kladi Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 Witam! Mam powazny problem polegajacy na tym ze w kolektorze ssacym do turba mam malutenka dziurke ktora pod cisnieniem sie roztwiera i zapomnialem o tym i przepiecowalem swoje autko i pojawil mi sie blad mi dobrze znany zaswiecila sie kontrolka silnika i auto weszlo na tryb awaryjny, niestety jestem za granica a musze do Polski dojechac czy istnieje mozliwosc usuniecia tego bledu (blad zbyt malego cisnienia w wezu ssacym od intercoolera) recznie? Np. gdybym odpial akumlator czy cos? Bo kurcze w tych zasranych Niemcach trzeba sie prosic zeby auto pod VAG podpieli i termin dopiero na pondzialek dostalem a musze koniecznie byc jutro wieczorem w Polsce..... Chodzi tylko o to zeby auto z trybu awaryjnego wyszlo bo jechac sie nie da Prosze a nawet blagam o szybkie rozwiazanie :(
konrad_A4 Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 z tym bledem po restarcie silnika moc powinna wrocic
kladi Opublikowano 28 Lipca 2012 Autor Opublikowano 28 Lipca 2012 No wlasnie ze ten blad sie zapisal w komputerze i caly czys to samo za chwile podesle filmik
konrad_A4 Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 No chyba że rozerwalas ci wąż na dobre
Sztomel Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 Ty się nie przejmuj błędem bo on sobie może w pamięci sterownika silnika być. Usuniesz go jak będziesz miał okazję. Po ponownym urichomieniu silnika tryb awaryjny się resetuje. Musisz tylko zalepić wąż powietrza doładowanego w miejscu jego pęknięcia. Najlepiej mocną klejącą taśmą przemysłową i spokojnie do Polski dojedziesz bez trybów awaryjnych.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się