ENDSTHEONE Opublikowano 2 Września 2012 Opublikowano 2 Września 2012 Cześć, bylem wczoraj na warsztacie i okazało się ze mam lekko popękany pasek rozrządu. Problem w tym, że aktualnie jestem w Niemczech i na dniach chce wrócić do Polski, pytanie brzmi czy mam się bać powrotu, jak duża szansa jest na zerwanie się paska? Oczywiście mile widziane porady jak jechać żeby do tego nie doszło:) Pozdrawiam!
trepek Opublikowano 2 Września 2012 Opublikowano 2 Września 2012 Można powiedzieć, że zależy od pęknięć. Generalnie producent zabrania jazdy na takim pasku.
ENDSTHEONE Opublikowano 2 Września 2012 Autor Opublikowano 2 Września 2012 To za bardzo mnie nie pocieszyło, a jaki jest koszt oryginalnego paska bo na pewno zaraz po przyjeździe będę musiał wymienić?
Wajsik86 Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 Ja bym się bał wracać na takim pasku,ale to już Twoja sprawa.Po co oryginał skoro dla niego robi inna firma która możesz taniej dostać? dayco lub conti zmieścisz się do 100zł z tym,że zdarzyło mi się,że conti nie chciał pasować idealnie na ząbki oba sprawdzone
..::KoNik::.. Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 Nie masz możliwości zrobienia tego na miejscu..? Bo jazda na takim pasku to loteria... zresztą sam będziesz całą droge w stresie...
Musashi Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 ale wymiana to nie tylko pasek rozrzadu, to rowniez rolka i napinacz. Skoro w takim stanie jest pasek nie wiadomo co z nimi... silnik AJM czy AVG?
ENDSTHEONE Opublikowano 3 Września 2012 Autor Opublikowano 3 Września 2012 Z tego co mi wiadomo tutaj za wymianę + część zapłacę ~500euro, a jestem pewien że w Polsce nie przekroczy 1000złotych:) ale wymiana to nie tylko pasek rozrzadu, to rowniez rolka i napinacz. Skoro w takim stanie jest pasek nie wiadomo co z nimi... silnik AJM czy AVG? silnik AVG
SotoM Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 to zalezy jak jest popękany...na niemców trzeba brac porawke bo dla nich byle pierdoła i auto nie nadaje sie do dalszej jazdy i by pół auta wymienili...nikt z nas nie wie jak ten pasek wyglada i ile wytrzyma ....najlepiej podeslij fote...wtedy łatwiej jest powiedzic- jedź... czy nie odpalaj juz motoru...
ENDSTHEONE Opublikowano 3 Września 2012 Autor Opublikowano 3 Września 2012 Nie mam za bardzo jak dostać się do tego, spróbuje dziś coś wykombinować żeby zrobić zdj ale z tego co pamiętam te malutkie nacięcia widoczne są tylko bardzo z bliska..
Lukasz_N Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 Jesli to sa delikatne peknieci, to mozna zaryzykowac podroz do domu i odstawiac auto do mechaniora. Swoja droga to zagladales kiedykolwiek pod maske, ze pasek masz w takim stanie??? To raczej nie jest normalne zuzycie, tylko starosc
ENDSTHEONE Opublikowano 3 Września 2012 Autor Opublikowano 3 Września 2012 Auto było zakupione 4dni temu:) Gość mówił ze pasek był zmieniany przy 110tys ale chyba mu nie wyszło..
Lukasz_N Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 To juz znamy historie paska A na powaznie, to foty znacznie ulatwila ocene w jakim stanie jest pasek. Podejrzewam, ze tragedii nie ma, ale zawsze trzeba dmuchac na zimne
trepek Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 Gość mówił ze pasek był zmieniany przy 110tys ale chyba mu nie wyszło.. A teraz ma ile nalatane? Bo jak 12 letni diesel i to z Niemiec to obstawiam realny przebieg 300-350 tys.
grabson765 Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 Gość mówił ze pasek był zmieniany przy 110tys ale chyba mu nie wyszło.. A teraz ma ile nalatane? Bo jak 12 letni diesel i to z Niemiec to obstawiam realny przebieg 300-350 tys. na liczniku zapewne magiczne 180tys:wink:
SotoM Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 małe pęknięcia to będzie miał pasek juz po przelocie 20tys km... :-) dawoj foty....
ENDSTHEONE Opublikowano 4 Września 2012 Autor Opublikowano 4 Września 2012 Na liczniku jest 180tysi, jak bylem u mechanika stwierdzil ze silnik zdrowy i ma niewiecej niz 250tysi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się