Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pomoc przy adaptacji PRZEPUSTNICY (V157)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam i proszę fachowców o pomoc

Poniżej błędy jakie występują i opis jak przeprowadzałem adaptację.

Readiness: 0110 0101

Monday,13,August,2012,17:52:20:10074

VCDS Version: Release 10.6.4

Data version: 20110418

Address 01: Engine Labels: 06F-907-115-AXX.lbl

Control Module Part Number: 8E0 910 115 M HW: 8E0 907 115 D

Component and/or Version: 2.0l R4/4V TFSI 0070

Software Coding: 010C010A190F0120

Work Shop Code: WSC 08167 444 82862

VCID: 2B51039FF395

3 Faults Found:

012600 - Intake Manifold Runner Control: Regulation Deviation

P3138 - 008 - Implausible Signal - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11101000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 64438 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 756 /min

Load: 26.7 %

Speed: 0.0 km/h

Temperature: 90.0°C

Temperature: 38.0°C

Absolute Pres.: 980.0 mbar

Voltage: 13.589 V

008200 - Intake Manifold Flap; Bank 1: Electrical Malfunction

P2008 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 64438 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 764 /min

Load: 26.7 %

Speed: 0.0 km/h

Temperature: 90.0°C

Temperature: 38.0°C

Absolute Pres.: 980.0 mbar

Voltage: 13.589 V

008196 - Intake Manifold Flap; Bank 1: Stuck Open

P2004 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 64439 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 280 /min

Load: 0.0 %

Speed: 0.0 km/h

Temperature: 96.0°C

Temperature: 42.0°C

Absolute Pres.: 980.0 mbar

Voltage: 13.208 V

Readiness: 0110 0101

Monday,13,August,2012,17:57:02:10074

VCDS Version: Release 10.6.4

Data version: 20110418

Zrobiłem test przepustnicy. Okazało się, że pracuje (przesuwa dźwignię).

Postanowiłem najpierw jak mówi instrukcja Ross-Tech dla mojego modelu Audi A4 2.0TFSI zrobić adaptację na nowo.

Postępowałem tak:

-----------------------------------------------------

Intake Manifold Runner

Prerequisites:

Ignition ON

Engine OFF

System voltage at least 11.0 V.

[select]

[01 - Engine]

[basic Settings - 04]

Group 142

[Go!]

Activate the Basic Setting.

[ON/OFF/Next]

Wait until Field 4 shows "ADP. O.K.".

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

Switch Ignition OFF for at least 60 seconds.

Notes:

The newer timing chain driven engines which were phased in during model year 2009 the engine may need to be running at idle. Common examples of these engine codes include CCTA, CBFA and CCTA.

Never run Basic Settings with the IMRC motor linkage disconnected from the intake manifold. It may damage the new part.

-------------------------------------------------------------------

Wszystko było OK

ObrazekScreenHunter_03.jpg

Po około 1 min znowu załączyłem stacyjkę podpoiłem VCDS i sprawdziłem w blokach pomiarowych tę adaptację i co zobaczyłem Voltage Upper Stop znowu było 0.000V a nie jak podczas adaptacji 3.860V

ObrazekScreenHunter_03.jpg

Czy koledzy mogą mi to wyjaśnić. Może ktoś już miał z tym do czynienie :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...