Pikuś Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 Witam Pacjent to passat z 2008 r. z silnikiem BKP pompowtryski siemens, skrzynia DSG Nie mam logów. Błędy to na każdym wtrysku: 17669 - Pump-Jet Valve: Cylinder 1 (N240): Regulation Range Exceeded P1261 - 35-10 zwarcie do plusa Wiązka wymieniona na drugą. Po tym zabiegu jakby trochę odżył. Grupa: 04 kąt wtrysku na jałowym jakieś 2,8 11 ciśnienie doładowanie takie jak żądane. 18 wszędzie jest 0 23 wszędzie 023ms Od czasu do czasu problem z rozruchem na ciepłym silniku. Pompki do wymiany?
DragonGTI Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 Troche mało logów, przydała by sie grupa 001... a grupa 013?? czyli korekcja dawek, jak wygląda? Jaki przebieg? Moim zdaniem kąt wtrysku nieprawidłowy.
Pikuś Opublikowano 27 Lipca 2012 Autor Opublikowano 27 Lipca 2012 Robione na szybko dlatego nie mam logów. Dawek nie pamiętam. Czyżby uszczelnienie na pompkach dawało efekt braku mocy? Kąt wtrysku to na pewno. Co z grupą 23 bo nigdzie nie mogę znaleźć takich wartości?
DragonGTI Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 Grupe 023 podałeś i napisales ze wszedzie 23ms chodzi mi o grupe 013 czyli cos podobne do takeigo : http://img369.imageshack.us/img369/7897/013mbjazdajm7.png
Pikuś Opublikowano 29 Lipca 2012 Autor Opublikowano 29 Lipca 2012 Dobra spoko luz, ale co z grupa 23 czy tam wartości są dobre, czyli 0,23 ms ? ---------- Post dopisany 29-07-2012 at 13:54 ---------- Poprzedni post napisany 27-07-2012 at 14:35 ---------- Niestety dostalem nie te logi co chciałem ale może ktoś coś podpowie. Grupy: 011,013,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Po logowaniu pokazały się błedy na 1 i 3 pompowtrysku i tak samo wartości w grupie 18 na 1 i 3 cylindrze wskazują 999. Na jałowym dawka w grupie 001 od 4mg do 8, ciśnienie na vacumpompie przy obrotach 4000 tyś. 10,4
DragonGTI Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 Kąt wtrysku poprawiałeś? Wygląda na to że dobrze myślałeś o pompkach, pewnie do wymiany
Pikuś Opublikowano 29 Lipca 2012 Autor Opublikowano 29 Lipca 2012 To nie moje autko. Proponowałem właścicielowi aby zaczął od poprawienia kąta, a nawet wymianie całego rozrządu bo jeszcze tego nie robił. Tylko czy aby na pewno są to pompowtryski, bo dawka na jałowym w gr. 001 na to nie wskazuje. Ciśnienie na vacum też nie. Elektrycznie są szajs?
DragonGTI Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 To niech najpierw zrobi rozrząd i kąt a potem zobaczy co bedzie - moze sie poprawi, bład sie pojawia bo została przekroczona wartosc regulacji co widac w grupie 013 bo korekcje nie mieszczą sie w przedziale -2.0mg/str do +2.0mg/str, stad taki błąd, tylko czemu pisze zwarcie z plusem?? slyszalem/czytałem ze grupa 013 wcale nie oznacza jednoznacznie ze pompowtryski siadaja, moze to byc wina nawet ciśnienia spręzania na cylilndrach lub nieszczelnosci zaworów..
Pikuś Opublikowano 29 Lipca 2012 Autor Opublikowano 29 Lipca 2012 O pompkach mówi grupa 001, 018 i 023. W 001 dawka musi się mieścić miedzy 4,0mg a 10mg. 018 mówi o usterce danej pompki i jaka to jest usterka, a 023 daje czas reakcji, który przy tym motorze mieści się w przedziale 0,18-0,26ms. 013 są to korekcje, które mogą mówić np. o nieszczelności na pompkach i wartości -+ 2,0 mg to raczej na postoju i tu nie ma jakiejś tragedii. Wiązkę kupił na allegro, niby nowa ale może przy montażu coś spiep.... i dlatego te błędy. Jest zwarcie do plusa lub zwarcie do plusa sporadyczne (czy tam nie ciągle).
przemik Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 Nie wiem czemu czepiliscie się "kąta wtrysku" ktorym calkowicie steruje ECU w tym samochodzie
Pikuś Opublikowano 30 Lipca 2012 Autor Opublikowano 30 Lipca 2012 Chodziło raczej o kąt synchronizacji, ale dla tego silnika mieści się w normie. Więc co jest przyczyna braku mocy i problemu z odpalaniem????
przemik Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Zrob logi jak przystalo na to forum....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się