Jump to content
IGNORED

Nie chce odpalić po wypadku


fantom89
 Share

Recommended Posts

Witam,

mam taki problem, mianowicie ojciec miał wypadek przodem w wyniku czego uszkodziła się rolka od napinacza rozrządu (pękła). Ale sam pasek nie uległ uszkodzeniu, mechanik sprawdził ogólnie silnik i stwierdził ze nic nie uszkodziło się bo kręci się wał. Ale teraz nie chce w ogóle odpalić. Po prostu kręci się i tyle. Według mechanika nie dochodzi paliwo z pompy wtryskowej. Czy winą może być że zablokował się immobilizer? Bo w dislach chyba w pompie wtryskowej jest o ile się nie mylę.

Pozdro~~

Link to comment
Share on other sites

W większości aut jest czujnik zderzeniowy który podczas wypadku odcina paliwo. Trzeba go wcisnąć i auto zapala.

Link to comment
Share on other sites

Ja bym zaczął jednak od rozrządu, sprawdź czy nie przeskoczył.

Link to comment
Share on other sites

Mechanik upiera się, że rozrząd nie ma nic do tego że pompa wtryskowa nie podaje paliwa. Ogólnie jest wojna z mechanikiem dlatego czy rozrząd wpływa też na pompę wtryskową? Bo znajomy mechanik mi mówił, że niby też ustawia się pompę.

Mechanik również upiera się, że sterownik zablokował pompę...

Link to comment
Share on other sites

Pompa wtryskowa jest sterowana tym samym paskiem co rozrząd a rolka która pękła jest w tej samej płaszczyźnie co resztę kół rozrządu, więc podejrzewam że jak rolka dostała to i inne koła dostały strzała. Jeżeli mechanik się broni i nie chce współpracować to powinieneś zabrać auto do innego bardziej ogarniętego (spie...lić silnik to nie problem).

Link to comment
Share on other sites

:vaglogi: zapnij vaga, może jest zapisany sygnał wypadku i dlatego immo go blokuje skoro mechanicznie jest ok,. znaki sprawdzone??? można dla pewności sprawdzić sprężanie na cylindrach, czy zawory nie dostały??
Link to comment
Share on other sites

ja spotkałem sie w b5 z zablokowaniem silnika z powodu sygnału wypadku, trzeba wykasować,.

skoro prawdopodobnie pompa nie podaje paliwa trzeba to manualnie sprawdzić, luzując jeden z wtryskiwaczy zakręcic , sprawdzic czy idzie paliwo, ale to po sprawdzeniu silnika vagiem, i po sprawdzeniu znaków??

Link to comment
Share on other sites

ja spotkałem sie w b5 z zablokowaniem silnika z powodu sygnału wypadku, trzeba wykasować,.

skoro prawdopodobnie pompa nie podaje paliwa trzeba to manualnie sprawdzić, luzując jeden z wtryskiwaczy zakręcic , sprawdzic czy idzie paliwo, ale to po sprawdzeniu silnika vagiem, i po sprawdzeniu znaków??

Mechanik podobno odkręcił wtrysk i niby nie leciało paliwo z wężyków. Błędy z VAG'a pokasowałem i nie pojawiały się później. A co do rozrządu uważa, że jest co do milimetra ustawiony, a ja niestety nie znam się na tych znakach :/

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...