Jump to content
IGNORED

Jak się pozbyć filtra DPF w Audi A4 B7 2.0TDI?


Recommended Posts

Posted

Mam pytanie odnośnie dpf

Ostatnio często mi się już zapycha to chciał bym z nim coś zrobić.Wyciąć go nie mogę bo w Niemczech on musi być i mam pytanie czy można go wyciąć i zastąpić czymś innym ze by w Niemczech na przeglądzie się nie czepjali?

A w najgorszym wypadku ile kosztuje nowy dpf?

Posted

bodajże Witek usuwa coś takiego - i wyłoncza programowo , a na pewno jest możliwość zastąpienia lub zostawienia puszki jak w przypadku KATA

Posted

Tylko mi chodzi o to ze by po wywaleniu dpf była ta sama emisja spalin, bo na przeglądzie sprawdzają spaliny i musi się zgadzać.

Posted

dodatkowo zrobisz czipsa i bedzie git :wink:

Posted

Wal na Mineralną do Rogala. Wytnie DPF i wyłączy go w ECU. Emisja spalin nieznacznie wzrośnie ale i tak będzie się trzymało obowiązujących u nas norm. Samo wycięcie DPF nieznacznie podnosi moc i zmniejsza zużycie paliwa. Jak chcesz to od razu zrobisz program. Polecam.

Posted

program zauwazalnie poprawi parametry spalin

Posted

Jeżeli nie masz znajomego który robi przeglądy, nie ma szans żeby ci podbili. Przeglądy nie robią inteligentni inaczej, tylko przeszkoleni osobnicy:wink: Oni tez wiedza o problemie VAG-a z pierwszymi DPF-ami. Brak filtra można rozpoznać na pierwszy rzut oka/ucha/nosa. To wszystko prawda co koledzy piszą o korzyściach związanych z wywaleniem w/w(mi spalanie w zakupowozie BPW spadło o 1,5L!!!). Musisz homologować auto, albo zakładać nowy filtr. Ten kosztuje w Rajchu od ok.680€. O przyczynach zapychania jest na forum setki postów.

Posted
Tylko mi chodzi o to ze by po wywaleniu dpf była ta sama emisja spalin, bo na przeglądzie sprawdzają spaliny i musi się zgadzać.

smigam od kilku lat róznymi autami i jeszcze nigdy zaden nie sprawdzał.

było keidys na forum ze auto bez DPF ma praktycznie takie same paramerty spalin jak auto z DPF:wink:

Posted
smigam od kilku lat róznymi autami i jeszcze nigdy zaden nie sprawdzał.

było keidys na forum ze auto bez DPF ma praktycznie takie same paramerty spalin jak auto z DPF

Tez masz na niemieckich blachach?

Posted
smigam od kilku lat róznymi autami i jeszcze nigdy zaden nie sprawdzał.

było keidys na forum ze auto bez DPF ma praktycznie takie same paramerty spalin jak auto z DPF

Tez masz na niemieckich blachach?

aaa przepraszam. nie skupiłem sie na dokladnym opisie ze to w DE:wink:

co zmienia postac rzeczy

Posted

Czyli wychodzi na to że jestem skazany na DPF?

jeszcze jedno czy można podnieść kucyki jak się ma DPF?czy jak to dziadostwo dalej siedzi to lipa?

Posted

1.Tak, 2.Tak źle nie jest, :naughty:170KM robił ABT czy MTM :wink: Musisz pojechać do dobrego tunera, polecanego na forach. Namnożyło się tego sporo, a z jakością jest różnie, ostrożnie mówiąc...

Posted

A czy program lub czip na 170KM jest bezpieczny dla silnika i turbo?

Wolę teraz wiedzieć niż później się rozczarować :)

Pytam bo kiedyś gdzieś wyczytałem że nie można kucy podnieść jak się nie wywali dpf,a

---------- Post dopisany at 13:22 ---------- Poprzedni post napisany at 00:41 ----------

?

Posted
:szukaj::wink:
Posted

Dzięki za pomoc

Szukałem i nic konkretnego się nie dowiedziałem

Posted

Większa moc=większe obciążenia. Ale jeździ sporo kolegów BPW/BLB z programami, wiec chyba daje rady. Ja się pozbyłem filtra bo przybywało oleju(teraz minimalnie ubywa,ok. trzy setki na dziesięć-dwanaście tysięcy, tyle robią mi zmiany). Piszesz ze już są problemy, program na pewno tego nie poprawi. W PL z reguły wyrzuca się go przy programie(lub na odwrót) ; z szukaniem miałem na myśli niemieckie fora:wink:. Sorry za lakoniczna odpowiedz,bylem w pracy.:hi:

Posted

Dzięki kolego za pomoc :)

Z miła chęcią bym wywalił ten dpf ale nie mogę :(

A nad programem się za zamawiam, ale raczej się zdecyduje i będę miał program +dpf :)

---------- Post dopisany 24-09-2012 at 23:20 ---------- Poprzedni post napisany 21-09-2012 at 22:10 ----------

A tak jeszcze jedno pytanko, ile kosztuje nowy dpf?

Posted

Rafcisz-ty czytasz SWOJ WLASNY temat?:kox:

  • 4 months later...
Posted

1. Wywal DPF

2. Zrób program jeśli Ci będzie jeszcze potrzebny

3. Jak reszta silnika sprawna żaden diagnoster Ci nic nie wykryje

4. Dla potwierdzenia moja stara Grand Vitara 1,9 DDIS 2007r. bez DPF, od 14 miesięcy jeździ po Niemcach i nie ma problemów z przeglądami.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...