Prezes870 Posted September 20, 2012 Posted September 20, 2012 Witam, j.w niezależnie czy auto postoi w nocy czy w dzien po około 5 - 7 godzinach auto ma bardzo trudno odpalić ;/ musze je krecic z 15 minut zeby odpalilo. Jakby lapalo na 2 cyl. Jezeli juz odpali i zalapie na wszystkie cyl zawsze odpali od kopa. Wymienilem modulo cewke fakt faktem uzywana ale jest ;/ nowe swiece. Jezeli poleje woda w nocy przewody to nie ma iskier ani nie gasnie wiec chyba tu ok. Nie mam gazu. Do vaga narazie dostepu nie mam najpredzej jutro pojutrze ;/ a tutaj filmiki sorry za jakosc ;/ pomocy prosze ;/
ja74687 Posted September 20, 2012 Posted September 20, 2012 Sprawdź pompe paliwa czy podczas kręcenia podaje paliwo, i czy iskrę masz na każdej świecy, i napisz co VAG ci pokazał. Ale ja myślę że albo ci poszła pompa albo regulator ciśnienia paliwa odepnij od niego wężyk i zobacz czy nie śmierdzi paliwem jak śmierdzi to znaczy że do wymiany, ale sprawdź najpierw czy wogóle paliwo dostaje, posprawdzaj wtryskiwacze jak psiukają i to wszystko narazie, jak nie pomoże to napisz Zobacz jeszcze co VAG pokaże może on ci powie co poszło.
Woyciech13 Posted September 20, 2012 Posted September 20, 2012 Zacznij od czujnika temperatury cieczy.
waskivw Posted September 20, 2012 Posted September 20, 2012 Nie chce Cię straszyć ale ten silnik kręci jakby kompresji nie miał ,ja bym zaczął od spr.kompresji.
Prezes870 Posted September 21, 2012 Author Posted September 21, 2012 Tak ale jak juz odpali na wszystkie i go zgasze to jest ok. Ma kompresje i dobrze kreci jak kazdy. A pompa paliwa? Jak tak dłużej kręce to paliwskiem smierdzi na dworzu ze szok. A temperature cieczy dobrze pokazuje na liczniku chyba ze o cos innego tu chodzi hee
benyA4 Posted September 21, 2012 Posted September 21, 2012 sprawdzi cisnienie paliwa na listwie wtryskowej, jak bedzie za male to bedzie lał paliwo a nie wtryskiwal, i nie dojdzie do zaplonu. Prawidlowe cisnienie to ok 4 bary. Vagiem cisnienia nie sprawdzisz. Pozatym juz ci prezes870 mowilem , zapraszam do siebie na test vagiem. Jak juz ci sie uda odpalic to cylindry sa rozgrzane i nastepne odpalenie nie stanowi problemu, bo nawet jesli wtryski leja paliwo to opary szybko sie zapalaja.
waskivw Posted September 21, 2012 Posted September 21, 2012 Kompresje ma bo spr? Czy tylko tak przypuszczasz? Paliwem śmierdzi bo któryś cylinder nie jest w stanie zapalić mieszanki. Temp. na liczniku to jedno, a dla sterownika silnika to drugie.
daw2 Posted September 21, 2012 Posted September 21, 2012 Kolego nie masz kompresji. Podwieszone lub zapieczone masz zawory. Jak chcesz mierzyc kompresje to zmierz rano bez wczesniejszego odpalania. Ale czuje ,ze bez remontu głowicy się nie obędzie.
Prezes870 Posted September 22, 2012 Author Posted September 22, 2012 Głowice remontowałem z 3 tygodnie temu ; )
waskivw Posted September 22, 2012 Posted September 22, 2012 Co dokładnie robiłeś z głowica. Popychacze wymieniane?
Prezes870 Posted September 22, 2012 Author Posted September 22, 2012 Łańcuszek mi pekl i zawory były wymieniane oraz uszczelka pod głowica
bartek1605 Posted September 22, 2012 Posted September 22, 2012 problemy zaczeły się jeszcze przed zerwaniem łańcuszka czy już po?
Prezes870 Posted December 28, 2012 Author Posted December 28, 2012 Napisze w czym był problem , może komus sie przyda. Otoż to mechanicy zle ustawili rozrzad ;/ o 1 ząb na łańcuchu na wałku z zaworami ssącymi a o 1 ząb na pasku ;/ że to wgl chodziło he sam musiałem po mechanikach poprawiać gdzie tu logika
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now