Flyer Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Na forum Passata nowi userzy nie moga pisac, informacji jest malo... Na forum Octavii podobnie U mojego ojca w Passacie BMP wal ukrecil sie na 1 cylindrze. Nie pozostaje nic innego jak zmiana silnika. Kupno BMM/BMR to ciezka sprawa, malo, drogie itd. Czym roznia sie silniki 8V i 16V ? Czy jesli dostaniemy kompletny 16V z ecu i wiazka - to wystarczy do SWAPa, czy roznice sa tez w osprzecie/sprzegle itd. ? Z gory dzieki za informacje
RS Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Zdaje sie ze doloty są inaczej skonstruowane...
kladi Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 mi sie wydaje ze 8v jest lepszy, gdyz glowica nie ma tylu kanalow i mniejsze prawdopodobienstwo jest ze peknie ale twoj wybor
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się