety pierścien na tyle :whistling:ja tak miałem w b5 i tak się to objawiało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djzak 2 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 zle ustawiony czujnik.. .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGiver 5 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Jest jeszcze jedna opcja do czujnika przyczepił się brud ferromagnetyczny i będzie taki sam kabaret. Ale stawiam też, że czujnik za daleko od pierścienia. Na VAGu w oknach pomiarowych w ABSie będzie widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się