Jump to content
IGNORED

Strasznie przerywa na zimnym [filmik]


Recommended Posts

Posted

Witam, ostatnio pojawił się nowy problem, wszystko jest na filmiku, dzieje się tak tylko na zimnym do jakichś 4min po odpaleniu, od czego mam zacząć?

Posted

masz gaz?? jeśli tak i na gazie jest dobrze to sprawdź pompę paliwa i filtr paliwa kiedy wymieniany??

świece ?? podepnij vaga może cośwypluje

Posted

gaz mam ale na gaz na ciepłym się przełącza to i tak nie będzie szarpać chociaż też przerywa przy przyspieszaniu tak rytmicznie, filtr ma jakiś rok mann-a

błędów nie ma na vagu

Posted

to coś z zapłonem cewka przewody śiwece do sprawdzenia... oraz szczelność dolotu odma itp itd

Posted

a jak to sprawdzić, cewkę patrzyłem po ciemku to nie widać przebić w tych częściach co na wierzchu

---------- Post dopisany at 19:50 ---------- Poprzedni post napisany at 19:40 ----------

dodam jeszcze że przy hamowaniu silnikiem (jak jeszcze zimny) np. na 3ce potrafi postrzelać sobie nie za głośno ale słychać

Posted

Zobacz ciśnienie paliwa na listwie, a jak ze świecami może one są przyczyną mogą być zużyte a metal ma to do siebie że jak ciepły to się rozszerza i wtedy elektrody świecy są bliżej siebie i dopiero dają radę wymień świeczki i zobacz czy pomogło :)

Posted

a więc myślę że to coś z paliwem, odłączyłem aku i pojezdziłem trochę, silnik się nagrzał i jednak na benzynie dalej przerywał, mniej ale jednak, na gazie ładnie się wkręcał. Kiedyś w maluchu pompkę paliwa miałem nie szczelną to dawała paliwo razem z powietrzem i objaw był podobny, a jak ciśnienie sprawdzić?

---------- Post dopisany 22-09-2012 at 10:59 ---------- Poprzedni post napisany 21-09-2012 at 21:18 ----------

pomoże ktoś radą?

Posted

Zobacz najpierw świece na wykończeniu dają takie same objawy :)

Posted

cisnienie sprawdza sie dosc latwo, wystarczy zwykly manometr moze byc do powietrza , kawalek wezykai taki trujnik choinkowy czesto spotykany w spryskiwaczach aby rozdzielic plyn na dwa spryskiwacze szyby. Zakladasz ten trujnik na waz co przychodzi z pompy, pod trujnik podlaczasz manonometr i testujesz. Z tego co pamietam paliwo z pompy idzie bezposrednio na listwwe a zawor cisnienia paliwa ktory jest na koncu listwy upuszka jego nadmiar. Zawor ten sterowany jest podcisnieniem z dolotu , wiec jak on bedzie uszkodzony to moze sie okazac ze paliwo krazy w kolko.

Posted

przyczyną może być również zacinający się wtryskiwacz odkręć listwę podłóż jakąś szmatę żeby nie zabrudzić silnika paliwem niech ktoś kręci a ty patrz jak jest rozpylane paliwo czy czasami nie leje któryś bądź nie zacina się zrób to na zimnym silniku:hi:

Posted

Same wtryski możesz też przetestować VAG-iem , najlepiej na zimnym przed odpaleniem ale to tak dla eksperymentu bo procedura jest

prosta i szybka a nie do końca jestem przekonany na ile wiarygodna (a może coś konkretnego pokaże):

01 ENGINE

03 OUTPUT TESTS

NEXT , NEXT , NEXT ...(wyświetlą się kolejno nazwy jakiego elementu test jest przeprowadzany i jedena z nich to bedzie Fuel Injector...)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...