skater69 Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 Witam kolegow ostatnio borykam sie z cofajacym sie paliwem, po dluzszym postaju po odpaleniu silnik pracuje nierowno. Wymienilem juz zaworek przy filtrze paliwa - byl troche zapchany. Mechanik mowi ze powinnien byc jeszcze jeden - czy znajduje sie on przy pompie paliwa? Czy zamontowac poprostu dodatkowy pod maska? Z gory dziekuje.
dariodario Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 wymień uszczelniacze na pd. Po tylu latach juz mogą nie trzymac.
Musashi Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 moze byc problem z tandem pompa, pompa pomocnicza w zbiorniku lub uszczelnienie PD jak napisal kolega. jezeli auti stojac z gorki uruchamia sie gorzej - pompa pomocnicza. jezeli pod gorke tandem pompa. jezeli brak wplyu pozycji auta - uszczelnienia PD.
skater69 Opublikowano 5 Września 2012 Autor Opublikowano 5 Września 2012 czy sparwdzajac vagiem da sie ustalic ze to pompowtryski? VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM chcialbym dodac ze po wymianie zaworka przy filtrze paliwa jest troche lepiej tzn mniej rzuca buda.
raffik Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 Jak już będziesz miał pompki na wierzchu to warto je przeczyścić i dać zestawy naprawcze BOSCH-a (wychodzi 30zł sztuka)
skater69 Opublikowano 7 Września 2012 Autor Opublikowano 7 Września 2012 kolego raffik a jakimi preparatami czyscic i jak to robic ? rozumiem ze wlewanie preparatu do paliwa daje gorszy efekt niz czysczenie po wyjeciu pompek? ---------- Post dopisany at 22:25 ---------- Poprzedni post napisany at 07:21 ---------- dzisiaj bylo cieplo okolo 20 stopni i odpalil bez zarzutow czy mozliwe jest ze to jakis czujnik jest winny?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się