Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Powracajacy blad 16505 POMOCY!!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

powinien być komunikat adp ok

Opublikowano

noo tak to mam... na VAG-COMie na dwoch roznych wersjach i na polskim vagu ;)

Opublikowano

Czyli zostaje zabawa z przewodami i wtyczkami. Skoro przepustnica bytła już podmieniana i ecu też (byle nie zwalone) to zostaje drutologia u ogarniętego elektryka.

Opublikowano

co masz na mysli mowiac drutologia? Bo ja kable juz po calosci tez wymienilem... Zastaawiam sie czy jakis inny blad nie generuje tego bledu

Opublikowano

To już nie pomogę. Jeżeli podkładany ECU był w 100% sprawny a wiązka i przepustnica wymieniona wszystko powinno banglać. Nie bardzo kojarzę jakich tunerów masz w pobliżu ale może ktoś ogarnięty w 1.8T przerabiał już ten temat. U mnie wymiana ECU zrobiła robotę i błąd nie wrócił

Opublikowano

dobra chlopaki... wasze pomysly opinie sugestie nawet te glupie bede rozpatrywal.. bo juz nie mam pojecia w czym szukac...

a teraz napisze juz co zrobilem zeby to sprawdzic....

1 podmiana ECU - blad sie pojawia

2 wymiana przepustnicy... najpierw na uzywke pozniej na nowke sztuke - blad sie pojawia

3 polozenie dwoch nowy kabli odpowiedzialnych za czujnik polozenia przepustnmicy - blad sie pojawia

4 i wkoncu wzielem i polozylem po calascie nowa wiazke od przepustnicy do ECU plus inna kostka przepustnicy - blad sie pojawia

ad 4 jak wymienilem kable na nowe musialem 3 kable zmostkowac... bo auto nie chcialo odpalic... pierwsze odpalanie auto nie odpala na VAGu bald za wysokie napiecie czujnika tem... no to znalazlem ktory to... zmostkowane... nie odpala... tylko razem wywala mi blad... cos o przerwie w zasilaniu wszystkich wtryskiwaczy... tak wiec mostkuje kolejny... i teraz auto juz odpala i chodzi ladnie ale wywala blad halla (nie wiem nawet za co on jest odpowiedzialny)... takze kolejne mostkowanie i wszystko juz jest jak nalezy......

ale auto nadal lapie wypisany juz w temacie balad polozenia czujnika przepustnicy....

UP... jeszcze jakies pomysly?

Opublikowano

a takie pytanko panowie.. czy ten blad moze wplywac na wystarowanie doladowania? w sensie ze czujnik nie widzi na ile jest otwarta przepustnica i tnie doladowanie?

---------- Post dopisany 01-06-2014 at 11:09 ---------- Poprzedni post napisany 30-05-2014 at 15:47 ----------

?

---------- Post dopisany 03-06-2014 at 11:05 ---------- Poprzedni post napisany 01-06-2014 at 11:09 ----------

:kwasny:

Opublikowano (edytowane)

Mam to samo co ty ale nie wplywa to jakos na prace silnika, blad powraca po jezdzie, wiesz tak mysle ze przydalaby sie zamrozona ramka ale niestyty nasze starocia jej nie maja

Bede z tym walczyl i jak cos wykabinuje to napisze

A co do doładowania to myślę że może Ci ścinać.... u mnie ten błąd też powraca choć na razie to olewam

Jak jeździłem na serii to czasem podczas przyspieszania i wciśnięcia gazu do końca doładowanie zatrzymywało się na 0.3 bara, tak jak podczas średniego wciśnięcia gazu. To by miało sens, TPS nie odczytał że noga poszła do końca i nie wysterowywał n'ki . Trochę to było wkurzające podczas wyprzedzania, rzadko się zdarzało ale zdarzało.

Teraz testuje jazdę na mbc i nie mam tego problemu już, dlatego położenie przepustnicy poszło na bok

Edytowane przez koziol1172
Opublikowano

Ja też jeżdżę na mbc i jak Narazie problemów nie mam :-)

Opublikowano

Jak patrzyłem na schematy to wychodzi na to że trzeba tylko przewód z pinu 8 spróbować wymienić. Ja u siebie podrzucę go i zobaczę czy coś dało

Opublikowano

Ja u siebie wymieniłem cala wiązkę i dużą, nic to nie dalo

Opublikowano (edytowane)

Sorry poprawka pin nr 5, A wymieniłeś na nową od samej przepustnicy aż po ecu??? i na innym ecu po wymianie przewodów dalej to samo???

Przewód jednak nic nie dał, położyłem drugi dla sprawdzenia i znów sporadycznie traci sygnał z tps ,przylutowałem z powrotem oryginalny przewód i póki co tak zostnie

Edytowane przez koziol1172
Opublikowano

Tak jak piszesz, wpierw wymieniłem cala wiązek razem z wtyczka przy przepustnicy, zero efektów, to wtedy wymieniłem ECU i d*pa nadal to samo

Opublikowano

I łapie CI sporadyczny tak??? Czy masz ciągły błąd?

Opublikowano

Tez sporadyczny, czasami to się nie zapali przez 100 km, a czasami wystarczy ze wyskoczy do sklepu ;)

Opublikowano

Mam dokładnie to samo, i tak jak pisałem póki co to zostawiam, może nawet tak zostanie. Niech sobie radzi z samej przepływkki, a boost i tak dzięki mbc jest non stop tak jak brak :banan:

Opublikowano

A jakiej firmy masz tego mbc, i jak go podłączyłes? Bo ja,kupiłem jakiegoś chinczyka i się właśnie rozlecial ;)

Opublikowano

Pro perfect, kupiłem używkę. Najpierw był między n75 a gruszką a teraz jest zasilony bezpośrednio z muszli i wyjście do gruchy a n75 podłączyłem w obieg zamknięty, tzn jeden króciec z drugim połączyłem przewodem

Opublikowano

I trzyma ci stabilnie doładowanie? A nie myślałeś o tym żeby go dać przed n75? Z muszli na mbc z mbc na n75 i dopiero na wg?

Opublikowano

W mirę stabilnie okolicę 1 bara ,,,, 0.9

Takie połączenie jak napisałeś jest bez sensu.... Pomyśl i rozkmiń jak to działa to zrozumiesz dlaczego takie podłączenie jest bez sensu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...