Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pytanie o IC


laki83

Rekomendowane odpowiedzi

chłopaki mam pytanko.. czy intercooler musi być całkowicie szczelny w całej jego budowie?bo ostatnio u mnie zauwazyłem w trakcie wyjecia lampy że mam całe te miejsce lekko zaolejone lekko zaparowane olejem i wszystko wskazuje na to że to wydostaje sie z łączenia części środkowej ic z górną która potem prowadzi do przepustnicy...czyżby szukuje sie wymiana ic??co sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ic musi być z 1.8t czy z diesla 1.9 tez podejdzie?bo jak tak patrze po fotkach to wygladają tak samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niby dobrze ale na razie mam serie wiec nie wiem czy jest sens fmic ładować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet przy seryjnym sofcie, po wrzuceniu innego/większego/dodatkowego IC-odczuje różnicę, szczególnie w ciepłe dni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet przy seryjnym sofcie, po wrzuceniu innego/większego/dodatkowego IC-odczuje różnicę, szczególnie w ciepłe dni

tak wiem tylko na serii założy centralny 14cm i już odczuje laga,fakt jest jednak taki że w ciepłe dni będzie praktycznie jechał jednakowo,ja wolałem dziurę wyrezać w nadkolu i zostać przy seryjnym icku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jakie są koszta założenia powiedzmy tej 18stki?bo przyznam że chodzi mi po głowie soft na 180KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomiędzy 14-stką a 18-stką różnica nie wielka w kosztach,różnica będzie taka że zrobisz program na ok.180 to tak jak bakuś pisał na 18-stce laga wyłapiesz na pewno,ja założyłem 14-stkę i po programie i idzie to odczuć więc powróciłem na serię i dziurę w nadkolu ok.10st zbiją temp. a druga sprawa taka,że w1.8T a 1.9TDI na 18-stce w klekocie po programie będzie lepiej niż w benzynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o niewielkie opóźnienie reakcji Twojego autka na wciśniety gaz ze względu na zwiększoną pojemność układu dolotowego.

---------- Post dopisany at 22:09 ---------- Poprzedni post napisany at 22:09 ----------

nazbyt zwiększoną dodajmy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet przy seryjnym sofcie, po wrzuceniu innego/większego/dodatkowego IC-odczuje różnicę, szczególnie w ciepłe dni

tak wiem tylko na serii założy centralny 14cm i już odczuje laga,fakt jest jednak taki że w ciepłe dni będzie praktycznie jechał jednakowo,ja wolałem dziurę wyrezać w nadkolu i zostać przy seryjnym icku.

Nie chlapie ci z koła błoto na IC.

Daj zdjęcia gdzie tą dzurę zrobiłeś, ile obniżyło temp.

U mnie zauważyłem że nie ma tej kierownicy powietrza za halogenem, ale zamówiłem i wstawię oraz przemyję IC.

W ciepłe dni zauważalnie słabszy i temp. powietrza za IC ponad 50st

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błoto nie chlapie kratka wentylacyjna to załatwiła:grin:

kiera to jedyny nadmuch na icka i bez przelotu przez niego

odciągnij nadkole i wiadomo o co chodzi

przy butowaniu do 150km/h ok.10-12st. niższa co daje ok 20%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla K03 + program jak dla mnie to nie ale zdania są podzielone,jak byś deptał non stop na seryjnym icku bez dziury w nadkolu czyli prosty przykład od 0-200km/h i tak ze trzy razy to za czwartym na pewno odczujesz,że trochę słabiej już jedzie,jeżeli tak pomykasz to zakładaj 14stkę jak nie zostaw seryjny + przelot przez nadkole i masz to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odczujesz już po załączeniu klimatyzacji w upalne dni, że silnik zamula i wcale nie trzeba deptać do końca non-stop, także warto, ale optymalny - nie za duży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepszy pewnie byłby taki o tej samej objętości co seria tylko wsadzony centralnie na dole zderzaka ,wąski długi i byłby wtedy odkryty,140X550X60 icek to prawie dwa razy więcej niż seryjny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...