Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Silnik 1.8 125 koni-problemy


Arkadiush

Rekomendowane odpowiedzi

Hehe. Chodzi o misiaczki? mi się już nogi ugieły jak ponad 150 obok nich przejechałem. Ale na szczęście byli czyms zajęci bo nie zwrócili uwagi wogóle na mnie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe. Chodzi o misiaczki? mi się już nogi ugieły jak ponad 150 obok nich przejechałem. Ale na szczęście byli czyms zajęci bo nie zwrócili uwagi wogóle na mnie:)

nie o misiaczki :) ale jak jedzie jakaś piz.... 60 gdzie może jechać 90 to trzeba zwalniać :) ale w Koninie widziałem ładną zieloną Audi i właścicielka też niczego sobie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe:) u mnie co dzień rano jak jadę do pracy jeździ w przeciwnym kierunku też Ładną pipka Ale że a6 c6. Czarny avant:) mogła by dostać Ale za co by to ja odrazu bić:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe:) u mnie co dzień rano jak jadę do pracy jeździ w przeciwnym kierunku też Ładną pipka Ale że a6 c6. Czarny avant:) mogła by dostać Ale za co by to ja odrazu bić:D

trzeba jakoś zgarnąć jakieś fajne laski :D haha^^ ale podniosłem tej dziewczynie rękę to mrugała światłami :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, po mieście pali mi średnio 13,5l :facepalm: przy spokojnej jeździe. Ogólnie na prostej przy łagodnej jeździe nie schodzi poniżej 9. Tragedia

Podłączyłem pod komputer i wyskoczył błąd przepustnicy - więc mam zamiar ją jutro przeczyścić i zaadoptować ręcznie.

Żadnych błedów odnośnie sondy lambda itd.

Macie jeszcze jakieś inne pomysły? Uwalony katalizator może mieć wpływ na spalanie?

Czy jeśli komp nie wykrył błędu sondy, to znaczy, że na bank śmiga poprawnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli już mowa to w u mnie w okolicach Turku taka niczego sobie panna dojeżdza a6 c5 2.5 TDI Q Avant i sobie chwali tylko narzeka że gorzej idzie od poprzedniej a4 2.5tdi :) w gadce pod tesco też jej mówiłem że "ciągne na 4 łapy " dość dobrze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No No to widać że śmiała dziewoszka:) a naprawdę mało takich. Hehe

śmiała ale nie zjechała na parking :D

---------- Post dopisany at 22:45 ---------- Poprzedni post napisany at 22:44 ----------

Panowie, po mieście pali mi średnio 13,5l :facepalm: przy spokojnej jeździe. Ogólnie na prostej przy łagodnej jeździe nie schodzi poniżej 9. Tragedia

Podłączyłem pod komputer i wyskoczył błąd przepustnicy - więc mam zamiar ją jutro przeczyścić i zaadoptować ręcznie.

Żadnych błedów odnośnie sondy lambda itd.

Macie jeszcze jakieś inne pomysły? Uwalony katalizator może mieć wpływ na spalanie?

Czy jeśli komp nie wykrył błędu sondy, to znaczy, że na bank śmiga poprawnie?

wyczyść przepustnice i zobacz czy błędy wyrzuci jakieś ja miałem podobnie ;/

---------- Post dopisany at 22:46 ---------- Poprzedni post napisany at 22:45 ----------

Jeśli już mowa to w u mnie w okolicach Turku taka niczego sobie panna dojeżdza a6 c5 2.5 TDI Q Avant i sobie chwali tylko narzeka że gorzej idzie od poprzedniej a4 2.5tdi :) w gadce pod tesco też jej mówiłem że "ciągne na 4 łapy " dość dobrze :D

widać nie tylko ja widzę Panie za kierownica Audi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, po mieście pali mi średnio 13,5l :facepalm: przy spokojnej jeździe. Ogólnie na prostej przy łagodnej jeździe nie schodzi poniżej 9. Tragedia

Podłączyłem pod komputer i wyskoczył błąd przepustnicy - więc mam zamiar ją jutro przeczyścić i zaadoptować ręcznie.

Żadnych błedów odnośnie sondy lambda itd.

Macie jeszcze jakieś inne pomysły? Uwalony katalizator może mieć wpływ na spalanie?

Czy jeśli komp nie wykrył błędu sondy, to znaczy, że na bank śmiga poprawnie?

Dziwne, bo mi w mieście spali z 9-11 litrów na 100km. Wszystko zależy jak noga leży :decayed:. Musisz jechać do jakiegoś zaufanego mechanika, żeby Ci sprawdził dlaczego tak dużo Ci pali. Sprawdź kable, świece. Jak stoisz w miejscu po dłużej jeździe to ile masz obr. na min?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, po mieście pali mi średnio 13,5l :facepalm: przy spokojnej jeździe. Ogólnie na prostej przy łagodnej jeździe nie schodzi poniżej 9. Tragedia

Podłączyłem pod komputer i wyskoczył błąd przepustnicy - więc mam zamiar ją jutro przeczyścić i zaadoptować ręcznie.

Żadnych błedów odnośnie sondy lambda itd.

Macie jeszcze jakieś inne pomysły? Uwalony katalizator może mieć wpływ na spalanie?

Czy jeśli komp nie wykrył błędu sondy, to znaczy, że na bank śmiga poprawnie?

Dziwne, bo mi w mieście spali z 9-11 litrów na 100km. Wszystko zależy jak noga leży :decayed:. Musisz jechać do jakiegoś zaufanego mechanik, żeby Ci sprawdził dlaczego tak dużo Ci pali. Sprawdź kable, świece. Jak stoisz w miejscu po dłużej jeździe to ile masz obr. na min?

obroty powinny być poniżej 1000 około 900 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, po mieście pali mi średnio 13,5l :facepalm: przy spokojnej jeździe. Ogólnie na prostej przy łagodnej jeździe nie schodzi poniżej 9. Tragedia

Podłączyłem pod komputer i wyskoczył błąd przepustnicy - więc mam zamiar ją jutro przeczyścić i zaadoptować ręcznie.

Żadnych błedów odnośnie sondy lambda itd.

Macie jeszcze jakieś inne pomysły? Uwalony katalizator może mieć wpływ na spalanie?

Czy jeśli komp nie wykrył błędu sondy, to znaczy, że na bank śmiga poprawnie?

Dziwne, bo mi w mieście spali z 9-11 litrów na 100km. Wszystko zależy jak noga leży :decayed:. Musisz jechać do jakiegoś zaufanego mechanik, żeby Ci sprawdził dlaczego tak dużo Ci pali. Sprawdź kable, świece. Jak stoisz w miejscu po dłużej jeździe to ile masz obr. na min?

obroty powinny być poniżej 1000 około 900 :)

Zgadza się. Tyle powinno być przy prawidłowo działającym silniku :wink:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, po mieście pali mi średnio 13,5l :facepalm: przy spokojnej jeździe. Ogólnie na prostej przy łagodnej jeździe nie schodzi poniżej 9. Tragedia

Podłączyłem pod komputer i wyskoczył błąd przepustnicy - więc mam zamiar ją jutro przeczyścić i zaadoptować ręcznie.

Żadnych błedów odnośnie sondy lambda itd.

Macie jeszcze jakieś inne pomysły? Uwalony katalizator może mieć wpływ na spalanie?

Czy jeśli komp nie wykrył błędu sondy, to znaczy, że na bank śmiga poprawnie?

Dziwne, bo mi w mieście spali z 9-11 litrów na 100km. Wszystko zależy jak noga leży :decayed:. Musisz jechać do jakiegoś zaufanego mechanik, żeby Ci sprawdził dlaczego tak dużo Ci pali. Sprawdź kable, świece. Jak stoisz w miejscu po dłużej jeździe to ile masz obr. na min?

obroty powinny być poniżej 1000 około 900 :)

Zgadza się. Tyle powinno być przy prawidłowo działającym silniku :wink:.

no to ja mam tak :wink: aczkolwiek na początku zawsze wyżej jest obrotomierz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz tu wszystkie kody:

KODY KLIMATRONIKA ---------- Tlumaczenie PL

1. Systemfehler---------- błąd systemu

2. Ist-Wert Fühler virtuell ---------- wartosc faktyczna czujnika virtualna (urojona)

3. Ist-Wert Innenfühler Konsole---------- wartosc faktyczna wewnetrznego czujnika konsoli

4. Ist-Wert Außentemperatur - Fühler Wasserkasten ---------- wartosc faktyczna temperatury zewnetrznej – czujnik zbiornik na woda

5. Ist-Wert Außentemperatur - Fühler Stoßfänger---------- wartosc faktyczna temperatury zewnetrznej – czujnik zderzak

6. Ist-Wert Ausblasfühler Fußraum---------- wartość faktyczna nawiewuna nogi

7. Ist-Wert Ausblasfühler Mann-Anströmer---------- wartość faktyczna nawiewu na człowieka (klatka piersiowa?)

8. Displaycheck ---------- kontrola wyświetlacza

9. Ist-Digitalwert Rückmeldepoti Temperaturklappe---------- wartość faktyczna digitalna powrotu (poti nie wiem) klapy temperatury

10. Soll-Digitalwert Temperaturklappe ---------- wartość planowa digitalna klapy temperatury

11. Ist-Digitalwert Rückmeldepoti A/C-Klappe ---------- wartość faktyczna digitalna powrotu (poti nie wiem) klapy A/C

12. Soll-Digitalwert A/C-Klappe ---------- wartość planowa digitalna klapy A/C

13. Ist-Digitalwert Rückmeldepoti Fuß/Def-Klappe---------- wartość faktyczna digitalna powrotu (poti nie wiem) klapy nogi/(Def nie wiem)

14. Soll-Digitalwert Fuß/Def-Klappe ---------- wartość planowa digitalna klapy nogi/(Def nie wiem

15. Ist-Digitalwert Rückmeldepoti Stauluftklappe---------- wartość faktyczna digitalna powrotu (poti nie wiem) klapy spietrzajacej powietrze

16. Soll-Digitalwert Stauluftklappe ---------- wartość planowa digitalna klapy spietrzajacej powietrze

17. Fahrgeschwindigkeit (km/h) ---------- szybkość jazdy (km/godzine)

18. Istwert der Gebläsespannung (Volt) ---------- wartosc faktyczna napiecia w dmuchawie (Volt)

19. Sollwert der Gebläsespannung (Volt) ---------- wartosc planowa napiecia w dmuchawie (Volt)

20. Istwert der Kompressor/Bordspannung (Volt) ---------- wartosc faktyczna napiecia sprezarki/pokladu (Volt)

21. Anzahl der Niederspannungsereignisse (nicht flüchtig) ---------- liczba wydarzen niskiego napiecia (nie krotkotrwale)

22. Schaltzustand des Hochdruckschalters---------- Stan przełączania przełącznika wysokiego ciśnienia

23. Anzahl der Hochdruckereignisse (flüchtig) ---------- liczba wydarzen wysokiego cisnienia (krotkotrwale)

24. Anzahl der Hochdruckereignisse (nicht flüchtig) ---------- liczba wydarzen wysokiego cisnienia (nie krotkotrwale)

25. A/D-Wert Kick-Down-Schalter ---------- A/D wartosc przelocznika „Kick-Down“

26. A/D-Wert Heißleuchte ---------- A/D wartosc lampy (albo swiatla)goracej

27. Motordrehzahl ---------- obroty silnika

28. Kompressordrehzahl ---------- obroty sprężarki

29. Codierung ---------- kodowanie

30. Software-Version ---------- wersja oprogramowania

31. Softwareindex ---------- Indeks oprogramowania

32. Potifehlerzähler Temperaturklappe---------- (poti nie wiem) licznik błędów klapy temperatury

33. Potifehlerzähler A/C-Klappe ---------- (poti nie wiem) licznik błędów klapy A/C

34. Potifehlerzähler Fuß/Def-Klappe ---------- (poti nie wiem) licznik błędów klapy nogi//(Def nie wiem)

35. Potifehlerzähler Stauluftklappe ---------- licznik błędów klapy spiętrzającej powietrze

36. Temperaturklappe Anschlag Kalt ---------- klapa temperatury underzenia zimna

37. Temperaturklappe Anschlag Warm ---------- klapa temperatury underzenia ciepła

38. A/C-Klappe Anschlag geschlossen ---------- klapa A/C underzenia zamknieta

39. A/C-Klappe Anschlag geöffnet ---------- klapa A/C underzenia otwarta

40. Fuß/Def-Klappe Anschlag Def ---------- Noga/(Def nie wiem)-klapa uderzenie (Def nie wiem)

41. Fuß/Def-Klappe Anschlag Fuß ---------- Noga/(Def nie wiem)-klapa uderzenie noga

42. Stauluftklappe Anschlag auf ---------- Klapa spietrzajaca powietrze otwarta

43. Stauluftklappe Anschlag zu ---------- Klapa spietrzajaca powietrze zamknieta

44. Fahrzyklus-Zähler ---------- Licznik cyklow jazdy

45. Innentemperatur gerechnet (Ninc) dig---------- Temperatura wewnetrzna wyliczona (Ninc – nie wiem) dig.(moze digitalna?)

46. Außentemperatur gefiltert (°C) ---------- Temperatura zewnętrzna filtrowana (oC)

47. Außentemperatur ungefiltert (°C) ---------- Temperatura zewnętrzna niefiltrowana (oC)

48. ECOR ---------- ?????

49. Kühlmitteltemperatur---------- Temperatura płynu chłodzącego

50. Standzeit in min ---------- czas postoju w min

51. Motortemperatur °C ---------- Temperatura silnika

52. Kompressor-Abschalt-Bedingungen---------- Warunki odlaczania sprezarki

53. Anzeige aktiver el. Ausgänge: ---------- Wskaznik aktywnych el (moze elektrycznych?) wyjsc:

Kompressor / Umluftventil / Wasserventil ---------- Sprezarka / zawor przewietrzenia / zawor wody

54. Regelkennziffer ---------- wskaźnik regulowania

55. Außentemperatur °C ---------- Temperatura zewnętrzna oC

56. Innenfühler virtuell °C ---------- wirtualny (urojony) czujnik wewnętrzny oC

57. Innenfühler Konsole °C ---------- wirtualny (urojony) czujnik wewnętrzny konsoli oC

58. Temperatur Wasserkasten °C ---------- Temperatura zbiornika wodnego oC

59. Temperatur Stoßfänger °C ---------- Temperatura zderzaka oC

60. Ausblasfühler Fußraum °C---------- Temperatura wywiewu Powierzchni przy nogachoC

61. Ausblasfühler Mann-Anströmer °C---------- Temperatura wywiewu na człowieka (klatka piersiowa?)oC

62. Sonnenintensität W/m-1 ---------- intensywność nasłonecznienia W/m-1+

63. Sonnenintensität gefiltert W/m-1 ---------- intensywność nasłonecznienia filtrowana W/m-1 +

64. Delta Lüfteranhebung ---------- Delta zaczynania (albo tez podnoszenia, unoszenia) wietrzenia

65. Delta A/C-Klappenverschiebung---------- Delta zaczynania (albo tez podnoszenia, unoszenia) przesuwania klapy

66. Zeitkonstante / 1,6 sec ---------- Stała czasu / 1,6 sec

67. Kaltstartkorrektur ---------- poprawa startu zimnego

68. Maximale Stellgröße für I- und P-Anteil---------- maksymalna wartość ustawienia dla udziału w I- oraz P-

69. Ist-Wert Ausblasfühler Fuß (cnts) ---------- faktyczna wartosc wywiewu na nogi (cnts)

70. Soll-Wert Ausblasfühler Fuß (cnts) ---------- teoretyczna wartosc wywiewu na nogi (cnts)

71. Abweichung (Epsilon) ---------- odchylenie od normy (Epsilon)

72. Anteil (+ heizen / - küh ---------- udział (+ grzanie / - küh nie wiem, moze skrot od „kühlung“ to znaczy chłodzenie)

Zusätzliche Tabellen ---------- Dodatkowe tabele

Abschaltbedingungen Zuheizer ---------- warunki adlaczania dogrzania

0. Zuheizer läuft ---------- dogrzewanie dziala (leci)

1. Außentemperatur > 5°C---------- temperatura zewnętrzna > 5oC

2. Sollausblastemperatur links und rechts < 50°C---------- teoretyczna temperatura wywiewu lewa i prawa < 50 oC

3. Sollwert Temperaturklappe links und rechts > 20 cnts ---------- teoretyczna temperatura klapy lewa i prawa > 20 cnts

4. Sollausblastemperatur links und rechts < 42°C ---------- teoretyczna temperatura wywiewu lewa i prawa < 42 oC

5. Econ oder Off aktiv ---------- Econ albo Off aktywne

6. Sollwert Temperaturklappe links und rechts > 60 cnts---------- teoretyczna temperatura klapy lewa i prawa > 60 cnts

Systemfehler-Tabelle ---------- Tabela bledow systemu

Ursprung des Fehlers Fehlerart ---------- poczatek bledu rodzaj bledu

1. Innenfühler 1,2,3,4,7,8,9,10 ---------- Czujnik wewnętrzny 1,2,3,4,7,8,9,10

2. Sonnensensor links 1,2,3,4,5,6 ---------- Sensor (czujnik) slonca lewy 1,2,3,4,5,6

3. Sonnensensor rechts ---------- Sensor (czujnik) slonca prawy

4. Aussenfühler Wasserkasten ---------- Czujnik zewnętrzny zbiornika na wodę

5. Aussenfühler Stossstange ---------- czujnik zewnętrzny zderzaka

6. Ausblasfühler Mann links ---------- czujnik wywiewu na człowieka (na korpus?) lewy

7. Ausblasfühler Mann rechts ---------- czujnik wywiewu na człowieka (na korpus?) prawy

8. Motor Temp. Klappe links ---------- temperaturę silnika klapa lewa

9. Motor Def. Klappe ---------- silnik (Def – nie wiem moze „defekt“ znaczy zepsute???) klapa

10. Motor Temp. Klappe rechts---------- temperatura silnika klapa prawa

11. Motor Fuss/Mann-Klappe ---------- silnik nogi/człowiek-klapa

12. Motor Stau/Umluftklappe ---------- silnik klapa zatorowa, spiętrzająca

13. Poti Temp. Klappe links 1,2,3,4,12---------- Poti Temperatura Klapa lewa 1,2,3,4,12

14. Poti Def. Klappe ---------- Poti Def.(nie wiem) Klapa

15. Poti Temp. Klappe rechts---------- Poti temperatura.(nie wiem) Klapa prawa

16. Poti Fuss/Mann-Klappe ---------- Poti nogi/człowiek Klapa

17. Poti Stau/Umluftklappe ---------- Poti klapa zatorowa, spiętrzająca

18. Belüftungsmotor ---------- silnik nawietrząjacy

19. Schalter 2/30 bar 13,14,15,16---------- przełącznik 2/30 bar 13,14,15,16

20. Ausblasfühler Fussraum 1,2,3,4 ---------- wywiew przestrzeń kolo nog 1,2,3,4

21. Kompressorspannung 17,18 ---------- napięcie sprężarki 17,18

22. Gebläse 19,2 ---------- dmuchawa 19,2

23. Tachosignal 11 ---------- sygnal tacho

24. Kühlmitteltemperatur-Telegramm 1,2,3,4---------- temperatura plynu chlodzacego-telegram 1.2.3.4

Beschreibung der Fehlerart ---------- opis rodzaju bledow

1. Kurzschluss nach Masse ---------- krótkie spięcie na masie

2. Kurzschluss nach Masse sporadisch---------- sporadyczne krótkie spięcie na masę

3. Unterbrechung/Schluss nach Plus ---------- przerwanie/koniec na plusie

4. Unterbrechung/Schluss nach Plus sporadisch---------- sporadyczne przerwanie/koniec na plusie

5. Motor blockiert oder spannungslos ---------- silnik blokuje albo bez napięcia

6. Motor blockiert oder spannungslos sporadisch---------- sporadyczne silnik blokuje albo bez napiecia

7. Unterbrechung/Schluss nach Masse ---------- przerwanie/koniec na masie

8. Unterbrechung/Schluss nach Masse sporadisch---------- sporadyczne przerwanie/koniec na masie

9. Kurzschluss nach Plus ---------- krótkie spięcie na plusie

10. Kurzschluss nach Plus sporadisch---------- sporadycznie krótkie spięcie na plusie

11. Signal unplausibel sporadisch ---------- sporadyczny nielogiczny sygnał

12. Adaptionsgrenzen überschritten ---------- przekroczeni granice przyswajania albo adopcji

13. Freonverlust ---------- gubienie freonu

14. Freonverlust sporadisch---------- sporadyczne gubienie freonu

15. Hochdruck ---------- wysokie ciśnienie

16. Hochdruck sporadisch---------- sporadycznie wysokie ciśnienie

17. Spannung < 9,5 Volt ---------- napiecie < 9,5 Volt

18. Spannung < 9,5 Volt sporadisch---------- sporadycznie napięcie < 9,5 Volt

19. Regeldifferenz statische Abweichung ---------- regularna różnica statyczne odchylenie

20. Regeldifferenz sporadische Abweichung ---------- regularna różnica sporadyczne odchylenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...