Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chyba pali na 3 cylindry 2.0 tdi


rafsus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

koledzy może doradzicie co zrobić od czego zacząć sprawdzać

silniki pali od pierwszego strzalu tylko strasznie nim trzęsie

po podpieciu vaga wywala bład:

16688- Cylinder 4: rozpoznane wypadanie zapłonów

jest to jedyny błąd który po skasowaniu oczywiście powraca:kwasny:

silnik to 2.0 tdi BLB

Czy może to być wina świecy żarowej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyn może być wiele,w tej porze roku świeca żarowa nie ma nic do tego.

Zacznij od sprawdzenia kostki elektrycznej pompowtrysku, jak nie pomoże to zamień miejscami dwa pompowtryski, czwarty z dowolnym innym, wtedy okaże się czy usterka jest przypisana do pompki ,czy cylindra.

Przy okazji zamiany pompek dobrze by było zmierzyć kompresję na felernym garku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykręc świece zarowa na 4 cylindrze i zobacz jak wyglada, a szczególnie czy nie mapotluczen lub odlaman.

Ja zawsze odradzam niepotrzebne wyciąganie wtryskow, żeby sie gniazda niepotrzebnie nie wyrabialy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykręc świece zarowa na 4 cylindrze i zobacz jak wyglada, a szczególnie czy nie mapotluczen lub odlaman.

Ja zawsze odradzam niepotrzebne wyciąganie wtryskow, żeby sie gniazda niepotrzebnie nie wyrabialy.

Ciekawa teoria, że przy wyciąganiu i potem montowaniu zużywa się gniazdo pompowtryskiwacza ..........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo też bujało silnikiem też mam BLB i to pewnie jeszcze nie zawsze tak samo? U mnie czasami było super ale jak pocisnąłem to kulał, jak masz ok z cylindrami to raczej pompka. Jeszcze wiele nie pojeżdziłem po tej wymianie ale jak już ogarnę resztę to pewie będę mógł więcej napisać na ten temat w następnym tygodniu, tak czy inaczej po wymianie nie buja. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykręc świece zarowa na 4 cylindrze i zobacz jak wyglada, a szczególnie czy nie mapotluczen lub odlaman.

Ja zawsze odradzam niepotrzebne wyciąganie wtryskow, żeby sie gniazda niepotrzebnie nie wyrabialy.

Ciekawa teoria, że przy wyciąganiu i potem montowaniu zużywa się gniazdo pompowtryskiwacza ..........

Nikt nikomu nie każe sie stosować do moich "teorii"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jakm napisalem wcześniej, że jak pojeżdzę to napiszę jak siE silnik zachowuje po wymianie pompowtrysku i jest super kompletnie nie buja już silnikiem ale taka mała uwaga u mnie ten pompowtrysk juz nie trzymał normy, więc "rafsus" jak masz możliwość to wpierw sprawdz na VAG-u jak Twoje pompki pracują i wtedy będziesz więcej wiedział i trochę Ci się rozjaśni.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauwazylem ze mam peknieta rurke od EGR wiec poleciala do spawania, autko bede wiec sprawdzala od soboty

co do Vaga to mam jakas dziwna przypadlosc moj VAG ruszal do tad wszystkie autka w ktorych byl podlaczony a w tym przy sprawdaniu pompek po 1-2s wywala blad odczytu :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...