NikoA4 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Jak w temacie,powazny problem u kolegi w B6 ALT, auto nie da sie jezdzic,telepie silnikiem,brak mocy. po zapieciu vag, 16684 18062 01039 Co najleprze po wymianie odmy i czyszczeniu przepustnicy +podmianka cewek,auto chodzilo normalnie.na vag-u zero bledow. ale po zalozeniu spowrotem tych samych cewek,problem powrocil.No to jeszcze raz zamienilem cewki i d*pa to samo,jak to sie stalo ze przez chwile auto chodzilo normalnie?Co by tu jeszcze sprawdzic?
ja74687 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Błędy to: 16684 P0300 Wykryto przerwę zapłonu – jakikolwiek cylinder B 01039 Czujnik ECT – G2 (czyli czujnik temperatury) 18062 - to prośba o sprawdzenie błędów w liczniku Zaczął bym na początku o wymianie czujnika temperatury cieczy ale z tym silnikiem nie miałem doczynienia więc mogę się mylić
NikoA4 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2012 ale czy wypadanie zaplonu bylo by spowodowane czujnikiem G2?Jaka moze byc przyczyna wypadania zaplonu?
fahur Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Z Twojego opisu wynika, że cewki do wymiany. Skoro podmieniłeś cewki i było dobrze...
ja74687 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Zobacz VAG-iem jaką temperaturę silnika ci pokazuje ? Wymień czujnik temperatury i wtedy zobacz u mnie kumpel miał to samo tylko że w 1,8 ADR i komp też niby pokazywał że wypada mu zapłon i czujnik padł a po wymianie czujnika wszystko powróciło do normy zobacz też może świece w jakim są stanie wyczyść wszystko i wtedy się zobaczy
NikoA4 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2012 na vagu temperatura dochodzi nawet do 100 stopni na kanale 004,ale na blacie caly czas 90. tylko ze na blacie pokazuje z duzym opoznieniem i od 50 idzie odrazu na 90 stopni,Podmienilem jeszcze swiece w komplecie do tych cewek i gra,ale koles twierdzi ze swiece wymienial 3 tyg temu na bosch super 4.Jutro zaloze nowy czujnik+swiece NGK.Jakie swiece platynowe czy zwykle?
fahur Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Jakie swiece platynowe czy zwykle? Platynowe...
lukassteryd Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Do altka mają być zwykłe świece bodajże irydowe o trzech elektrodach a nie "żadne" platynowe. Zresztą łatwo to sprawdzić np. w katalogu online NGK.
NikoA4 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2012 swiece zalozone takie jak napisal kolega [lukassteryd] i nowy oryginalny czujnik temperatury,auto smiga az milo. Ale jest jeszcze mala niewiadoma,kolega wymienial nie dawno rozrzad,ale teraz pasek jest jakis za luzny,wieloklinowy jest bardziej napiety.Co z tym zrobic wymienic znowu? ---------- Post dopisany 26-08-2012 at 22:57 ---------- Poprzedni post napisany 08-08-2012 at 19:24 ---------- smigalo az milo,ale sie dzisiaj wysralo i znowu to samo.po 2 tygodniach jezdzenia problem powrocil,kolega szukal miejsca na duzym zatloczonym parkingu i przez dlugi czs jechal na jedynce i nagle check engine ,utrata mocy,telepie silnikiem.zgasil silnik i po paru godzinach otpalil i wszystko bylo ok,az do momentu kiedy silnik sie nagrzal.Nie mam chwilowa dostepu do vaga.co moze go bolec?
lukassteryd Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Jestem na 99,9 % pewien że to uszkodzona uszczelka pod pokrywą zaworów. Cieknie spod niej olej i jak sie rozgrzeje i jest rzadki to dostaje się do którejś z cewek i świecy, wtedy następuje wypadanie zapłonu i pali sie bądź mruga check engine. Potem olej sie wypali i autko jakiś cas dobrze pracuje do momentu aż się olej znowu tam nie dostanie. Niech kolega sprawdzi czy nie ma oleju w tych zagłębieniach na cewki albo w gniazdach po wyjęciu cewek.
NikoA4 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2012 ciekawe,napewno sprawdze.przy wymianie swiec nie pamietam dokladnie,ale nie bylo tam duzych ilosci oleju,przypocone tylko bylo.ale fakt ze przy wymianie wszystko dokladnie wyczyscilem.jutro bede mial vaga to sprawdze co tam wywali.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się