olekk Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 Będę wymieniał turbawkę w przyszłym tygodniu w związku z czym chciałbym się poradzić Was czy nie zapomniałem o niczym. Razem z turbo będę wymieniał: - przewody olejowe: zasilający i spustowy do turbo - wszystkie uszczelki turbo jak i w/w przewodów - olej (Motul Specific 5w30), filtry Czy coś jeszcze warto wymienić w przypadku wymiany turbiny? Dzięki
Buba Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 uszczelki pomiędzy kolektor i wydech i jakaś pasta do wydechów (np bosal) bo nigdy nie wiadomo czy nie będzie gdzieś pierdział
olekk Opublikowano 5 Września 2012 Autor Opublikowano 5 Września 2012 uszczelki pomiędzy kolektor i wydech i jakaś pasta do wydechów (np bosal) bo nigdy nie wiadomo czy nie będzie gdzieś pierdział dzięki. zakupię :-)
olekk Opublikowano 5 Września 2012 Autor Opublikowano 5 Września 2012 w moto remo jest najtaniej jak udało mi się znaleźć. Generalnie w stanach jest sporo taniej ale jednej turbiny się nie opłaca ściągać chyba że jakiś zakup grupowy :-)
wampir Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 a gdzie w stanach? zapoda jakis link, mam tam kumpla co moglb mi kupic i wyslac. ps: co sie stalo z Twoja turbina? ma luzy, ciekni? Masz program? Jaki przebieg?
olekk Opublikowano 10 Września 2012 Autor Opublikowano 10 Września 2012 no tak na szybko K04 w cenie polskiego K03s: Turbocharger, KKK K04-015 - 034Motorsport | Performance Parts for Audi, Porsche, and Volkswagen jak szukałem jakiś czas temu to znalałem też K03 dużo taniej ale nie moge teraz tego znalezc. jak znajde to podesle. moja przepuszcza olej. przebieg 180k ori, totalna seria. w sumie ciekawe dlaczego padla bo zawsze byl lany dobry olej i o nia dbalem. Moze poprzedni wlasciciel o nią nie dbał. ---------- Post dopisany 10-09-2012 at 15:04 ---------- Poprzedni post napisany 06-09-2012 at 01:20 ---------- Po zdjęciu turbiny okazało się, że od środka od strony gorącej jest kilka mikropęknięć. Luzy na wirniku są, ale nie tak duże. Zdecydowałem, że wsadzę nówkę, więc jeśli ktoś będzie chciał to mogę pogonić tą sztukę (K03s). (jak coś to PW) ---------- Post dopisany at 16:53 ---------- Poprzedni post napisany at 15:04 ---------- Panowie wiem, że mieszam strasznie ale mam jeszcze opcję na K04 tylko nie wiem czy to ma sens? Nie wiem czy będę chciał robić chipa, więc możliwe że turbo jeździłoby na seryjnym sofcie - pytanie jak to się będzie sprawowało? Jeśli to miałoby być K04 to potrzebowałbym dokładny model turbo i najlepiej numer OEM Audi. Pomożecie? Doradzicie? :-)
olekk Opublikowano 13 Września 2012 Autor Opublikowano 13 Września 2012 Nowe K03s. Jest kosa. Naprawdę polecam taki zabieg ( w drugim wątku opisałem wrażenia )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się