rookie 3 Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Pacjent: VW New Beetle 2002 rok silnik 1.9 TDI 74kW/101 KM kod ATD objawy: w czasie jazdy zapala się kontrolka check engine, silnik traci część mocy i dostaje wibracji (rzuca nim). na komputerze wywaliło błąd elektryczny pompowtrysku na 1 cylindrze i błąd spalania na 1 cylindrze Po zgaszeniu i ponownym zapaleniu praca wraca do normy po czym np. po 200/300 km kontrolka i objawy wracają. Czyżby pompowtrysk padał? Jak to się naprawia? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Zaczalbym od uszczelniaczy na pompkach i sprawdzeniu wiazki wtryskowej. Mozesz rowniez przelozyc ten 1 wtrysk np na 2 i bedzie wiadomo czy napewno to pompka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waskivw 3 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Uszczelniacze bym odpuścił jak pali od strzała po nocy , bankowo zły styk na pompce , odpiąć wtyczkę podoginać piny i będzie żył . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rookie 3 Opublikowano 23 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Uszczelniacze bym odpuścił jak pali od strzała po nocy , bankowo zły styk na pompce , odpiąć wtyczkę podoginać piny i będzie żył . Miałeś rację. Naprawione. Silnik hula aż miło. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się