Jump to content
IGNORED

Reklamacja butów


Recommended Posts

Posted

Koledzy, zakupiłem buty garniturowe na imprezę. Dosłownie po 1 dniu użytkowania, całe się pomarszczyły, i skóra się pozaginała, tak, że śmiechu warte, że po 1 dniu tak wyglądają. Dodam że tanie nie były. Poszedłem do sklepu z reklamacją, dzisiaj dzwonię, reklamacja oddalona. Moje wcześniejsze buty po 5 latach "eksploatacji" i z ceną połowę niższą, wyglądają lepiej niż te teraz. Czy można coś z tym zrobić? Jakaś jeszcze reklamacja, pismo czy coś, a może preparat do "prostowania" skóry (choć wątpię że takie coś istnieje).... Wkurza mnie to powoli wszystko, bo rzeczy w sklepach już dawno są robione na odpier**l, a spierdzieli się coś potem to i tak sklep ma Cie gdzieś....

Posted

Jaki powód odmowy reklamacji ?

Posted

Nie składaj jako reklamacja (na gwarancję) tylko na niezgodność towaru z umową według ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej :wink4:

Posted

korzystając z wątku podepnę się pod temat reklamacji :cheesy:

przeczytałam kolegi problem i powiem że mam gorszy :kwasny:

pod koniec kwietnia kupiłam odkurzacz z Neonet firmy zelmer bez workowy i od maja jest ciągle w reklamacji , pierwszy raz oddałam go do reklamacji po dwóch tygodniach bo obroty w trakcie odkurzania same spadały otrzymałam go po trzech tygodniach zepsuty

bo stwierdzili że mogła być zapchana rura :doh:i nic z nim nie robili po dwóch dniach oddałam go ponownie do reklamacji no i teraz już będzie czwarty raz jak go oddaje ponieważ ciągle pali się czerwone światełko które informuje o tym że jest coś nie tak ,po między czasie byłam w biurze praw konsumenta i z panem napisaliśmy ciekawy list do nich z prośbą o wymianę na nowy towar bez wad (dostałam od nich jeszcze ciekawszą odpowiedź: że są w stanie to naprawić i nie należy mi się nowy odkurzacz ) cholera co z nimi zrobić bo to już nie jest dla mnie śmieszne :paker:

Posted

Ryba22 jeżeli są w stanie Ci to naprawić to nic nie zrobisz, jeżeli Ci tego nie naprawią (lub po naprawie znowu się zepsuje) tak samo oddajesz na niezgodność towaru z umową według ww. ustawy i powołujesz się na to, że oddałaś towar do naprawy po raz pierwszy w czasie krótszym niż 6 miesięcy od daty zakupu więc można domniemać wadę ukrytą towaru :wink4:

Posted
Jaki powód odmowy reklamacji ?

Przez tel. powodu nie podali, tylko że dojdzie do mnie jeszcze pismo w tej sprawie....

---------- Post dopisany at 16:09 ---------- Poprzedni post napisany at 12:46 ----------

Dostałem przed chwilą odpowiedź:

77a6ae4c3d37bf51.jpg

Posted

Kolego, wrzuć fotki tych butów.

Posted

rzecznik praw konsumenta, nic innego

i do skutku, nic nie bedzie Cie to kosztować

Posted
nic nie bedzie Cie to kosztować

Polemizowałbym... Miałem problem z butami, też nie chcieli uznać reklamacji, poszedłem w końcu do RPK. Tam musiałem skorzystać z usług rzeczoznawcy, bodajże 30, czy 50zł. Ten stwierdził, że mam rację, sąd konsumencki wydał orzeczenie, że mam rację, należy mi się naprawa. Z tym orzeczeniem poszedłem z powrotem z reklamacją, ale teraz uwaga - na dole jest adnotacja, że firma może się dostosować do tego orzeczenia jak będzie miała ochotę, a jak nie to nie musi. No to jasne, że nie mieli ochoty i się nie dostosowali. Dalej mogłem iść już tylko do normalnego sądu, ale najpierw powinienem drugi raz wystąpić o ekspertyzę do rzeczoznawcy, drugi raz zapłacić, a potem poświęcić czas na rozprawę, czas też kosztuje.

Za dużo z tym zachodu i pieniędzy, zrezygnowałem, bo jeszcze kilka "50zł" i wydał bym więcej, niż były warte te buty :)

Mój wniosek - RPK to tylko rozdmuchana kampania, że coś może załatwić i to niby nic nie kosztuje.

Posted

RPK jest w stanie pomóc, (kablówkę załatwili na cacy w moim przypadku).

Ale jak trafisz na sprzedawcę jak kolega wyżej, to oczywiście może nie być szans.

Według mnie warto spróbować.

Posted
korzystając z wątku podepnę się pod temat reklamacji :cheesy:

przeczytałam kolegi problem i powiem że mam gorszy :kwasny:

pod koniec kwietnia kupiłam odkurzacz z Neonet firmy zelmer bez workowy i od maja jest ciągle w reklamacji , pierwszy raz oddałam go do reklamacji po dwóch tygodniach bo obroty w trakcie odkurzania same spadały otrzymałam go po trzech tygodniach zepsuty

bo stwierdzili że mogła być zapchana rura :doh:i nic z nim nie robili po dwóch dniach oddałam go ponownie do reklamacji no i teraz już będzie czwarty raz jak go oddaje ponieważ ciągle pali się czerwone światełko które informuje o tym że jest coś nie tak ,po między czasie byłam w biurze praw konsumenta i z panem napisaliśmy ciekawy list do nich z prośbą o wymianę na nowy towar bez wad (dostałam od nich jeszcze ciekawszą odpowiedź: że są w stanie to naprawić i nie należy mi się nowy odkurzacz ) cholera co z nimi zrobić bo to już nie jest dla mnie śmieszne :paker:

Powiedz że nie jest to Zelmer Galaxy 2 ... :D ? Bo jeśli to Galaxy to po prostu daj sobie spokój bo nie warto.. (oczywiście dla zasady walcz o swoje jednak nawet gdy Ci go wymienią na taką samą sztukę to wcześniej czy później i tak go wyrzucisz tracąc do niego cierpliwość..). Na przyszłość poczytaj pierwsze lepsze komentarze, opinie na temat sprzętu który masz zamiar kupić - piszę to dlatego gdyż pracowałem w branży AGD/RTV.

Ogółem Zelmer robi naprawdę dobry sprzęt (cena/jakość) jednak wszystkie odkurzacze bezworkowe modelowo poniżej Solarisa 5000 mają spore mankamenty... A dwu systemowy Solaris to już inna półka cenowa :)

Dziwi mnie też fakt że Zelmer jako firma w ten sposób podszedł do tematu - nigdy nie było problemu z serwisem i przeważnie orzeczenia były na korzyść klienta..

Posted

ten odkurzacz to był zupełnie spontaniczny zakup , stary mi się zepsuł to weszłam do sklepu i kupiłam :doh:

ale będę walczyć cholera teraz napiszę że chcę aby mi kasę zwrócili ciekawe co odpiszą :decayed:

jpg.jpg

<br /><br />

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...