Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Skacze kąt wtrysku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam tak jak w temacie kupiłem nowa audi 1.9 afn b5 z 2000r

i porobiłem porządek w silniku egr dawkę płyny rozrządu nie ruszałem i widzę ze kat wtrysku mi skacz z 54 -60 i teraz pytanie czy tak ma być i co moze być przyczyna? Może ustawić kat na 50 i wtedy sprawdzić czy skacze. Może coś nie dokrecone?

Opublikowano
Witam tak jak w temacie kupiłem nowa audi 1.9 afn b5 z 2000r

i porobiłem porządek w silniku egr dawkę płyny rozrządu nie ruszałem i widzę ze kat wtrysku mi skacz z 54 -60 i teraz pytanie czy tak ma być i co moze być przyczyna? Może ustawić kat na 50 i wtedy sprawdzić czy skacze. Może coś nie dokrecone?

Tak moze byc, choc moze delikatnie za duzo.

Kąt minimalnie za wczesny.

Optymalnie 49-53

No i jesli to jest rok 2000 to juz nie jest AFN...

Audi AFN 110 1.9 4 2/1996 - 7/1999 Audi A4 ON TDI

Audi AVG 110 1.9 4 8/1999 - 6/2000 Audi A4 ON TDI

Opublikowano

6jednostek to troche z deka za duzo.Sprawdz dolne kołko czy nie ma scietego klinu delikatnie,jak i poprawnosc napiecia paska rozrzadu,oraz czy nie jest sciety klin na kole pompy wtryskowej

Opublikowano
6jednostek to troche z deka za duzo.Sprawdz dolne kołko czy nie ma scietego klinu delikatnie,jak i poprawnosc napiecia paska rozrzadu,oraz czy nie jest sciety klin na kole pompy wtryskowej

Sorry, ale u mnie tez tak jest.

Dwie zmiany paska co 65 tys. A za pierwszym razem wymienione koło zebate i klin na nowe.

Pasek kilkakrotnie kontrolowany czy dobre napiecie.

A na VAG-u wlasnie caly czas 47- 53

Patryk, czy to znaczy ze cos jest z pompą...?

Opublikowano

Tzn mam afn po rok produkcji 99 lipiec a pierwsza rejestracja w lutym 2000 :)

Czyli ogólnie moze skakać?

---------- Post dopisany at 17:20 ---------- Poprzedni post napisany at 17:18 ----------

A jak sprawdzić czy klin nie ścięty?

---------- Post dopisany at 17:20 ---------- Poprzedni post napisany at 17:20 ----------

A jak sprawdzić czy klin nie ścięty?

Opublikowano

Czyli ogólnie moze skakac.

Sluchaj tego co mowi kolega vauxhall95...

U mnie tak skacze, ale to nie znaczy ze jest to prawidlowe.

Choc przejechałam juz ponad 100 tys z tym.

Dlatego sama chciałabym wiedziec.

Z tym, ze u mnie jest tak, ze skacze i raz jest roznica 3-4 jednostek, a raz 5-6

Robiłes TDI timing... tam mozna zaznaczyc i robi maly wykreski...

A jesli chodzi o AFN... To napisz w opisie ze masz rok produkcji 1999.

Jezeli auto bylo wyprodukowane do sierpnia 99

Bo od sierpnia 99 weszły juz nowsze silniki z oznaczeniem AVG

A co masz napisane na karteczce na obudowie paska rozrzadu...? Tam jest kod silnika.

Oczywiscie co do kąta wtrysku to nie ma zadnego znaczenia.

---------- Post dopisany at 17:42 ---------- Poprzedni post napisany at 17:25 ----------

A jak sprawdzić czy klin nie ścięty?

Trzeba zdjac rozrzad...

A wymieniales wogole pasek rozrzadu po zakupie auta...?

Opublikowano

Nie wymieniałem bo był robiony 5tys temu. Samochód ojca jeździł nim 3 miechy i go odkupilem. Tak wiec wie jest ok. kod silniku afn sprawdzone na wlepce w bagażniku. Czyli zostało zmiejszyc trroche i niech skacze 47-53 niż 54-60

Opublikowano
Nie wymieniałem bo był robiony 5tys temu. Samochód ojca jeździł nim 3 miechy i go odkupilem. Tak wiec wie jest ok. kod silniku afn sprawdzone na wlepce w bagażniku. Czyli zostało zmiejszyc trroche i niech skacze 47-53 niż 54-60

Z tego co piszesz domyslam sie ze masz VAG i wiesz jak sie nim poslugiwac...

Jest tam cos takiego jak TDI timing... włącz to i sprawdz gdzie pokazuje Ci wykres.

Mam byc na srodkowej lini... moze nie trzeba bedzie zmieniac kąta.

Oczywiscie auto zagrzane do 90 stopni.

---------- Post dopisany at 18:19 ---------- Poprzedni post napisany at 18:15 ----------

4040tditimingb.jpg

Opublikowano

Mam wersje 2.4 vag-com i tam właśnie nigdzie nie mam wykresu tdi Gaming:( bede musiał dorwać nowsza wersj. To ma być u mnie tak jak u Ciebie na wykresie tak?

Opublikowano
Mam wersje 2.4 vag-com i tam właśnie nigdzie nie mam wykresu tdi Gaming:( bede musiał dorwać nowsza wersj. To ma być u mnie tak jak u Ciebie na wykresie tak?

Sprawdź PW. TDIGraph znajdziesz w folderze gdzie masz zainstalowany Vag-com

Opublikowano
Mam wersje 2.4 vag-com i tam właśnie nigdzie nie mam wykresu tdi Gaming:( bede musiał dorwać nowsza wersj. To ma być u mnie tak jak u Ciebie na wykresie tak?

Ten wykres jest ze strony internetowej firmy Ross-Tech, ktora produkuje programy do diagnostyki.

A Ty potrzebujesz program o nazwie VAG-COM 311.2

Zółta linia ma byc jak najbliżej niebieskiej. I to wszystko.

PS. Jak wejdziesz w Basic Setings w grupie 000 to w prawym rogu na dole powinno być TDI-Timing

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-30-vii-2008-a-12031/

Opublikowano

Dobra mam:) jutro sprawdze wykres i ustawie tak zeby zolta linia nachodzila na niebieska linie i zdam relacje ile bedzie wynosil kat wtrysku a moze byc tak ze bedzie wynosil powiedzmy 36 ??? czzyli te 49-51 to na to nie zwracac uwage ? to ustawiac pod wykres zzolta do niebieskiej czy ustawic 49-51 ?

Opublikowano
Dobra mam:) jutro sprawdze wykres i ustawie tak zeby zolta linia nachodzila na niebieska linie i zdam relacje ile bedzie wynosil kat wtrysku a moze byc tak ze bedzie wynosil powiedzmy 36 ??? czzyli te 49-51 to na to nie zwracac uwage ? to ustawiac pod wykres zzolta do niebieskiej czy ustawic 49-51 ?

Ustaw tak zeby żołta byla jak najblizej niebieskie lini...

Kat wtrysku jest zalezny od temperatury paliwa... i tam wlasnie to sie wszystko dzieje....

To znaczy w TDI TIMING

Zobacz sobie jeszcze raz na ten obrazek co Tobie posłalam...

Cyfry na dole to temperatura... prawdopodobnie bedziesz mial pomiedzy 100 a 110... wiec reszta, czyli linia zołta musi byc zgrana z linia niebieska... I to bedzie dobry kat wtrysku...

Rozumiesz to...?

I zobacz te punkciki na zdjeciu... Tobie tez one sie pokaza. To sa te drgania kata wtrysku.

Zwroc uwage ze na zdjeciu jest teraz 53... ponizej jest jeden wolny punkt... to 52...

Natomiast do gory jest tych punktow... ile? Jeszcze 4, czyli na tym konkretnym zdjeciu kąt wtrysku skacze od 52 do 57...

No to bylo by narazie tyle.

A wiesz Ty wogole jak ten kat wtrysku sie ustawia....?

Opublikowano

Na kąt wtrysku może mieć również wpływ N108 i skaczące ciśnienie w pompie.

@danu44

Zmieniałaś uszczelki w swojej pompie? Coś mi wpadło do głowy ale muszę pooglądać jutro goły korpus pompy :-)

Opublikowano
Na kąt wtrysku może mieć również wpływ N108 i skaczące ciśnienie w pompie.

@danu44

Zmieniałaś uszczelki w swojej pompie? Coś mi wpadło do głowy ale muszę pooglądać jutro goły korpus pompy :-)

Witaj Grzegorz

No niestety, ale jeszcze nie zmieniłam... wiem, wiem... mialam przyjechac...

Narazie nie moge, bo maz jest autem zagranicą.

Ale bardzo chciałabym Ciebie odwiedzic. Chociazby po to aby zobaczyc to nowe cudo na własne oczy.

Skopiowałam wszystkie zdjecia od Ciebie... i podziwiam.

Oj... cos nie cos wiem, ale co to jest N108 i skaczące cisnienie...

Jesli mozesz to napisz krótko, napewno przyda sie koledze i mnie.

Opublikowano

Wiem jak to sie ustawia:) robilem to nie raz ale pare lat temu i jedynie na odsluch:) nigdy pod komputerem potem mialem przerwe... studia... dzisiaj wszystko ustawilem wina byla wersja vaga bez niektorych opcji teraz mam full i jest wsio:) ustawilem idealnie 48 i skacze do 49 a na wykresie rog dwoch zoltych jest troszke ponad niebieska i wskakuje na niebieska wiec moze byc:) przejechalem sie autem i jest znaczaca roznica bynajmniej mi sie tak wydaje w przspieszeniu, albo mam zmylne wrazenie. Usczelki nastawnika wymienialem jakies czas temu i ustawilem dawke 3.8mg musze sprawdzic czy teraz . dawka sie nie zmienila po zmianie kata wtrysku. Pozdrawiam.

Jak ktos jest z okolic drezdenka moge pomoc to ustawic darmowo:)

Opublikowano

Witaj

No to super ze udało sie Tobie to zrobic. Mogles zrobic screen i tu pokazac jak to wyglada.

Ale jak nie ma to trudno.

I teraz tak... kąt wtrysku... nie ma nic wspolnego z jazda autem i przyspieszanie.

Sluzy on generalnie do zapalania auta...

Ale mozliwe, ze cos tam przez cos i jest lepiej...

Najwazniejsze ze wszystko działa.

Pozdrawiam

Dana

PS. Jestes z Drezdenka...? To u was jest... ta znana fabryka samochodów...? FSD

Opublikowano

Ha xD rozwalilas mnie to jest fsd czyli skrot od powiat strzleecko-drezdenecki :D nie ma zadnej fabryki he to tak rozglosili ze to FSD FABRYKA SAMOCHODOW DREZDENKO. Postaram sie zrobic jutro zrzut z z vaga i wkleje jak to teraz wyglada u mnie, pozdrawiam Cie. I dziekuje za udzielona pomoc wszystkim:)

Opublikowano
Ha xD rozwalilas mnie to jest fsd czyli skrot od powiat strzleecko-drezdenecki :D nie ma zadnej fabryki he, to tak rozglosili ze to FSD FABRYKA SAMOCHODOW DREZDENKO.

A jestes tego pewien...?

Bo tu na Slask (na gieldach samochodowych) przyjezdza bardzo duzo aut z tablicami FSD...

I ludzie chodza i ogladaja... a potem mowia miedzy soba zeby nie kupowac... bo ze FSD... to najwieksza w Polsce skladalnia rozbitkow...

I tak własnie nazywaja Fabryka Samochodow Drezdenko.

Poniewaz nigdy tam nie bylam a trafiłam na Ciebie wiec pozwolilam sobie zapyta.

Opublikowano

AA tak to sie zgodze tutaj niektorzy to z 4 polowek zrobia ci dobre auto, ostatnio kumpel skasowal bmw 5 99r i przod rozjebany po 4 dniach widzialem ta bmw na tych samych rejestracjach u jakiegos goscia cala elegancka:) pytalem kumpla co zrobil a on mowi sprzedalem jais gosciu na czesci porzebowal:D a tu zonk:D tak wiec uwaga bo jak od handlarza kupujecie z fsd to nie kupujcie jedynie od prywatnej osoby:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...