Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Passat BKP problem z mocą i odpalaniem na cieplym.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Pacjent to passat z 2008 r. z silnikiem BKP pompowtryski siemens, skrzynia DSG

Nie mam logów.

Błędy to na każdym wtrysku:

17669 - Pump-Jet Valve: Cylinder 1 (N240): Regulation Range Exceeded

P1261 - 35-10 zwarcie do plusa

Wiązka wymieniona na drugą. Po tym zabiegu jakby trochę odżył.

Grupa: 04 kąt wtrysku na jałowym jakieś 2,8

11 ciśnienie doładowanie takie jak żądane.

18 wszędzie jest 0

23 wszędzie 023ms

Od czasu do czasu problem z rozruchem na ciepłym silniku.

Pompki do wymiany?

Opublikowano

Troche mało logów, przydała by sie grupa 001...

a grupa 013?? czyli korekcja dawek, jak wygląda?

Jaki przebieg?

Moim zdaniem kąt wtrysku nieprawidłowy.

Opublikowano

Robione na szybko dlatego nie mam logów.

Dawek nie pamiętam. Czyżby uszczelnienie na pompkach dawało efekt braku mocy?

Kąt wtrysku to na pewno.

Co z grupą 23 bo nigdzie nie mogę znaleźć takich wartości?

Opublikowano

Dobra spoko luz, ale co z grupa 23 czy tam wartości są dobre, czyli 0,23 ms ?

---------- Post dopisany 29-07-2012 at 13:54 ---------- Poprzedni post napisany 27-07-2012 at 14:35 ----------

Niestety dostalem nie te logi co chciałem ale może ktoś coś podpowie.

Grupy: 011,013,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Po logowaniu pokazały się błedy na 1 i 3 pompowtrysku i tak samo wartości w grupie 18 na 1 i 3 cylindrze wskazują 999.

Na jałowym dawka w grupie 001 od 4mg do 8, ciśnienie na vacumpompie przy obrotach 4000 tyś. 10,4

Opublikowano

Kąt wtrysku poprawiałeś?

Wygląda na to że dobrze myślałeś o pompkach, pewnie do wymiany :)

Opublikowano

To nie moje autko.

Proponowałem właścicielowi aby zaczął od poprawienia kąta, a nawet wymianie całego rozrządu bo jeszcze tego nie robił.

Tylko czy aby na pewno są to pompowtryski, bo dawka na jałowym w gr. 001 na to nie wskazuje.

Ciśnienie na vacum też nie.

Elektrycznie są szajs?

Opublikowano

To niech najpierw zrobi rozrząd i kąt a potem zobaczy co bedzie - moze sie poprawi, bład sie pojawia bo została przekroczona wartosc regulacji co widac w grupie 013 bo korekcje nie mieszczą sie w przedziale -2.0mg/str do +2.0mg/str, stad taki błąd, tylko czemu pisze zwarcie z plusem??

slyszalem/czytałem ze grupa 013 wcale nie oznacza jednoznacznie ze pompowtryski siadaja, moze to byc wina nawet ciśnienia spręzania na cylilndrach lub nieszczelnosci zaworów..

Opublikowano

O pompkach mówi grupa 001, 018 i 023.

W 001 dawka musi się mieścić miedzy 4,0mg a 10mg.

018 mówi o usterce danej pompki i jaka to jest usterka, a 023 daje czas reakcji, który przy tym motorze mieści się w przedziale 0,18-0,26ms.

013 są to korekcje, które mogą mówić np. o nieszczelności na pompkach i wartości -+ 2,0 mg to raczej na postoju i tu nie ma jakiejś tragedii.

Wiązkę kupił na allegro, niby nowa ale może przy montażu coś spiep.... i dlatego te błędy.

Jest zwarcie do plusa lub zwarcie do plusa sporadyczne (czy tam nie ciągle).

Opublikowano

Nie wiem czemu czepiliscie się "kąta wtrysku" ktorym calkowicie steruje ECU w tym samochodzie

Opublikowano

Chodziło raczej o kąt synchronizacji, ale dla tego silnika mieści się w normie.

Więc co jest przyczyna braku mocy i problemu z odpalaniem????

Opublikowano

Zrob logi jak przystalo na to forum....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...