Armisak Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Witajcie.Mam pytanko odnośnie obniżenia audi b6.Zapewne mam zawieszenie 1ba standard i jakbym włożył tylko sprężyny obniżające -30 mm bez wymiany na nowe amorki to jakoś ujdzie ? Czy trzeba amortyzatory koniecznie też wymienić?.Jeżeli chodzi o stan amorków to są w dobrym stanie. Jeszcze jedno pytanko a takie sprężyny s-line gdzie mógłbym kupić?
Lestat Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Sprężyny z s-line obniżają -2cm jeśli chcesz więcej to np. H&R, Sparco itp itd. Spokojnie możesz takie zamontować na seryjne amortyzatory. Chyba że sprężyna obniży więcej jak 4cm to wtedy potrzebne są sportowe amortyzatory. Kupić możesz w ASO ale to bardzo droga sprawa. Szukaj na aukcyjnych portalach tam można coś ciekawego wyrwać za około 300zł. Poczytaj przyklejone tematy odnośnie kategorii wagowych auta bo to bardzo ważne przy wymianie sprężyn.
Cezarrr Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 Podczepię się pod temat. A4 B6 1.8T Quattro, standard 1BA, na chwile obecna jest trochę koza (stoi równo, na 4 kołach jest po 68,5cm). Podobnie jak u kolegi amorki seria, wiec wchodziły by w grę tylko sprężyny. Z dorwaniem s-line używek ciężki temat:). Z tego co widzę na słupku autko chodzi w kategori wagowej PRZÓD - 1100kg, TYŁ 1050 KG, na wlepce w kufrze mam klasę (PRZÓD - 0JK klasa wagowa 10, TYŁ - 0YM klasa wagowa 12). Myślałem o Eibach nr seryjne poniżej: 1. E10-15-003-04-22, Przód - 1090kg, Tył - 1135kg. 2. E10-15-003-05-22, Przód - 1165kg, Tył - 1135kg. Które powinny bardziej podejść, żeby w miarę równo usiadła przód/tył. Czy może są jakieś bardźied dopasowane tylko tak szukam?! -3cm spokojnie by mi wystarczyło.
mlodyabc Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 Oj z dopasowaniem seryjnych po kategoriach wagowych jest bardzo ciężko. Mimo że dobierzesz odpowiednio to i tak różnie auta siadają. POwiedziałbym że to loteria.Lepiej polecam kupić springi np eibach, weitec, H&r
zradek1 Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 miałem sprężyny -30 mm i seryjne amorki w audi a3 nie zauważyłem jakiegoś szybszego zużycia
Cezarrr Opublikowano 5 Listopada 2012 Opublikowano 5 Listopada 2012 Podczepię się pod temat. A4 B6 1.8T Quattro, standard 1BA, na chwile obecna jest trochę koza (stoi równo, na 4 kołach jest po 68,5cm). Podobnie jak u kolegi amorki seria, wiec wchodziły by w grę tylko sprężyny. Z dorwaniem s-line używek ciężki temat:). Z tego co widzę na słupku autko chodzi w kategori wagowej PRZÓD - 1100kg, TYŁ 1050 KG, na wlepce w kufrze mam klasę (PRZÓD - 0JK klasa wagowa 10, TYŁ - 0YM klasa wagowa 12). Myślałem o Eibach nr seryjne poniżej: 1. E10-15-003-04-22, Przód - 1090kg, Tył - 1135kg. 2. E10-15-003-05-22, Przód - 1165kg, Tył - 1135kg. Które powinny bardziej podejść, żeby w miarę równo usiadła przód/tył. Czy może są jakieś bardźied dopasowane tylko tak szukam?! -3cm spokojnie by mi wystarczyło. Poszły Eibachy E10-15-003-05-22. Narazie na seryjne amory bo szkoda było wywalać skoro były w dobrym stanie. Przód -3cm, tył - 3.5cm. Jest na pewno twardziej niż na serii ale prowadzenie bez porównania:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się