Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pasek rozrządu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, bylem wczoraj na warsztacie i okazało się ze mam lekko popękany pasek rozrządu. Problem w tym, że aktualnie jestem w Niemczech i na dniach chce wrócić do Polski, pytanie brzmi czy mam się bać powrotu, jak duża szansa jest na zerwanie się paska? Oczywiście mile widziane porady jak jechać żeby do tego nie doszło:) Pozdrawiam!

Opublikowano

Można powiedzieć, że zależy od pęknięć.

Generalnie producent zabrania jazdy na takim pasku.

Opublikowano

Ja bym się bał wracać na takim pasku,ale to już Twoja sprawa.Po co oryginał skoro dla niego robi inna firma która możesz taniej dostać? dayco lub conti zmieścisz się do 100zł z tym,że zdarzyło mi się,że conti nie chciał pasować idealnie na ząbki oba sprawdzone

Opublikowano

Nie masz możliwości zrobienia tego na miejscu..? Bo jazda na takim pasku to loteria... zresztą sam będziesz całą droge w stresie...

Opublikowano

ale wymiana to nie tylko pasek rozrzadu, to rowniez rolka i napinacz. Skoro w takim stanie jest pasek nie wiadomo co z nimi... silnik AJM czy AVG?

Opublikowano

Z tego co mi wiadomo tutaj za wymianę + część zapłacę ~500euro, a jestem pewien że w Polsce nie przekroczy 1000złotych:)

ale wymiana to nie tylko pasek rozrzadu, to rowniez rolka i napinacz. Skoro w takim stanie jest pasek nie wiadomo co z nimi... silnik AJM czy AVG?

silnik AVG

Opublikowano

to zalezy jak jest popękany...na niemców trzeba brac porawke bo dla nich byle pierdoła i auto nie nadaje sie do dalszej jazdy i by pół auta wymienili...nikt z nas nie wie jak ten pasek wyglada i ile wytrzyma ....najlepiej podeslij fote...wtedy łatwiej jest powiedzic- jedź... czy nie odpalaj juz motoru...

Opublikowano

Nie mam za bardzo jak dostać się do tego, spróbuje dziś coś wykombinować żeby zrobić zdj ale z tego co pamiętam te malutkie nacięcia widoczne są tylko bardzo z bliska..

Opublikowano

Jesli to sa delikatne peknieci, to mozna zaryzykowac podroz do domu i odstawiac auto do mechaniora. Swoja droga to zagladales kiedykolwiek pod maske, ze pasek masz w takim stanie??? To raczej nie jest normalne zuzycie, tylko starosc :whistling:

Opublikowano
:facepalm: To juz znamy historie paska :decayed: A na powaznie, to foty znacznie ulatwila ocene w jakim stanie jest pasek. Podejrzewam, ze tragedii nie ma, ale zawsze trzeba dmuchac na zimne :wink:
Opublikowano
Gość mówił ze pasek był zmieniany przy 110tys ale chyba mu nie wyszło..

A teraz ma ile nalatane? Bo jak 12 letni diesel i to z Niemiec to obstawiam realny przebieg 300-350 tys.

Opublikowano
Gość mówił ze pasek był zmieniany przy 110tys ale chyba mu nie wyszło..

A teraz ma ile nalatane? Bo jak 12 letni diesel i to z Niemiec to obstawiam realny przebieg 300-350 tys.

na liczniku zapewne magiczne 180tys:wink:

Opublikowano

małe pęknięcia to będzie miał pasek juz po przelocie 20tys km... :-) dawoj foty....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...