Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] projekt S4 UPDATE sprzedane


rav85

Rekomendowane odpowiedzi

listwy boczne juz sa na aucie, jutro fotki bo ciemno i zrobie na łonie natury, lotkę na klape ciezko wyrwac, zazwyczaj sprzedaja z klapa , w serwisie zakup to wydatek 3800zl, a zamiennika za 100zl nie chce bo pewnie bedzie problem z spasowaniem i klejeniem, co ramki grilla zostaje chrom jak bylo w oryginale , szukam uszkodzonych czujek parktronic bo szpachlowac dziur nie ma sensu za jakis cza peknie w tych miejscach lakier, wiec szukam uszkodzonych do lakierowania i zamontowania , kierownica s4 juz zamontowana, jeszcze regeneracja emblematu ktory w niej siedzial i pozostaje mi wyminana zegarow na te s4 z kolorowym fisem, ale t juz chyba w przyszlym roku gdyz nie mam zadnego magika w Warszawie kto by to zrobil, co do lap poszukuje xenonow z czarnym wkladem

czym tak naprawdę rozni sie xenon od bi-xenonu w a4 b6?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bixenon ma przesłony, jak zapalasz długie to przesłona w soczewce bardziej się otwiera przepuszczając więcej światła, a xenon nie ma czegoś takiego.

Zbijcie mnie jak poplątałem coś, ale lepiej kupić Bixenon i do tego soczewkę z B8.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystkie inne graty jak kompletny swap zacisków tarcz i jarz mam, zostawiam to na przyszły rok , tak samo jak wyminę silnika i dołożenie quattro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę,że ambitnie podchodzisz do tematu...

Mimo wszystko wydaje mi się, że taniej wyszłoby sprzedać i kupić eSę...

za silnik zapłacisz pewnie ok.8000zł do tego skrzynia, osprzęt... (tak tylko MI się wydaję)...o quattro nie wspomnę...

Z drugiej strony... może ja myślę innymi kategoriami... jak patrzę na NOSB'a czy BartS'a, to wydaję mi się, że wydali już milion dolarów na swoje auta..... a może mają dostęp do tanich części...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam cały samochód który kupiłem praktycznie za bezcen bez prawa rejestracji, silnik graty itd mam , nie było tylko foteli recaro ktoś wcześniej sprzedał i paru gratów które już nabyłem , tak wiec wstrzymuje mnie brak czasu i nadchodząca zima, dlatego poważniejsze sprawy jak swap hebli, itd zostawiam na wiosnę, teraz tylko poszukam lotki klapy do kompletu i postaram się wymienić zegary na s4kowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, ale lakiernik nie chciał zaszpachlować dziur , powiedział ze później lakier popęka i będzie widać , wiec szukam uszkodzonych modułów pdc żeby polakierować i wsadzić, zwłaszcza ze z tylu nie mam PDC wiec dokładać z przodu jest na dzień dzisiejszy bez sensu

---------- Post dopisany 18-12-2012 at 10:39 ---------- Poprzedni post napisany 22-10-2012 at 14:57 ----------

UPDATE 18-12-2012 zdjęcia umieszczone w 1 poście - wymiana licznika mono na kolor FIS S4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie ci to wychodzi, licznik :kox:, bronie się przed zmianą licznika na kolor ale coraz bardziej mi się podoba :slina:, jeszcze spojler na klape i będzie super:thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne auto tylko ta płetwa na dachu nie wygląda na ori i rzuca się w oczy jakoś.

Zawsze chciałem 1,8t póki nie wsiadłem w 2,7tt :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...