djzak Opublikowano 2 Września 2012 Opublikowano 2 Września 2012 czesc;) mam pytanie.. posiadam audi ktore pali plyn chlodniczy audi b5 95rok 1.8 bez turbo kodu niepamietam ale to jest 125 km 5v ..zaznaczam ze auto jest z gazem co 2 tygodnie musze dolewac plynu z posiomu pod minimum do maximum...wwszystkie rurki przewody zbiornik i chlodniczka oleju pompa wody wymienione i dalej zlopie ten plyn ...przebieg auta to 345 tysiecy z tego okolo 200scie na gazie zrobione przebieg orginal mam to auto od nowosci.. co to moze byc na vagu bledow niema.. a zapomnialem dodac ..pali plyn tak twierdze bo nigdzie nie wycieka:d
andrzej_1970 Opublikowano 2 Września 2012 Opublikowano 2 Września 2012 Sprawdź czy nie ma białego nalotu na czujnikach temperatury z tyłu silnika.Potrafi po woli wyciekać a że tam jest duża temperatura to od razu odparowuje i powstaje biały nalot.Jeżeli nigdzie nie zlokalizujesz białego nalotu po 2 tygodniach to raczej uszczelka pod głowicą.
motor144 Opublikowano 2 Września 2012 Opublikowano 2 Września 2012 Dokładnie tak jak Kolega powyżej napisał było u mnie. U mnie zdeformowało się to kolanko do którego montowany jest czujnik(jeden podwójny albo dwa pojedyncze ) i na połączeniu z głowicą oryginalny oring nie dawał rady uszczelnić a dopiero silikon wysokotemperaturowy + grubszy oring. To kolanko plastikowe dalej łączy się na sztywno z metalową rurą (nad wtryskami) i na tym połączeniu też może podciekać. Tak w ogóle to jest to jakiś gniot super konstruktorów AUDI i jak znowu zacznie cieknąć to pomyślałem, że przerobię to połączenie (kolanka z rurą) na elastyczne wężem (tego typu jak przy chłodnicy). Żeby było ciekawie to konstruktorzy z AUDI też to zajarzyli i w już w B7:shock3: jest takie rozwiązanie
bediks Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 Podczep butelkę po zbiorniczek bo może Ci płyn wyrzuca pod cisnieniem
djzak Opublikowano 3 Września 2012 Autor Opublikowano 3 Września 2012 Podczep butelkę po zbiorniczek bo może Ci płyn wyrzuca pod cisnieniem podcisnieniem nie wywala bo robuilem juz tak:D i sucho:) ..co do kolanka z tylu takiego czarnego do ktorego weze wchodza o to sie laczy z silnikiem ..ono bylo wymieniane zostalo sylikonem potraktowane i tam nie cieknie .. a co do czujnka temp z tylu zobacze ---------- Post dopisany at 09:52 ---------- Poprzedni post napisany at 09:49 ---------- czesc;) mam pytanie..posiadam audi ktore pali plyn chlodniczy audi b5 95rok 1.8 bez turbo kodu niepamietam ale to jest 125 km 5v ..zaznaczam ze auto jest z gazem co 2 tygodnie musze dolewac plynu z posiomu pod minimum do maximum...wwszystkie rurki przewody zbiornik i chlodniczka oleju pompa wody wymienione i dalej zlopie ten plyn ...przebieg auta to 345 tysiecy z tego okolo 200scie na gazie zrobione przebieg orginal mam to auto od nowosci.. co to moze byc na vagu bledow niema.. a zapomnialem dodac ..pali plyn tak twierdze bo nigdzie nie wycieka:d a i jezeli mowimy juz o uszczelce pod glowica to olej te ubywa znacznie szybko z auta ..mechanik stwierdzil ze olej on wywala przepustnica.;/..
kkrawat Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 co? jak? olej wywala przepustnicą? zmień mechanika... i posłuchaj kolegów - uszczelka pod głowicą
bediks Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 Pod korkiem jest majonez ? W płynie pływa kakao ? ---------- Post dopisany at 17:53 ---------- Poprzedni post napisany at 17:51 ---------- Można zrobić test płynu na obecność spali czy coś żeby potwierdzić uszczelkę ?
djzak Opublikowano 3 Września 2012 Autor Opublikowano 3 Września 2012 Pod korkiem jest majonez ? W płynie pływa kakao ?---------- Post dopisany at 17:53 ---------- Poprzedni post napisany at 17:51 ---------- Można zrobić test płynu na obecność spali czy coś żeby potwierdzić uszczelkę ? robilem test na obecnosc spalin w plynie chlodniczym i nic niema..czysto..w zbiorniku plyn jest czysty a widze bo zbiornik jest nowy ...
bediks Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 Olej też Ci ubywa ? Mechanikowi pewnie chodziło ze olej idzie odma do dolotu i dalej do przepustnicy ale nie wiem jak to jest w adr i czy to tak da rade. a jest tak ze auto czasem stoi po 2 -3 dni nie ruszane?
djzak Opublikowano 4 Września 2012 Autor Opublikowano 4 Września 2012 Olej też Ci ubywa ? Mechanikowi pewnie chodziło ze olej idzie odma do dolotu i dalej do przepustnicy ale nie wiem jak to jest w adr i czy to tak da rade.a jest tak ze auto czasem stoi po 2 -3 dni nie ruszane? auto jezdzi dzien w dzien i robi 40 kilometrow ..co do oleju to tak ale olej sobie gdzies wycieka na podloge i mechanik mowil ze przez przpustnice..a co do chlodniczego to nie widac nic gdzie moglby uciekac a to robi:d
motor144 Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 Niestety obawiam się, że jeżeli sam cierpliwie nie znajdziesz przyczyny ubytku czy to płynu czy oleju (to może prędzej) to jest znikome prawdopodobieństwo , że znajdziesz mechanika który Ci w tym pomoże. Mnie się nigdy to nie udało. Zawsze ten sam tekst, że to bardzo trudno zlokalizować w "tych" modelach i trzeba by najpierw umyć cały silnik itp. bzdury. Sądzę, że jak zwykle jak nie wiadomo o co biega to chodzi o stosunek kasy/czasu. Nie bardzo da się za to wziąć zbyt wiele a czasu na takie poszukiwania trzeba trooochę poświęcić. Co do ubytku płynu to jak mechanik ma chęci wiedzę i doświadczenie to nie ma opcji żeby nie wykluczyć uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Jeśli tak nie jest to tylko zmiana mechanika się
Buba Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 to że nigdzie nie wycieka to nie znaczy że nie leci. Podłącz ciśnienie w układ i zobaczysz czy nie masz wycieków.
djzak Opublikowano 4 Września 2012 Autor Opublikowano 4 Września 2012 to że nigdzie nie wycieka to nie znaczy że nie leci. Podłącz ciśnienie w układ i zobaczysz czy nie masz wycieków. wieszz wczescniej przynajmniej widzialem gdzie leci ..lecialo z kroccca plastikowego czarnego i lekko z weza polaczeniowego..ale udalo sie to zatamowac ..myslalem ze juz nie leci ...ale zaczelo ubywac z zbiornika:d no wiec zagadka ciag dalszy:D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się