madmaxog Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 Tzn. za mało go wyleciało? Też mi się tak wydaje, lecz zrobiłem wsio wg Twoich zaleceń. Filtr oczywiście wymieniony. Po wlaniu oleju ponad to, co wylałem, na chodzącej skrzyni popuściłem rurkę i trochę oleju wylatywało. Nawet nie czekałem by przestał lecieć i pewno jest go ciut za dużo. Co mogłem zrobić inaczej ponad to?
onsork Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 1. dla jasnosci - w warunkach domowo, garazowych, a nawet w warsztatowych bez maszyny nie ma szans na zrobienie wymiany dynamicznej, dlatego mam watpliwosci ze zrobiles wymiane dynamiczna o ktorej napisales 2. tak, okolice 3.5 litra jest to wlasciwa ilosc oleju jaka jest wymieniana podczas zwyklej wymiany w tej skrzyni 3. nie rozumiem tego "popuściłem rurkę i trochę oleju wylatywało", co kryje sie pod tym pojeciem, bo nie masz ruszac rurki przelewowej a tylko korek ktory jest na imbus o rozmiarze 5
madmaxog Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 ad1. myślałem, że dynamiczna to taka jak opisałeś. Jeśli nie(warsztat, który do tej pory wymieniał takiej maszyny nie posiada, a twierdzi że wymienia 5litrów-jak?) to i tak inaczej oleju nie wymienię w większej ilości, chyba, że pojeżdżę trochu i spuszczę to co jest uzupełniając w to miejsce nowym olejem. Się cały nie wymieni, ale trochu odświeży na pewno. ad3. chodziło mnie o to, że rurkę wkręciłem w misce do pewnego oporu, aż się o coś zaparła w środku. Potem ją lekko popuściłem (ze dwa obroty, by określiła poziom) i czekałem aż olej wyleci do swojego poziomu.
onsork Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 dynamiczna polega na tym ze przewody od chlodnicy skrzyni sa podlanczane do nazwijmy to specjalnej maszyny i nowy olej jest wtlaczany a stary zlewany jednoczesnie obawialem sie ze jakos sprawadzales poziom bez rurki przelewowej albo jakos inaczej ale nie jest zle, a nadmiar oleju nie zaszkodzi, a juz napewno nie tak jak jego brak
madmaxog Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 "obawialem sie ze jakos sprawadzales poziom bez rurki przelewowej albo jakos inaczej..." Aż tak źle to ze mną nie jest hi hi. Z obserwacji moich wychodzi, że rurka ustala poziom oleju nieco ponad filtr, tak by pompa nie ssała powietrza. I rzeczywiście jeśli go będzie ciut więcej to nie ma znaczenia, bo przeca w czasie jazdy i tak tam ostro chlupocze i poziom jest nieustalony. A wracając do spuszczania to wyleciał aż do czasu gdy zaczął mieszać się z powietrzem i wreszcie przestał lecieć. Myślę , że będzie ok. Przynajmniej jak coś innego w niej nie siądzie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się