dram80 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Kolego ja kupoiłem sachsa (170 814) też mają ten dziwny plastik przez który sprężyna nie przechodzi, ale to po prostu się zdejmuje (trzeba podwarzyć śrubokrętem trochę większym bo mocno siedzi) i zakłada na amorek po założeniu sprężyny. Myślę że o to właśnie u Ciebie chodzi. ---------- Post dopisany at 22:02 ---------- Poprzedni post napisany at 22:00 ---------- Amorki kupowałem w tym samym sklepie w Mińsku Maz. ---------- Post dopisany at 22:03 ---------- Poprzedni post napisany at 22:02 ---------- Czy po wymianie amorków trzeba robić geometrię????
Jarek882 Opublikowano 11 Września 2012 Autor Opublikowano 11 Września 2012 Sorry ze odkopuje ale mimo tego ze sie troche poprawiło to nadal nie jest idealnie. Np jak wyprzedzam na koleinach to jest tragedia... :/ mam luz na tylnych lożyskach taki ze jak chwyce za gorna czesc koła to puka. lozyska moga miec wplyw na rzucanie w koleinach ? tez lekko rzuca jak najadę na studzienkę.. Prosze o pomoc. jestem umowiony z mechanikiem na wymiane łozysk na sobote ale nie wiem czy to cos pomoze... Łożyska wymienione i nadal jest ten sam luz ze jak chwyce za koło górną część i bardzo mocno poruszam to jest stuk. Nie chce wymieniać w ciemno :/ byłem na diagnostyce i diagnosta stwiedził ze tuleje tylnej belki są ok tylko łożyska do wymiany. Wymienione wczoraj i nadal to samo. Na podniesionym samochodzie jest minimalny luz a jak samochod stoi na kołach to puka na boki. Ma ktoś jakieś doświadczenia z tym? Piasta do wymiany?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się