krg1 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Witam Proszę o pomoc koledzy bo już sobie nie radzę. Kupiłem nową pompę (o innym numerze) do wspomagania trw do polo bo poprzednia uległa uszkodzeniu. Po założeniu nie działa do końca dobrze ponieważ wywala mi błąd czujnika kąta skrętu g250 że jest martwy, wiec kupiłem inny myśląc że czujnik padł ale po założeniu nowego nadal to samo. Z tego co się dowiedziałem należy za adaptować na nowo czujnik czy ktoś z was wie jak to zrobić?? Znalazłem też taki opis : Prerequisites: Start the vehicle. Turn the steering wheel one turn to the right and one turn to the left. Drive in a short distance straight line on a level surface at a speed not higher than 20 km/h. If the steering wheel is straight during the test drive then stop the vehicle with the wheels pointed straight. Ensure that the steering wheel is not moved again. Keep the engine running and do not switch off the ignition. System voltage at least 12.0 V. [select] [44 - Steering Assist] [Coding-II - 11] or if that function is not available then use [sec.Access - 16] instead Enter 40168, to enable the basic setting. [Do it!] [basic Settings - 04] Group 060 [Go!] Activate the Basic Setting. [ON/OFF/Next] After a successful basic setting, field 1 should say "OK". [Done, Go Back] To make sure the basic setting was succesful, check the sensor again. [Measuring Blocks - 08] Group 007 [Go!] Check field 1, the value has to be between -1.5 and +1.5 °. [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] Tylko że coś w nim nie gra robię tak, zapalam auto skrecam max w lewo potem w prawo, prosto koła i jade kawałek nie całe 20 km/h. Zatrzymuje się koła prosto włączam vaga daje 44 - Steering Assist -->login-11-->wpisuje te 40168 do it, do tego momentu wszystko niby dobrze, ale już następnie w Basic Settings - 04 grupa 060 niema nic tylko error i następne też nie działa. Pomoże ktoś rozwiązać problem ??
DragonGTI Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Aktywowałeś Basic Settings tak jak pisze? Przed wejsciem w 04 i kanał 060 musisz aktywować BS chyba że program Ci nie pozwoli.. Activate the Basic Setting. [ON/OFF/Next] After a successful basic setting, field 1 should say "OK". ( Po poprawnym aktywowaniu Basic Settings w polu nr powinno być "OK") [Done, Go Back]
krg1 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Co znaczy program nie pozwoli i gdzie się to aktywuje? jak wchodzę na bs wszędzie jest error a program mam vag com 311-2
zbyszek7791 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 na początek ustalmy szczegóły- czujnik skrętu g250 , czy czujnik kąta skrętu g85
krg1 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2012 g250 ---------- Post dopisany 27-08-2012 at 15:16 ---------- Poprzedni post napisany 26-08-2012 at 06:40 ---------- Koledzy pomoże ktoś ??
przemik Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Moze kabel nie daje rady.... zobacz "wyzszym" VAGiem albo VCDSem...
krg1 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2012 program spróbuje zmienić, zobaczę co to da, czy opis jest dobry adaptacji? a może jakieś inne pomysły?
zbyszek7791 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Sprawdź kodowanie starej i nowej pompy , procedura którą podałeś jest dla aut z ESP ,więc jeżeli nie masz esp nie będzie pasować. Pompa całkiem nowa , czy druga używana , jeżeli miałeś trw to musi być trw . Z tego co pamiętam nie robi się kalibracji tego czujnika zakładasz i ma działać .
krg1 Opublikowano 17 Września 2012 Autor Opublikowano 17 Września 2012 Pompa używka ale o innych numerach, była trw i jest trw. ESP nie mam więc może ktoś wie jak jest dla aut bez esp? Piszesz sprawdź kodowanie starej i nowe co przez to rozumiesz, jak się to robi?? Ogólnie pompę wymieniałem bo jest poturbowana ponieważ autko miało kolizje. ---------- Post dopisany 03-09-2012 at 19:45 ---------- Poprzedni post napisany 30-08-2012 at 22:22 ---------- ? ---------- Post dopisany 09-09-2012 at 21:49 ---------- Poprzedni post napisany 03-09-2012 at 19:45 ---------- Nikt nic nie wie na ten temat ? ---------- Post dopisany 17-09-2012 at 21:01 ---------- Poprzedni post napisany 09-09-2012 at 21:49 ---------- Auto wróciło od blacharza, czy jest możliwe że wyświetla ten błąd o tym czujniku ponieważ nie ma zbieżności? aktualnie jadąc na wprost kierownica jest przesunięta w lewo tak o 22 stopnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się