Jump to content
IGNORED

Bardzo cięzkie odpalanie po długim postoju


Recommended Posts

Posted

Witam, j.w niezależnie czy auto postoi w nocy czy w dzien po około 5 - 7 godzinach auto ma bardzo trudno odpalić ;/ musze je krecic z 15 minut zeby odpalilo. Jakby lapalo na 2 cyl. Jezeli juz odpali i zalapie na wszystkie cyl zawsze odpali od kopa. Wymienilem modulo cewke fakt faktem uzywana ale jest ;/ nowe swiece. Jezeli poleje woda w nocy przewody to nie ma iskier ani nie gasnie wiec chyba tu ok. Nie mam gazu. Do vaga narazie dostepu nie mam najpredzej jutro pojutrze ;/ a tutaj filmiki

sorry za jakosc ;/ pomocy prosze ;/

Posted

Sprawdź pompe paliwa czy podczas kręcenia podaje paliwo, i czy iskrę masz na każdej świecy, i napisz co VAG ci pokazał. Ale ja myślę że albo ci poszła pompa albo regulator ciśnienia paliwa odepnij od niego wężyk i zobacz czy nie śmierdzi paliwem jak śmierdzi to znaczy że do wymiany, ale sprawdź najpierw czy wogóle paliwo dostaje, posprawdzaj wtryskiwacze jak psiukają i to wszystko narazie, jak nie pomoże to napisz :) Zobacz jeszcze co VAG pokaże może on ci powie co poszło.

Posted

Nie chce Cię straszyć ale ten silnik kręci jakby kompresji nie miał ,ja bym zaczął od spr.kompresji.

Posted

Tak ale jak juz odpali na wszystkie i go zgasze to jest ok. Ma kompresje i dobrze kreci jak kazdy. A pompa paliwa? Jak tak dłużej kręce to paliwskiem smierdzi na dworzu ze szok. A temperature cieczy dobrze pokazuje na liczniku chyba ze o cos innego tu chodzi hee

Posted

sprawdzi cisnienie paliwa na listwie wtryskowej, jak bedzie za male to bedzie lał paliwo a nie wtryskiwal, i nie dojdzie do zaplonu. Prawidlowe cisnienie to ok 4 bary. Vagiem cisnienia nie sprawdzisz. Pozatym juz ci prezes870 mowilem , zapraszam do siebie na test vagiem. Jak juz ci sie uda odpalic to cylindry sa rozgrzane i nastepne odpalenie nie stanowi problemu, bo nawet jesli wtryski leja paliwo to opary szybko sie zapalaja.

Posted

Kompresje ma bo spr? Czy tylko tak przypuszczasz? Paliwem śmierdzi bo któryś cylinder nie jest w stanie zapalić mieszanki. Temp. na liczniku to jedno, a dla sterownika silnika to drugie.

Posted

Kolego nie masz kompresji. Podwieszone lub zapieczone masz zawory. Jak chcesz mierzyc kompresje to zmierz rano bez wczesniejszego odpalania. Ale czuje ,ze bez remontu głowicy się nie obędzie.

Posted

Głowice remontowałem z 3 tygodnie temu ; )

Posted

Co dokładnie robiłeś z głowica. Popychacze wymieniane?

Posted

Łańcuszek mi pekl i zawory były wymieniane oraz uszczelka pod głowica

Posted

problemy zaczeły się jeszcze przed zerwaniem łańcuszka czy już po?

  • 3 months later...
Posted

Napisze w czym był problem , może komus sie przyda. Otoż to mechanicy zle ustawili rozrzad ;/ o 1 ząb na łańcuchu na wałku z zaworami ssącymi a o 1 ząb na pasku ;/ że to wgl chodziło he sam musiałem po mechanikach poprawiać gdzie tu logika

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...