kicker 0 Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Muszę wymienić krzyżak w kolumnie kierowniczej bo mam straszny luz. Czy trzeba wykręcać całą kolumnę kierowniczą czy wystarczy coś poluzować no i najważniejsza sprawa czy różnią się krzyżaki w zależności od rocznika, silnika, itp.?? ja mam audi z 99r. 2.8 Q Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal-oracz 0 Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 kolego jaki krzyzak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czorny_07 2 Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 chodzi Ci o ten odnicek pomiędzy kolumną przy kierownicy, a łączeniem za pedałami? jeśli tak to jest to 5 śrub:wink: odkręcasz pod kierą i wyjeżdzasz z "kolumna" później zostaje Ci ten krzyżak na jednej śrubie:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicker 0 Opublikowano 1 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Tak chodziło mi o ten krzyżak przy kolumnie kierowniczej. U mnie trzymał się na 4 śrubach ale bardziej interesowało mnie rozbieranie obudowy kierownicy bo nie chciałem nic połamać a jeden plastik trzyma się na 2 śrubkach które są praktycznie nie od odkręcenia, ale dałem radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darioo99 0 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 odkopuje trzeba zdejmować kierownicę czy obejdzie się bez tego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 odkopuje trzeba zdejmować kierownicę czy obejdzie się bez tego? Przecież jest napisane że nie trzeba.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch^ 3 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Odkręcasz śrubę co łączy kolumnę z maglownicą wysuwasz z niej i wyciągasz kierownice na maksa do góry tą regulacją i wyciągasz kolumne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
~adam 0 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 i blokujesz czymś kierownice żeby się nie obracała bo jak zamontujesz lekko skręconą nawet to ci się przy maksymalnym skręcie zerwie taśma od poduszki powietrznej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się