fantom89 Opublikowano 15 Września 2012 Opublikowano 15 Września 2012 Witam, mam taki problem, mianowicie ojciec miał wypadek przodem w wyniku czego uszkodziła się rolka od napinacza rozrządu (pękła). Ale sam pasek nie uległ uszkodzeniu, mechanik sprawdził ogólnie silnik i stwierdził ze nic nie uszkodziło się bo kręci się wał. Ale teraz nie chce w ogóle odpalić. Po prostu kręci się i tyle. Według mechanika nie dochodzi paliwo z pompy wtryskowej. Czy winą może być że zablokował się immobilizer? Bo w dislach chyba w pompie wtryskowej jest o ile się nie mylę. Pozdro~~
.Pablo. Opublikowano 15 Września 2012 Opublikowano 15 Września 2012 W większości aut jest czujnik zderzeniowy który podczas wypadku odcina paliwo. Trzeba go wcisnąć i auto zapala.
markus85 Opublikowano 15 Września 2012 Opublikowano 15 Września 2012 Ja bym zaczął jednak od rozrządu, sprawdź czy nie przeskoczył.
antonio Opublikowano 15 Września 2012 Opublikowano 15 Września 2012 niech sprawdzi znaki - czy rozrząd jest GIT
fantom89 Opublikowano 17 Września 2012 Autor Opublikowano 17 Września 2012 Mechanik upiera się, że rozrząd nie ma nic do tego że pompa wtryskowa nie podaje paliwa. Ogólnie jest wojna z mechanikiem dlatego czy rozrząd wpływa też na pompę wtryskową? Bo znajomy mechanik mi mówił, że niby też ustawia się pompę. Mechanik również upiera się, że sterownik zablokował pompę...
Tobike Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Pompa wtryskowa jest sterowana tym samym paskiem co rozrząd a rolka która pękła jest w tej samej płaszczyźnie co resztę kół rozrządu, więc podejrzewam że jak rolka dostała to i inne koła dostały strzała. Jeżeli mechanik się broni i nie chce współpracować to powinieneś zabrać auto do innego bardziej ogarniętego (spie...lić silnik to nie problem).
kudalty66 Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 zapnij vaga, może jest zapisany sygnał wypadku i dlatego immo go blokuje skoro mechanicznie jest ok,. znaki sprawdzone??? można dla pewności sprawdzić sprężanie na cylindrach, czy zawory nie dostały??
fantom89 Opublikowano 18 Września 2012 Autor Opublikowano 18 Września 2012 Znaczy się był błąd związany zablokowanym imobilaizerem. Dlatego też pytam się czy mimo skasowania błędu trzeba go jakoś odblokować?
kudalty66 Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 ja spotkałem sie w b5 z zablokowaniem silnika z powodu sygnału wypadku, trzeba wykasować,. skoro prawdopodobnie pompa nie podaje paliwa trzeba to manualnie sprawdzić, luzując jeden z wtryskiwaczy zakręcic , sprawdzic czy idzie paliwo, ale to po sprawdzeniu silnika vagiem, i po sprawdzeniu znaków??
fantom89 Opublikowano 18 Września 2012 Autor Opublikowano 18 Września 2012 ja spotkałem sie w b5 z zablokowaniem silnika z powodu sygnału wypadku, trzeba wykasować,.skoro prawdopodobnie pompa nie podaje paliwa trzeba to manualnie sprawdzić, luzując jeden z wtryskiwaczy zakręcic , sprawdzic czy idzie paliwo, ale to po sprawdzeniu silnika vagiem, i po sprawdzeniu znaków?? Mechanik podobno odkręcił wtrysk i niby nie leciało paliwo z wężyków. Błędy z VAG'a pokasowałem i nie pojawiały się później. A co do rozrządu uważa, że jest co do milimetra ustawiony, a ja niestety nie znam się na tych znakach :/
ciahciah Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 sprawdź czy na N109 idzie napięcie
fantom89 Opublikowano 18 Września 2012 Autor Opublikowano 18 Września 2012 Elektrozawór zaciął się. Oczywiście mechanik wykrzykiwał, że on sprawdził Podziękowania dla ciahciah za podpowiedź i instrukcje co mam zrobić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się