Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dymi bardzo mocno na biało


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A skasowałes bledy i zrobiles powtornie...?

Opublikowano

skasowalem, ale jeszcze powtornie nie robiłem. Zrobię dzisiaj niedługo to dam znac.

A te błędy co wyskoczyły to co oznaczają??

Kur... poszedłem do samochodu przekręcam kluczyk i nie chce mi odpalić. Rano jeździłem odpalił normalnie, wszystko było ok, poza tym że turbinę odłaczało.

Nie wiem o co tu chodzi.

Opublikowano

Sprawdź połączenie impulsatora w skrzyni biegów oraz sam impulsator.

Opublikowano

o rany, to mi napisałeś teraz ;). A jak ja mam to zrobić. Gdzie tego szukać??

a ten błąd:

1 Fault Found:

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

czy to może być przyczyna ze nie chce mi odpalic? Bo gdzies czytalem ze jak jest blad tego czujnika to moze nie zapalac.

Opublikowano

1 Fault Found:

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

Czujnik poziomu oleju/temp. oleju... ale czy z tego powodu moze nie chciec zapalac..? Nie wiem.

Opublikowano
Sprawdź połączenie impulsatora w skrzyni biegów oraz sam impulsator.

jak mam to sprawdzic???

podłączyłem jeszcze raz kompa i wyszło mi tak:

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 AN

Component: 1,9l R4 EDC 0000AG 1301

Coding: 00001

Shop #: WSC 63251

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Address 02 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 927 156 CB

Component: AG5 01V 1.9l-PD RdW 3737

Coding: 00003

Shop #: WSC 63251

3 Faults Found:

18155 - Transmission Solenoid Power Relay: Open or Short to Ground

P1747 - 35-10 - - - Intermittent

17094 - Transmission Fluid Temp Sensor (G93): Malfunction

P0710 - 35-10 - - - Intermittent

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 35-10 - - - Intermittent

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 907 389 D

Component: ABS/ESP front D56

Coding: 04257

Shop #: WSC 00000

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 820 043 M

Component: A4 KLIMA

Coding: 00043

Shop #: WSC 63251

Note: Excessive Comm Errors

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 920 900 R

Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D52

Coding: 00140

Shop #: WSC 00000

XXXXXXXXXXXXXXXXX AUZ5Z0YN174204

No fault code found.

Address 25 -------------------------------------------------------

Controller: Bitte Adress

Component: e 17 eingeben

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

or a communication error ocurred

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 862 257 B

Component: ZV-Pumpe, Funk D16

Coding: 14913

Shop #: WSC 63251

4 Faults Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

00991 - Interior Lights

28-00 - Short to B+

00955 - Key 1

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

00956 - Key 2

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

End -------------------------------------------------------

wcześniej błędy skasowałem, pojawiły się znowu.

Samochód w dalszym ciągu nie chce zapalić :((

Opublikowano

Nie ma co gdybac. Jedz do magików co to robili i niech naprawiają ponownie. A co do turbiny to nawet mogli dać nie od tego modelu i dlatego są problemy. Nic nie kombinuj. Robiłes to gdzies to niech oni sie martwią. Z tym kopceniem to tak przez jakies 500 km bedzie. Nie rów logów bo to nie twój problem. Auto ma dzisłać. Zapłaciłes kupe kasy i wymygaj. Bo jak sie tak bedzie odbierało naprawy to oni zawsze bedą tak naprawiali. Niech czują sie odpowiedzialni za to co zrobili.

Pozdro

ZC

Opublikowano

no tak właśnie planuje jutro zrobić, ale chciałbym jakoś odpalić żeby do nich dojechać. :((

no i problem z odpalaniem się rozwiązał. Zdjąłem sobie plastikową obudowę z silnika i okazało się że pol lewej stronie jest złamana plastikowa prowadnica od tej gruszki sterującej zaworem EGR.

Panowie mechanicy chyba ją kleili bo widać ślady (wcześniej była dobra na 100% bo wielokrotnie ją oglądałem) i podczas jazdy musiało to puścić. Skleiłem ją prowizorycznie na super glue i owinąłem taśmą, samochód od razu odpalił.

Czy w związku z tym te błędy które się pokazywały mogły być związane z tym????

---------- Post dopisany at 13:06 ---------- Poprzedni post napisany at 10:34 ----------

po wykasowaniu błędów i krótkiej jeździe, po sprawdzeniu ponownie pokazał się błąd:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 AN

Component: 1,9l R4 EDC 0000AG 1301

Coding: 00001

Shop #: WSC 63251

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

Readiness: N/A

Samochód ładnie przyspiesza ale tylko do ok 3200 obrotów. Później odcina turbinę. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika jest taka samo.

Wiem że błąd oznacza ze turbina przeładowuje. Ale co z tym zrobić???

Opublikowano

P1557 17965

Regulacja ciśnienia doładowania.

Różnica w regulacji przekroczona w górę.

Logow dynamicznych chyba nie powinienes robic.

Ale SB I MB, chyba by mozna. Mozliwe ze cos z tego wyjdzie.

PS. Patryk (vauxhall95) jak to przeczytasz to tylko sie nie denerwuj...

Opublikowano

czemu mam sie denerwowac?

Dynamiczne mozesz zrobic,ale jak cos pier**l*ie w silniku to bedzie bida.

Opublikowano
P1557 17965

Regulacja ciśnienia doładowania.

Różnica w regulacji przekroczona w górę.

Co to oznacza??

Mozna to jakos wyregulowac???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...