Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Mokra rura intercoolera.


bialy986

Rekomendowane odpowiedzi

Witam:hi:.Szukałem podobnych tematów ale z mizernym skutkiem.Otóż dziś miałem możliwość pooglądania podwozia mojego autka i trochę się przeraziłem.Mianowicie rury od intercoolera są mokre od oleju i trochę z nich leci(na łączeniu przy cybancie),Jeziora jeszcze nie ma ale jak autko stoi to plamy zostawia.Sam inter jest suchy.Oto fotki: ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting :facepalm: Mechanik u którego dzis robiłem plecionkę,stwierdził że turbina puszcza olej.Zsunął ten cybancik i troche oleju wyleciało z węża(ze 100-125ml).Osobiście nie zauważyłem spadku poziomu oleju.Kopcić też nie kopci,niestety nie mam Vag-a żeby sprawdzić jakiekolwiek błędy i zrobić logi-o ile były by pomocne.Proszę o rady i sugestie,bo na uczciwych mechaników to ciężko dziś trafić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest dosyc konkretnie mokra, ale jak auto nie dymi i nie ma konkretnego ubytku oleju, dynamike tez ma, to ja bym sie jeszcze nei martwil

ewentualnie to ze rura jest mokra jest sygnalem ze sama rura jest poparciała i dlatego jest z zewnatrz mokra, a jak jest poparciala to i powietrze tez moze puszczac, ja bym poszukal szczelnej rury na szrocie, wymienil i jezdzil dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do rury to może na zdjęciu wygląda nie ciekawie,ale w rzeczywistości jest całkiem ładna i elastyczna,nie kruszy się.Z dynamiką to ciężko powiedzieć ,bo dupsko juz się przyzwyczaiło i szału nie robi.Może pomiar w przyspieszaniu na 3 i 4 biegu coś pokaże?Dzięki Piotrek za uwagi,poczekam co innego napisze ktoś pomocny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moge tylko dopowiedziec ze guma ma to do siebie ze moze ladnie wygladac, ale kiedy puchnie w czasie 0.5barowego obciazenia to moze zupelnie inaczej wygladac, na oko b ciezko stwierdzic na ogol czy guma jest dobra czy zla, szczegolnie nienapompowana :)

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myśle że problem jest ściśle powiązany z "terkotaniem" zamieszczonym przez Ciebie w innym temacie. Przykro mi to stwierdzić ale na 90% turbina do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myśle że problem jest ściśle powiązany z "terkotaniem" zamieszczonym przez Ciebie w innym temacie. Przykro mi to stwierdzić ale na 90% turbina do wymiany

co ty czlowieku piszesz ja tez mam klapke WG do poprawienia a ostatnio przegladalem spod auta u kumpla na warsztacie i wszystko gitara a turbo ladnie ciagnie jak trzeba a ty czlowieka straszysz ze turbo do wymiany...ogarnij sie troche i nie pisz takich pier**l...to tak samo jak ja bym ci teraz napisal ze masz przegub wew do wymiany wrozac z fusow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może kolega Rafas się trochę przejęzyczył pisząc że turbo do wymiany:shock3:,ale strachu napędził.Swoją drogą widzę że nie tylko ja mam taki problem z tą klapką WG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...