rt69 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Witam i proszę fachowców o pomoc Poniżej błędy jakie występują i opis jak przeprowadzałem adaptację. Readiness: 0110 0101 Monday,13,August,2012,17:52:20:10074 VCDS Version: Release 10.6.4 Data version: 20110418 Address 01: Engine Labels: 06F-907-115-AXX.lbl Control Module Part Number: 8E0 910 115 M HW: 8E0 907 115 D Component and/or Version: 2.0l R4/4V TFSI 0070 Software Coding: 010C010A190F0120 Work Shop Code: WSC 08167 444 82862 VCID: 2B51039FF395 3 Faults Found: 012600 - Intake Manifold Runner Control: Regulation Deviation P3138 - 008 - Implausible Signal - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11101000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 64438 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 756 /min Load: 26.7 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 90.0°C Temperature: 38.0°C Absolute Pres.: 980.0 mbar Voltage: 13.589 V 008200 - Intake Manifold Flap; Bank 1: Electrical Malfunction P2008 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 64438 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 764 /min Load: 26.7 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 90.0°C Temperature: 38.0°C Absolute Pres.: 980.0 mbar Voltage: 13.589 V 008196 - Intake Manifold Flap; Bank 1: Stuck Open P2004 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 64439 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 280 /min Load: 0.0 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 96.0°C Temperature: 42.0°C Absolute Pres.: 980.0 mbar Voltage: 13.208 V Readiness: 0110 0101 Monday,13,August,2012,17:57:02:10074 VCDS Version: Release 10.6.4 Data version: 20110418 Zrobiłem test przepustnicy. Okazało się, że pracuje (przesuwa dźwignię). Postanowiłem najpierw jak mówi instrukcja Ross-Tech dla mojego modelu Audi A4 2.0TFSI zrobić adaptację na nowo. Postępowałem tak: ----------------------------------------------------- Intake Manifold Runner Prerequisites: Ignition ON Engine OFF System voltage at least 11.0 V. [select] [01 - Engine] [basic Settings - 04] Group 142 [Go!] Activate the Basic Setting. [ON/OFF/Next] Wait until Field 4 shows "ADP. O.K.". [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] Switch Ignition OFF for at least 60 seconds. Notes: The newer timing chain driven engines which were phased in during model year 2009 the engine may need to be running at idle. Common examples of these engine codes include CCTA, CBFA and CCTA. Never run Basic Settings with the IMRC motor linkage disconnected from the intake manifold. It may damage the new part. ------------------------------------------------------------------- Wszystko było OK Obrazek Po około 1 min znowu załączyłem stacyjkę podpoiłem VCDS i sprawdziłem w blokach pomiarowych tę adaptację i co zobaczyłem Voltage Upper Stop znowu było 0.000V a nie jak podczas adaptacji 3.860V Obrazek Czy koledzy mogą mi to wyjaśnić. Może ktoś już miał z tym do czynienie
przemik Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/prosba-analize-bledow-a4-2tfsi-2006-rok-usa-242932/
Rekomendowane odpowiedzi