Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Terkocze i pierdzi przy zejściu z obrotów.


bialy986

Rekomendowane odpowiedzi

Na cieplym i na zimnym silniku tez terkotanie jest?

Dobre pytanie,otóż jak odpale to terkotanie jest w drugą stronę,czyli jak zwiększam obroty.Jak już autko trochę pochodzi (ok.1 min.) to terkotanie objawia się przy zejściu z obrotów.

Devon00-masz takie same objawy jak u mnie?Jaki może być powód że ta sztanga niedomaga już?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na cieplym i na zimnym silniku tez terkotanie jest?

Dobre pytanie,otóż jak odpale to terkotanie jest w drugą stronę,czyli jak zwiększam obroty.Jak już autko trochę pochodzi (ok.1 min.) to terkotanie objawia się przy zejściu z obrotów.

Devon00-masz takie same objawy jak u mnie?Jaki może być powód że ta sztanga niedomaga już?

nie sztanga tylko ta klapka w wydechu jest luźna na nicie i drży pod wpływem ciśnienia ,dlatego wystarczy podkręcić lekko cięgno gruchy (LEKKO) tak żeby nie było luźne i gra muza :)

dobijanie czy spawanie nie radze :) a co do terkotania to na zimnym jak i na ciepłym .....

P.S na Forum o tym problemie jest trochę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umnie tylko terkocze na cieplym przy A6 1.8T,po wymianie oleju na motul 5w40 jest lepiej ale nie tak jak powinno byc ,na zimnym nic sie nie dzieje-chodzi cicho,jestem na 100% pewny ze to lancych,a u ciebie moze zeczywiscie byc to klapka jak na zimnym masz dzwiek na odwrot

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na cieplym i na zimnym silniku tez terkotanie jest?

Dobre pytanie,otóż jak odpale to terkotanie jest w drugą stronę,czyli jak zwiększam obroty.Jak już autko trochę pochodzi (ok.1 min.) to terkotanie objawia się przy zejściu z obrotów.

Devon00-masz takie same objawy jak u mnie?Jaki może być powód że ta sztanga niedomaga już?

bialy u mnie bez roznicy czy cieply czy zimny przy spadku z obrotow jak sciagne noge z gazu mam ten dzwiek....chce to ogarnac ale sam nie dam rady na bank

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też się boję za to osobiście zabrać,żeby czegoś nie spartolić a ciężko też tam łapy wsadzić.Gdzieś na necie czytałem że tego cięgna lepiej samemu nie ruszać,bo każda turbina jeśli jest regenerowana z powodu niedomagania,przechodzi wyważenie i komputerowo wszystko się ustawia.Kurde,biednemu zawsze pod górkę:doh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak bedziecie mieli takie podejscie do auta to nigdy nic nie bedzie wam gralo i niczego sie nie nauczycie - tu nie ma co zepsuc, sztanga sie sama nie rozreguluje i w zadnym kompie sie nic nie ustawia bo to element mechaniczny a nie elektroniczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umnie tylko terkocze na cieplym przy A6 1.8T,po wymianie oleju na motul 5w40 jest lepiej ale nie tak jak powinno byc ,na zimnym nic sie nie dzieje-chodzi cicho,jestem na 100% pewny ze to lancych,a u ciebie moze zeczywiscie byc to klapka jak na zimnym masz dzwiek na odwrot

a jednak nie lancuch,tylko klapka od turbo,troche roboty jest-trzeba wyjac cala puche filtra powietrza i wykrecic kolektor wydechowy i jest dojscie do sztangi,podkrecilem srubki o 1,5mm do 2mm i jest cisza,juz nie terkocze i nie wkur... ucha,trche malo miejsca ale nie jest zle,dalem rade.pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mówiłem ze to klapka :) devon devon nie sr** żarem :) hehe bierzesz narzędzia i jedziesz to jest proste tylko czasu zjada :) chyba ze mieszkasz w bloku ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko od gory robisz,zdejmujesz filtr,odkrecasz to co niezbedne z obudowy filra powietrza, i ewentualnie rurke od odmy,sa trzy sruby od turbo na gorze i kilkanascie od kolekora,wyciagasz kolektor i masz na wierzchu sztange,podkrecasz ze 2mm w strone gruszki,i po problemie,skrecasz wszystko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem jeszcze z problemem u mechaników,ciekawy ich opini i diagnozy "na słuch".Jeden odrazu wykluczył łańcuch na wałkach,bo mówi że by wydawał inny dzwięk.Jak twierdzi,możliwe że to cięgno klapki,ale wszystko trzeba rozkręcić żeby zdiagnozować w 100%.Daniel,a jak ze śrubami na kolektorze,nie było problemu?Robiłeś to na zimnym czy letnim silniku?Coś przy okazji potrzebowałeś,np.uszczelka kolektora...?Kurde szkoda że bliżej nie mieszkasz:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde szkoda że bliżej nie mieszkasz:decayed:

noo hehe,obecnie mieszkam w irlandii...uszczelki zalozylem te co byly,sruby popsiklem WD 40 i poszly bez problemu

DSC01907.jpg

<br /><br />

DSC01909.jpg

<br /><br />

na fotkach masz co pokoleji rozkrecsz,potem puche filtra do gory,trzy sruby od turbo,kilka od kolektora i wszystko na wierzchu,silnik byl taki ze mozna bylo kolektora dotknac reka,tak ze niebyl za goracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany:decayed:Tak jak mówili fachowcy była to klapka WG.Nie ukrywam że samochód poszedł do warsztatu,co się okazało,ta klapka była non-stop uchylona,i jak mówił szpec ktoś już wcześniej chyba to poprawiał bo cięgienko było na stałe.tak jak pisał KYLOMC.Teraz śmiga aż miło i nawet słychać pssstttt,czego wcześniej nie było.Widać znaczną różnicę w jezdzie i przyspieszaniu :banan2: Przy okazji potwierdziło się,że mam pęknięty kolektor przy śrubach,więc też czeka mnie wymiana z czasem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile za to ci wzięli ? a co do kolektora turba to też ma popękany :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile za to ci wzięli ? a co do kolektora turba to też ma popękany :)

Przy okazji robienia turbulum wymienili mi osłone przegubu z przodu i tylnie łożysko.Manszete miałem swoją,oni łożysko załatwili (Ruville) a za całość 400zł.Robione poza W-wą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...