Klejk Opublikowano 28 Marca 2013 Autor Opublikowano 28 Marca 2013 noo tak to mam... na VAG-COMie na dwoch roznych wersjach i na polskim vagu
szczuraz Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 Czyli zostaje zabawa z przewodami i wtyczkami. Skoro przepustnica bytła już podmieniana i ecu też (byle nie zwalone) to zostaje drutologia u ogarniętego elektryka.
Klejk Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2013 co masz na mysli mowiac drutologia? Bo ja kable juz po calosci tez wymienilem... Zastaawiam sie czy jakis inny blad nie generuje tego bledu
szczuraz Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 To już nie pomogę. Jeżeli podkładany ECU był w 100% sprawny a wiązka i przepustnica wymieniona wszystko powinno banglać. Nie bardzo kojarzę jakich tunerów masz w pobliżu ale może ktoś ogarnięty w 1.8T przerabiał już ten temat. U mnie wymiana ECU zrobiła robotę i błąd nie wrócił
Klejk Opublikowano 12 Maja 2013 Autor Opublikowano 12 Maja 2013 dobra chlopaki... wasze pomysly opinie sugestie nawet te glupie bede rozpatrywal.. bo juz nie mam pojecia w czym szukac... a teraz napisze juz co zrobilem zeby to sprawdzic.... 1 podmiana ECU - blad sie pojawia 2 wymiana przepustnicy... najpierw na uzywke pozniej na nowke sztuke - blad sie pojawia 3 polozenie dwoch nowy kabli odpowiedzialnych za czujnik polozenia przepustnmicy - blad sie pojawia 4 i wkoncu wzielem i polozylem po calascie nowa wiazke od przepustnicy do ECU plus inna kostka przepustnicy - blad sie pojawia ad 4 jak wymienilem kable na nowe musialem 3 kable zmostkowac... bo auto nie chcialo odpalic... pierwsze odpalanie auto nie odpala na VAGu bald za wysokie napiecie czujnika tem... no to znalazlem ktory to... zmostkowane... nie odpala... tylko razem wywala mi blad... cos o przerwie w zasilaniu wszystkich wtryskiwaczy... tak wiec mostkuje kolejny... i teraz auto juz odpala i chodzi ladnie ale wywala blad halla (nie wiem nawet za co on jest odpowiedzialny)... takze kolejne mostkowanie i wszystko juz jest jak nalezy...... ale auto nadal lapie wypisany juz w temacie balad polozenia czujnika przepustnicy.... UP... jeszcze jakies pomysly?
Klejk Opublikowano 3 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2014 a takie pytanko panowie.. czy ten blad moze wplywac na wystarowanie doladowania? w sensie ze czujnik nie widzi na ile jest otwarta przepustnica i tnie doladowanie? ---------- Post dopisany 01-06-2014 at 11:09 ---------- Poprzedni post napisany 30-05-2014 at 15:47 ---------- ? ---------- Post dopisany 03-06-2014 at 11:05 ---------- Poprzedni post napisany 01-06-2014 at 11:09 ----------
koziol1172 Opublikowano 4 Września 2014 Opublikowano 4 Września 2014 (edytowane) Mam to samo co ty ale nie wplywa to jakos na prace silnika, blad powraca po jezdzie, wiesz tak mysle ze przydalaby sie zamrozona ramka ale niestyty nasze starocia jej nie majaBede z tym walczyl i jak cos wykabinuje to napisze A co do doładowania to myślę że może Ci ścinać.... u mnie ten błąd też powraca choć na razie to olewam Jak jeździłem na serii to czasem podczas przyspieszania i wciśnięcia gazu do końca doładowanie zatrzymywało się na 0.3 bara, tak jak podczas średniego wciśnięcia gazu. To by miało sens, TPS nie odczytał że noga poszła do końca i nie wysterowywał n'ki . Trochę to było wkurzające podczas wyprzedzania, rzadko się zdarzało ale zdarzało. Teraz testuje jazdę na mbc i nie mam tego problemu już, dlatego położenie przepustnicy poszło na bok Edytowane 4 Września 2014 przez koziol1172
Klejk Opublikowano 5 Września 2014 Autor Opublikowano 5 Września 2014 Ja też jeżdżę na mbc i jak Narazie problemów nie mam :-)
koziol1172 Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 Jak patrzyłem na schematy to wychodzi na to że trzeba tylko przewód z pinu 8 spróbować wymienić. Ja u siebie podrzucę go i zobaczę czy coś dało
Klejk Opublikowano 10 Września 2014 Autor Opublikowano 10 Września 2014 Ja u siebie wymieniłem cala wiązkę i dużą, nic to nie dalo
koziol1172 Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 (edytowane) Sorry poprawka pin nr 5, A wymieniłeś na nową od samej przepustnicy aż po ecu??? i na innym ecu po wymianie przewodów dalej to samo??? Przewód jednak nic nie dał, położyłem drugi dla sprawdzenia i znów sporadycznie traci sygnał z tps ,przylutowałem z powrotem oryginalny przewód i póki co tak zostnie Edytowane 10 Września 2014 przez koziol1172
Klejk Opublikowano 11 Września 2014 Autor Opublikowano 11 Września 2014 Tak jak piszesz, wpierw wymieniłem cala wiązek razem z wtyczka przy przepustnicy, zero efektów, to wtedy wymieniłem ECU i d*pa nadal to samo
koziol1172 Opublikowano 11 Września 2014 Opublikowano 11 Września 2014 I łapie CI sporadyczny tak??? Czy masz ciągły błąd?
Klejk Opublikowano 11 Września 2014 Autor Opublikowano 11 Września 2014 Tez sporadyczny, czasami to się nie zapali przez 100 km, a czasami wystarczy ze wyskoczy do sklepu
koziol1172 Opublikowano 11 Września 2014 Opublikowano 11 Września 2014 Mam dokładnie to samo, i tak jak pisałem póki co to zostawiam, może nawet tak zostanie. Niech sobie radzi z samej przepływkki, a boost i tak dzięki mbc jest non stop tak jak brak
Klejk Opublikowano 12 Września 2014 Autor Opublikowano 12 Września 2014 A jakiej firmy masz tego mbc, i jak go podłączyłes? Bo ja,kupiłem jakiegoś chinczyka i się właśnie rozlecial
koziol1172 Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 Pro perfect, kupiłem używkę. Najpierw był między n75 a gruszką a teraz jest zasilony bezpośrednio z muszli i wyjście do gruchy a n75 podłączyłem w obieg zamknięty, tzn jeden króciec z drugim połączyłem przewodem
Klejk Opublikowano 12 Września 2014 Autor Opublikowano 12 Września 2014 I trzyma ci stabilnie doładowanie? A nie myślałeś o tym żeby go dać przed n75? Z muszli na mbc z mbc na n75 i dopiero na wg?
koziol1172 Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 W mirę stabilnie okolicę 1 bara ,,,, 0.9 Takie połączenie jak napisałeś jest bez sensu.... Pomyśl i rozkmiń jak to działa to zrozumiesz dlaczego takie podłączenie jest bez sensu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się