Jump to content
IGNORED

Strasznie przerywa na zimnym [filmik]


karol2984
 Share

Recommended Posts

Witam, ostatnio pojawił się nowy problem, wszystko jest na filmiku, dzieje się tak tylko na zimnym do jakichś 4min po odpaleniu, od czego mam zacząć?

Link to comment
Share on other sites

masz gaz?? jeśli tak i na gazie jest dobrze to sprawdź pompę paliwa i filtr paliwa kiedy wymieniany??

świece ?? podepnij vaga może cośwypluje

Link to comment
Share on other sites

gaz mam ale na gaz na ciepłym się przełącza to i tak nie będzie szarpać chociaż też przerywa przy przyspieszaniu tak rytmicznie, filtr ma jakiś rok mann-a

błędów nie ma na vagu

Link to comment
Share on other sites

to coś z zapłonem cewka przewody śiwece do sprawdzenia... oraz szczelność dolotu odma itp itd

Link to comment
Share on other sites

a jak to sprawdzić, cewkę patrzyłem po ciemku to nie widać przebić w tych częściach co na wierzchu

---------- Post dopisany at 19:50 ---------- Poprzedni post napisany at 19:40 ----------

dodam jeszcze że przy hamowaniu silnikiem (jak jeszcze zimny) np. na 3ce potrafi postrzelać sobie nie za głośno ale słychać

Link to comment
Share on other sites

Zobacz ciśnienie paliwa na listwie, a jak ze świecami może one są przyczyną mogą być zużyte a metal ma to do siebie że jak ciepły to się rozszerza i wtedy elektrody świecy są bliżej siebie i dopiero dają radę wymień świeczki i zobacz czy pomogło :)

Link to comment
Share on other sites

a więc myślę że to coś z paliwem, odłączyłem aku i pojezdziłem trochę, silnik się nagrzał i jednak na benzynie dalej przerywał, mniej ale jednak, na gazie ładnie się wkręcał. Kiedyś w maluchu pompkę paliwa miałem nie szczelną to dawała paliwo razem z powietrzem i objaw był podobny, a jak ciśnienie sprawdzić?

---------- Post dopisany 22-09-2012 at 10:59 ---------- Poprzedni post napisany 21-09-2012 at 21:18 ----------

pomoże ktoś radą?

Link to comment
Share on other sites

Zobacz najpierw świece na wykończeniu dają takie same objawy :)

Link to comment
Share on other sites

cisnienie sprawdza sie dosc latwo, wystarczy zwykly manometr moze byc do powietrza , kawalek wezykai taki trujnik choinkowy czesto spotykany w spryskiwaczach aby rozdzielic plyn na dwa spryskiwacze szyby. Zakladasz ten trujnik na waz co przychodzi z pompy, pod trujnik podlaczasz manonometr i testujesz. Z tego co pamietam paliwo z pompy idzie bezposrednio na listwwe a zawor cisnienia paliwa ktory jest na koncu listwy upuszka jego nadmiar. Zawor ten sterowany jest podcisnieniem z dolotu , wiec jak on bedzie uszkodzony to moze sie okazac ze paliwo krazy w kolko.

Link to comment
Share on other sites

przyczyną może być również zacinający się wtryskiwacz odkręć listwę podłóż jakąś szmatę żeby nie zabrudzić silnika paliwem niech ktoś kręci a ty patrz jak jest rozpylane paliwo czy czasami nie leje któryś bądź nie zacina się zrób to na zimnym silniku:hi:

Link to comment
Share on other sites

Same wtryski możesz też przetestować VAG-iem , najlepiej na zimnym przed odpaleniem ale to tak dla eksperymentu bo procedura jest

prosta i szybka a nie do końca jestem przekonany na ile wiarygodna (a może coś konkretnego pokaże):

01 ENGINE

03 OUTPUT TESTS

NEXT , NEXT , NEXT ...(wyświetlą się kolejno nazwy jakiego elementu test jest przeprowadzany i jedena z nich to bedzie Fuel Injector...)

Link to comment
Share on other sites

a właśnie tak robiłem to każdy pracował tak samo, przynajmniej było tak słychać, dziale vag dodałem jakieś logi może coś w nich widać

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/prosze-analize-logow-246424/

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...