wjot1 Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 1. Panowie, jeśli to uszczelka pod chlodnicą, to jakie koszta mnie czekają? 2. Ile powinienem zapłacić powiedzmy na Stacji Kontroli za podlaczenie do kompa oraz sprawdzenie takich rzeczy jak : woda z wydechu, dzialanie sondy lambda, stan hamulców i ogólnie co należy wymienić. Mam troche roboty przy aucie, a nie wiem dokładnie co, więc muszę zacząć od diagnozy, a oczywiscie chodzi o to, żeby jak najmniej wydać.
JawoR36 Opublikowano 13 Września 2012 Autor Opublikowano 13 Września 2012 1. Panowie, jeśli to uszczelka pod chlodnicą, to jakie koszta mnie czekają? 2. Ile powinienem zapłacić powiedzmy na Stacji Kontroli za podlaczenie do kompa oraz sprawdzenie takich rzeczy jak : woda z wydechu, dzialanie sondy lambda, stan hamulców i ogólnie co należy wymienić. Mam troche roboty przy aucie, a nie wiem dokładnie co, więc muszę zacząć od diagnozy, a oczywiscie chodzi o to, żeby jak najmniej wydać. Z tysiaka. +/- 300zł Wody z wydechu nie pokazuje na VAG'u - sprawdzałem. Działanie sondy sprawdzisz, hamulców nie zbytnio, bo jeśli nie są totalnie zjechane i czujnik się nie załączył to nie sprawdzisz.
wjot1 Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 Tak, tak, wiem, Na VAG'u licze na sprawdzenie sondy i ogólnie czy nie ma innych blędów, reszta to raczej po prostu posprawdzać to i owo, bo sam się raczej nie znam. Silnik nie odpala od strzała, rano czasami dławi się przez 2 sek po 1szym odpaleniu, ma jakby troche mało mocy i troszkę więcej pali. Dzisiaj przyuważyłem jeszcze ten dym, ale to pewnie przez pogode, tzn. na dworze zimno, więc woda która mi się ciągle leje z wydechu zapewne parowała. @JawoR36, a jak z tą wodą u Ciebie? Leci CI biały dym w takie dni jak dzisiaj?
JawoR36 Opublikowano 13 Września 2012 Autor Opublikowano 13 Września 2012 Mój przypadek jest troszeczkę inny, więc tym się nie sugerował. Wlałem środka do chłodnic i wydech suchy
wjot1 Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 Mógłby ktoś rozeznany w temacie napisać jakie mogą być przyczyny wody w wydechu? Po prostu wypisać możliwe technicznie możliwości, począwszy od uszczelki pod głowicą, skończywszy na jakiejś nieszczelności. ---------- Post dopisany at 16:14 ---------- Poprzedni post napisany at 16:04 ---------- czy jesli rzeczywiscie objawy które dostrzegłem byłyby spowodowane uszkodzoną uszczelką pod głowicą, to czy silnik nie powinien juz mi dawno paść, skoro w/w wodę z rury widzę od przeszło 2 miesięcy, tak samo spadek mocy itd.? Czy tym samym nie powinienem wykluczyć uszczelki ?
rafal9119 Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 jeszcze nikomu nie padł silnik od lecacej wody z tłumika. ja u siebie zauwazyłem ze leci mi woda jak np jade 5 km na 2 lub 3 biegu a tak to suchy tłumik. moze to za slabej jakosci paliwo ma wpływ na to wode.
wjot1 Opublikowano 14 Września 2012 Opublikowano 14 Września 2012 Wiem, żę sama woda w sobie nie jest tragedią. Zastanawiam się tylko, czy nie padła mi uszczelka, a woda jest tego objawem. Tej wody na pewno jest sporo, teraz jak jest chlodniej to prawie jakbym jechał parowozem Ale skoro dzieje się tak od ponad 2 mcy, i nic nie się pogarsza, to czy mogę wykluczyć uszczelkę?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się