Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czarno za mną


Bartoszo

Rekomendowane odpowiedzi

Mówisz masz, sam dźwięk. Nie wiem czy jestem przewrażliwiony czy rzeczywiście coś jest nie tak ale to moja pierwsza V6, wcześniej miałem zwykłego AAZ w 80 :grin:

WRZUTA - 2.5TDIV6AFB - Dźwięk w 0:27 mnie niepokoi, podczas ruszania, rozpędzania.

Przewrażliwiony jesteś, wszystko jest ok. Ruszanie też w porządku, gada jak powinna. :hi:

---------- Post dopisany at 20:55 ---------- Poprzedni post napisany at 20:45 ----------

BTW... Po samym filmiku mogę Ci powiedzieć, że nie masz szczelnego układu podciśnienia... :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj masz dobry filmik, który ukazuje stuki wytartej hydrauliki, a konkretnie w sumie wypadnietych już dźwigienek. Enjoy, jak już będą takie głuche stuki się pojawiać u Ciebie, to wtedy zacznij się martwić :hi:

Audi a6 2.5 ake stuki w silniku - YouTube

---------- Post dopisany at 21:01 ---------- Poprzedni post napisany at 21:00 ----------

Po czym to wnioskujesz ? :P

Po tym, że przy odpaleniu i gaszeniu występuje taki charakterystyczny dźwięk. Inny przy odpalaniu i inny przy gaszeniu, postaram się znaleźć jakiś filmik.

---------- Post dopisany at 21:07 ---------- Poprzedni post napisany at 21:01 ----------

Tutaj przy gaszeniu jest taki dźwięk jakby uderzeniem w pusty plastikowy kubek:

No i masz dźwięk jak już tłok się z zaworami chyba spotkał :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te co są na pierwszym filmiku?

kopci i szarpie, jest metaliczny stukot, to zwiastuje problem z wtryskami ale zrób logi i czytaj błędy bo w ciemno to możną tylko wydać kasę bez rezultatu, poszukaj ludzi z Bytomia na forum i zagadaj, na pewno ktoś się znajdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dalej kopci to już tylko logi pozostają, a po logach dochodzenie co sprawdzać/naprawiać. W ciemno nie targaj wtrysków z auta.

---------- Post dopisany at 12:13 ---------- Poprzedni post napisany at 12:12 ----------

A tak BTW...

528-645-thickbox.jpg

:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracam z kolejnymi problemami. Wczoraj z ciekawości wypiąłem dwie wtyczki w okolicy zbiorniczka od wspomagania. Jedna była szara druga czarna. Ściągnąłem tez wężyk z gruszki egra. Wydawało mi się jakby samochód zyskał na mocy i mniej kopcił. Po podłączeniu wszystkiego tak jak było ledwo ruszyłem z miejsca. Za samochodem kłęby dymu jakich jeszcze nigdy nie widziałem i muł straszny. Po wydaleniu tego całego syfu samochód zaczął jechać normalnie ale w dalszym ciagu strasznie kopci. Dodatkowo o ile słuch mnie nie myli usłyszałem syczenie w okolicy pompy wtryskowej.

Ludzie pomocy ! O diagnostyke nie pytajcie nawet, znalazłem interfejs Elm 327 ale niestety nie chce się łączyć z samochodem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałam Tobie juz... sam nie dasz rady. Nawet logow nie mozesz zrobic.

Jedz do...

DYNOSOFT - chiptuning by Aligator - TDI TFSI JTD CDI CDTI DCI HDI TDCI i-CTDI CRD CRDI TDI D5 1.8T Katowice silniki diesel oraz benzynowe

Chociaz zlokalizuja Ci problem.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem umówiony na czwartek u jednego z lepszych magików od diesli na śląsku. Ale dzięki za kolejny servis który będę mógł odwiedzić.

Na czwartek... przeciez to swieto...

Ale nie wazne, mozesz mi podac na PW jesli nie chcesz tu. Co to za mechanik i gdzie jest.

Chetnie tez miałabym drugi adres dobrego mechanika na Slasku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Środa to święto moja droga :wink: Co do Mechanika to Auto Danecki - profesjonalny serwis samochodów

Sorry masz racje... :facepalm:

A jesli chodzi o Daneckiego to znam... rzeczywiscie jest dobry... Ale ma okropne dlugie terminy.

Ale napewno znajdzie Tobie problem w samochodzie.

Jak bedzie juz po wszystkim to daj znac, jak bylo i co było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne że dam znać, szkoda tylko że Pan Marek nie bardzo się ucieszył słysząc "2.5TDI"...

---------- Post dopisany 16-08-2012 at 17:38 ---------- Poprzedni post napisany 14-08-2012 at 14:05 ----------

Wszystko jasne, przepływomierz jest winowajcą. :wink: Zadaje 900mg a otrzymuje zaledwie 590mg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartosz skąd jesteś? Obecnie przebywam w Bytomiu, możemy się spotkać i pogadać o tych naszych nieszczęsnych V-kach. Też mi kopci jak powalony z tym że power ma taki jak powinien, a nie mam czasu podjechać do mojego lekarza od ździrki :P

Ew. jak poszukujesz dobrego i taniego mechanika, który zna te silniki jak własną kieszeń, daj znać :) Na priv wysyłam swój numer, napisz smsa bo będę spać po nocce a jak się obudzę to się skontaktuję :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartosz skąd jesteś? Obecnie przebywam w Bytomiu, możemy się spotkać i pogadać o tych naszych nieszczęsnych V-kach. Też mi kopci jak powalony z tym że power ma taki jak powinien, a nie mam czasu podjechać do mojego lekarza od ździrki :P

Ew. jak poszukujesz dobrego i taniego mechanika, który zna te silniki jak własną kieszeń, daj znać :) Na priv wysyłam swój numer, napisz smsa bo będę spać po nocce a jak się obudzę to się skontaktuję :P

Ja Ci dam pieronie jeden Ty :rant:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlaśnie u mnie jest ten problem że turbo ładuje, ładuje więcej niż powinno na moment delikatnie spada i znowu ciągnie w górę. Jest to wyczuwalne.

Jak spadek odczuwalny jest w okolicach 2400 a pierdolnięcie gdzieś na 2550-2600 lub wyżej, no to 100% przepływomierz. Przez to też turbina ładuje wyżej, czyli mówiąc krótko - przeładowuje. Niekoniecznie do wymiany, ale do przeczyszczenia. Temat odnośnie tego zabiegu jest na forum :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...