omzig 4 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2016 Kurcze, to spalanie elegancko wychodzi. Jaka instalacje LPG do tego polecacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekS4 126 Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 A ja dodam od siebie ze jakbyś wyjmował motor To turbiny od razu do TC performance poprawić paliwko zrobić od razu dolot i wydech i 4 z przodu. ( gdyby się okazało że turbiny do roboty) Cena hybryd do 2,7bit mocno spadła i idzie kupić je za fajną kasę. Co do cieknących deklów ja się nie zgodzę bo mi nic nie ciekło bardziej jest problem z odmą która rzyga olejem ale to jak się chce idzie zmodyfikować żeby mieć to z bani. ogólnie sporo rzeczy można tam poprawić i cieszyć się jazdą. ja w swojej S4 B7 wywaliłęm ori silnik na rzecz 2,7 bo moim zdaniem jest fajnym silnikiem starszej generacji a jak ktoś potrzebuję to lubi nawet LPG. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 5 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2018 (edytowane) Spalanie benzyny w poliftowym A6 tiptronic quattro przy 200-210km/h non stop - średnie wyszło mi 20l/100km , przy 140km/h ok. 11l, przy 90km/h - 8l, na upartego można by było zejść nawet do 7,5l, ale nie polecam, szkoda nerwów Silnik seria 2.7T 254KM (kod APB) Pali jakieś 0,5l więcej niż wolnossące 3.0 220KM, który mam w B6 cabrio tip 4x4. Moim zdaniem ten motor z kolei bardziej rasowo brzmi w zakresie obrotów 3,5~5tys. rpm (w obu autach wydechy seryjne, katy nie wycięte, cały układ szczelny) Osiągi z kolei to jak dzień do nocy W dniu 9.08.2018 o 09:46, DarekS4 napisał: A ja dodam od siebie ze jakbyś wyjmował motor To turbiny od razu do TC performance poprawić paliwko zrobić od razu dolot i wydech i 4 z przodu. ( gdyby się okazało że turbiny do roboty) Cena hybryd do 2,7bit mocno spadła i idzie kupić je za fajną kasę. Co do cieknących deklów ja się nie zgodzę bo mi nic nie ciekło bardziej jest problem z odmą która rzyga olejem ale to jak się chce idzie zmodyfikować żeby mieć to z bani. ogólnie sporo rzeczy można tam poprawić i cieszyć się jazdą. ja w swojej S4 B7 wywaliłęm ori silnik na rzecz 2,7 bo moim zdaniem jest fajnym silnikiem starszej generacji a jak ktoś potrzebuję to lubi nawet LPG. 2.7T lepszy wg. Ciebie od 4.2 344KM? Edytowane 6 Października 2018 przez BeyerBrown Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk448 0 Opublikowano 3 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 Bez dwoch zdan ,oczywiscie ze lepszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tasior87 7 Opublikowano 21 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2018 Masz coś luk do BBK?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekS4 126 Opublikowano 17 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2019 3x lepszy. Ja jestem starej daty. Dla mnie musi być żeliwny blok Oczywiście to wszystko zalezy. Bo jezdiłem audi z cięzkim przodem po torze i wierz mi że czuć ta masę. Szczeże to opierdzielam jedną pętle szybciej A4 od kumpla z 1,8T 300HP niż tym samym np z silnikiem 2,7. Rozkład mas itp itd. Ale na codzień wole 2,7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się