Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B5 AHH + 216 Bosch


mnetzimny

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem po zmianie wtryskiwaczy 216 Bosch-a .

Auto ładnie jeździ , delikatnie tylko zakopci przy dużym butowaniu ale jest ok .

Mam pytanie , bo chce teraz zrobić korekte softu , żeby troche spalanie spadło , jak to teraz będzie ze zmianą dawki , moc spadnie czy zostanie ta sama ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem że na VAG-u przedtem pokazywało na postoju spalanie 06-07litra na godzine , a po samej zmianie rozpylaczy spadło na 0.5-0.4 litra .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rób korekte jeśli obecny soft jest pod AHH(seria) bo zasyfisz turbo tylko:wink: i bedzie tryb awaryjny i suszarka na stół

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rób korekte jeśli obecny soft jest pod AHH(seria) bo zasyfisz turbo tylko:wink: i bedzie tryb awaryjny i suszarka na stół

Soft tak seryjny , potrzebuje kogoś z małopolski , najlepiej z okolic podhala żeby mi samą korekte softu zrobił , żeby nie wiadomo gdzie jeździć i nie wiadomo ile płacić . W Krakowie kogoś polecacie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to i tak zapąłcisz za program, skoro zaczynasz od serii z wymienionymi gratami:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dozbieraj jeszcze na jakies wieksze turbo zeby zrobic za jednym zamachem konkretniejszy soft :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dozbieraj jeszcze na jakies wieksze turbo zeby zrobic za jednym zamachem konkretniejszy soft :)

jak niechce pchać sie w wydatki to niech zostanie jak jest, bo dołoży turbo -> będzie potrzebny większy IC bo wzrosnie kopcenie -> po strojeniu pewnie siadzie sprzegło:wink: jeśli jeszcze nie robił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jak Kowi87 pisze , auto ma mi służyć do jazdy do pracy i ma być ekonomiczne , żadnego turba nie będę wymieniał , dozbieram kasy i pojadę na korektę i tyle w temacie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedzcie mi..

Miałem serie AFN,

Weszło turbo AWX + wtryski 0.230 i spalanie w trasie jak było przy 90km/h ok. 4,3L teraz mam 6L jak jade 120-130 to zjada prawie 7. Miasto 9L..

To normalne?

Program był pod to pisany, jest prawie 170km i 370nm, turbo dmucha 1,45 Bara

To normalne spalanie przy wtryskach 0.230? Bo mi sie wydaje ze za dużo zjada paliwa..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...