D_Y_Z_I_O Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Witam Chodzi o to że kupiłem samochód z silnikiem 2.5 tdi oznaczeniem AFB specjalnie po to żeby go wywalić i wstawić 1.9 który zresztą czeka już na swapa Szukałem takiego samochodu żeby był zadbany nie bity itp Trafił mi się super egzemplarz bardzo zadbany z małym przebiegiem i kupiony w polskim salonie na silnik nie zwracałem uwagi bo i tak miał iść do wywalenia mógł być nawet uszkodzony i mogłem go oddać na złom. Ale silnik okazał się też w super formie pali bardzo dobrze chodzi idealnie dźwięk cudowny, zero dymu ale to dokładnie zero, turbina zero luzów, krzywkę na wałku patrząc przez korek wlewu bo akurat za którym razem ustawiła sie tak że było widać to nie było na niej widać jakiegokolwiek zużycia nie miała żadnego rowka czy coś podobnego przebieg to 209 tyś rozrząd wymieniony pod koniec 2008r bo mam rachunek nawet na kwotę prawię 1600zł za same części przy przebiegu 170tyś licznik raczej nie cofany bo środek jak nowy nawet dywaniki ori jak nowe a kupiłem ten samochód od starszego małżeństwa (facet miał 56l a żona nie wiem) Ile może być warty taki silnik ? czy lepiej sprzedać go na części? co jest wartościowe w tym silniku bo przyznam szczerze nie miałem do czynienia z 2.5 v6 i nie znam sie kompletnie Aktualnie silnik cały czas jest w budzie bo swapa przewidziałem dopiero na zimę
Sqizzy Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 a po co chcesz wymieniać ten silnik skoro jest w dobrej kondycji?
Wandej Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Witam Chodzi o to że kupiłem samochód z silnikiem 2.5 tdi oznaczeniem AFB specjalnie po to żeby go wywalić i wstawić 1.9 który zresztą czeka już na swapa Szukałem takiego samochodu żeby był zadbany nie bity itp Trafił mi się super egzemplarz bardzo zadbany z małym przebiegiem i kupiony w polskim salonie na silnik nie zwracałem uwagi bo i tak miał iść do wywalenia mógł być nawet uszkodzony i mogłem go oddać na złom. Ale silnik okazał się też w super formie pali bardzo dobrze chodzi idealnie dźwięk cudowny, zero dymu ale to dokładnie zero, turbina zero luzów, krzywkę na wałku patrząc przez korek wlewu bo akurat za którym razem ustawiła sie tak że było widać to nie było na niej widać jakiegokolwiek zużycia nie miała żadnego rowka czy coś podobnego przebieg to 209 tyś rozrząd wymieniony pod koniec 2008r bo mam rachunek nawet na kwotę prawię 1600zł za same części przy przebiegu 170tyś licznik raczej nie cofany bo środek jak nowy nawet dywaniki ori jak nowe a kupiłem ten samochód od starszego małżeństwa (facet miał 56l a żona nie wiem) Ile może być warty taki silnik ? czy lepiej sprzedać go na części? co jest wartościowe w tym silniku bo przyznam szczerze nie miałem do czynienia z 2.5 v6 i nie znam sie kompletnie Aktualnie silnik cały czas jest w budzie bo swapa przewidziałem dopiero na zimę To że krzywka którą widac przez korek jest gładka i nie wydarta to nic nie znaczy. Wyjeliśmy z bratem kilka fragmentów dzwigienek zaworowych z misy z takiego 2,5TDI w którym ta krzywka była bez jednej rysy:naughty: Auto szło tylko 180km/h (a6 c5) ale dopiero potem się właściciel przyznał i zaprowadził auto do komisu:decayed:
kaju Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Jeśli kupiłeś zdrowe V6TDI to po choinke chcesz swapować?! Zostaw sobie ten 1,9 jak Ci padnie 2,5 to wtedy sobie swapuj - ale uwierz mi, że będziesz tego żałował i pluł sobie w twarz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się