danu44 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 A skasowałes bledy i zrobiles powtornie...?
drarek Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2012 skasowalem, ale jeszcze powtornie nie robiłem. Zrobię dzisiaj niedługo to dam znac. A te błędy co wyskoczyły to co oznaczają?? Kur... poszedłem do samochodu przekręcam kluczyk i nie chce mi odpalić. Rano jeździłem odpalił normalnie, wszystko było ok, poza tym że turbinę odłaczało. Nie wiem o co tu chodzi.
trepek Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Sprawdź połączenie impulsatora w skrzyni biegów oraz sam impulsator.
drarek Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2012 o rany, to mi napisałeś teraz . A jak ja mam to zrobić. Gdzie tego szukać?? a ten błąd: 1 Fault Found: 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent czy to może być przyczyna ze nie chce mi odpalic? Bo gdzies czytalem ze jak jest blad tego czujnika to moze nie zapalac.
danu44 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 1 Fault Found: 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) Czujnik poziomu oleju/temp. oleju... ale czy z tego powodu moze nie chciec zapalac..? Nie wiem.
drarek Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Sprawdź połączenie impulsatora w skrzyni biegów oraz sam impulsator. jak mam to sprawdzic??? podłączyłem jeszcze raz kompa i wyszło mi tak: Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 AN Component: 1,9l R4 EDC 0000AG 1301 Coding: 00001 Shop #: WSC 63251 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Address 02 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 927 156 CB Component: AG5 01V 1.9l-PD RdW 3737 Coding: 00003 Shop #: WSC 63251 3 Faults Found: 18155 - Transmission Solenoid Power Relay: Open or Short to Ground P1747 - 35-10 - - - Intermittent 17094 - Transmission Fluid Temp Sensor (G93): Malfunction P0710 - 35-10 - - - Intermittent 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 389 D Component: ABS/ESP front D56 Coding: 04257 Shop #: WSC 00000 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 820 043 M Component: A4 KLIMA Coding: 00043 Shop #: WSC 63251 Note: Excessive Comm Errors Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 920 900 R Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D52 Coding: 00140 Shop #: WSC 00000 XXXXXXXXXXXXXXXXX AUZ5Z0YN174204 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 862 257 B Component: ZV-Pumpe, Funk D16 Coding: 14913 Shop #: WSC 63251 4 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 00991 - Interior Lights 28-00 - Short to B+ 00955 - Key 1 09-00 - Adaptation Limit Surpassed 00956 - Key 2 09-00 - Adaptation Limit Surpassed End ------------------------------------------------------- wcześniej błędy skasowałem, pojawiły się znowu. Samochód w dalszym ciągu nie chce zapalić (
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Nie ma co gdybac. Jedz do magików co to robili i niech naprawiają ponownie. A co do turbiny to nawet mogli dać nie od tego modelu i dlatego są problemy. Nic nie kombinuj. Robiłes to gdzies to niech oni sie martwią. Z tym kopceniem to tak przez jakies 500 km bedzie. Nie rów logów bo to nie twój problem. Auto ma dzisłać. Zapłaciłes kupe kasy i wymygaj. Bo jak sie tak bedzie odbierało naprawy to oni zawsze bedą tak naprawiali. Niech czują sie odpowiedzialni za to co zrobili. Pozdro ZC
drarek Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2012 no tak właśnie planuje jutro zrobić, ale chciałbym jakoś odpalić żeby do nich dojechać. ( no i problem z odpalaniem się rozwiązał. Zdjąłem sobie plastikową obudowę z silnika i okazało się że pol lewej stronie jest złamana plastikowa prowadnica od tej gruszki sterującej zaworem EGR. Panowie mechanicy chyba ją kleili bo widać ślady (wcześniej była dobra na 100% bo wielokrotnie ją oglądałem) i podczas jazdy musiało to puścić. Skleiłem ją prowizorycznie na super glue i owinąłem taśmą, samochód od razu odpalił. Czy w związku z tym te błędy które się pokazywały mogły być związane z tym???? ---------- Post dopisany at 13:06 ---------- Poprzedni post napisany at 10:34 ---------- po wykasowaniu błędów i krótkiej jeździe, po sprawdzeniu ponownie pokazał się błąd: Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 AN Component: 1,9l R4 EDC 0000AG 1301 Coding: 00001 Shop #: WSC 63251 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - Readiness: N/A Samochód ładnie przyspiesza ale tylko do ok 3200 obrotów. Później odcina turbinę. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika jest taka samo. Wiem że błąd oznacza ze turbina przeładowuje. Ale co z tym zrobić???
danu44 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 P1557 17965 Regulacja ciśnienia doładowania. Różnica w regulacji przekroczona w górę. Logow dynamicznych chyba nie powinienes robic. Ale SB I MB, chyba by mozna. Mozliwe ze cos z tego wyjdzie. PS. Patryk (vauxhall95) jak to przeczytasz to tylko sie nie denerwuj...
vauxhall95 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 czemu mam sie denerwowac? Dynamiczne mozesz zrobic,ale jak cos pier**l*ie w silniku to bedzie bida.
drarek Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2012 P1557 17965 Regulacja ciśnienia doładowania. Różnica w regulacji przekroczona w górę. Co to oznacza?? Mozna to jakos wyregulowac???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się