djzak Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 moze ktos mi napisac krok po kroku co trzeba robic by zobaczyc vagiem czy egr otwiera i zamyka poprawnie? jakie sa tam wartosci itd?
yaboo Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 01 silnik=> 04 nastawy podstawowe=> grupa 003 ostatnie okienko pokazuje cykl pracy zaworu EGR wartości będą się zmieniać w %
djzak Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2012 okey zobacze dzis i napisze te wartosci.. egr on 0.0 procent egr off 100.06 procent maf miedzy 160-290 mam 341 -401 ogolem oco mi chodzi ..: zlikwidowalem wszystkie wycieki powietrza przewodowe i mialem peknieta rurke kolektor wydechowy a egr uszczelnilem to i auto sie delkiatnie zesralo z moca ..jedzie ale to nie to..a jak zaslepielm przewodzik idacy do egr auto zaczelo jechac pelna moca..;/...dlatego myslalem ze to egr ale wychodzi na to ze nie macie jakis pomysl co to moze jeszcze byc?
hager84 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 u mnie objawem uszkodzonego egr był brak mocy i na jałowym max 3000 obr/min
djzak Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2012 hmm no to co wtedy bede mial lekko zesrany czujnik doladowania albo jakis inny? czy moze katalizator przypchany i sie lekko dusi? probleemem tego zachowania byl czujnik wychodzacy z turbo do dolu samochodu..byl przerwany kabel..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się