oktawiusz5 Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 tak jak w temacie rozebrałem alternator, widać już ostatnie podrygi pierścieni ślizgowych http://img09.allegroimg.pl/photos/400x300/25/94/70/55/2594705550 i szczotek oraz są odczuwalne luzy na łożyskach wiec chcę w porę to zlikwidować . http://img18.allegroimg.pl/photos/400x300/25/77/70/99/2577709981, wiec nasuwa się pytanie jak wymienić pierścienie ślizgowe ( komutator) oraz jak zdjąć koło pasowe z wolno biegiem.
OLIVER Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 tak jak w temacie rozebrałem alternator, widać już ostatnie podrygi pierścieni ślizgowych http://img09.allegroimg.pl/photos/400x300/25/94/70/55/2594705550 i szczotek oraz są odczuwalne luzy na łożyskach wiec chcę w porę to zlikwidować . http://img18.allegroimg.pl/photos/400x300/25/77/70/99/2577709981, wiec nasuwa się pytanie jak wymienić pierścienie ślizgowe ( komutator) oraz jak zdjąć koło pasowe z wolno biegiem. Moze ten temat Ci pomoże ...... http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/b5-adp-alternator-216766/#post2576105 A do a do koła pasowego musisz mieć specjalny klucz coś takiego KLUCZ KOŁA PASOWEGO ALTERNATORA BOSCH VW VALEO T50 (2609267540) - motoAllegro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się