Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Remont silnika a4 b5 1.8T przybliżony koszt ?


patrosss

Rekomendowane odpowiedzi

siemka koledzy mam pytanko ile kosztuje przyblizony koszt generalnego remontu silnika w 1.8t AEB

czyli pierscienei panewki planowanie glowicy/zaworow uszczelki wszystkie itp ?

robil ktos ? moze sie podzielic swoja wiedza ? bym byl bardzo wdzieczny

pozdrawiam serdecznie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak chcesz miec to zrobione na zicher to bez 2500 sie nie obejdzie

nowe:

uszczelki, panewki, pierscienie, łańcuch + napinacz

obróbka głowicy, zaworów, gniazd, wymiana popychaczy

nazbiera sie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tego dolicz tulejowanie 200 od cyl ,ew .szlif i nowe tłoki , ale jak dobrze zrobisz to pojeździsz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AEB to twarda sztuka, bloku nie trzeba bedzie ruszac, tłoków też

no chyba że chcesz zapoda kucizne to od razu z korbami

seria spokojnie wytrzymuje 300kM

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak chce zrobic remont silniczka bo mam juz nastukane 295tys nie ma jakis drastycznych oznak nei pali az tak duzo oleju ani nic .. jest ok i ma kopa ale chce juz ja zrobic na dluzszy okres . chcialbym remont nowy ic wiekszy oraz wirusa program . zmieszcze sie tak w 4.... 4,5tys ? bez robocizny ? do tego przelot ale nei wliczajmy tego do budzetu .. osiagne tak 250 kucy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AEB to twarda sztuka, bloku nie trzeba bedzie ruszac, tłoków też

no chyba że chcesz zapoda kucizne to od razu z korbami

seria spokojnie wytrzymuje 300kM

Twarda może i jest ale kolega pisał o remoncie ,a nie reanimacji , do tego dołożyłbym pompę oleju,zrobić raz porządnie i pojeździ następne 300k.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włożenie 6-biegówki do auta z 1996 r. to mocna rzeźba, inne są obudowy skrzyń. Łapy nie pasują. W poliftach jest trochę inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już silnik robisz to jeszcze przyda się regeneracja turbiny. U mnie regeneracja turbo + nowa uszczelka pod głowice + planowanie głowicy + nowe szpilki + czyszczenie głowicy + szlifowanie kanałów wydechowych + pierścienie + cztszczenie bloku silnika i miski olejowej + uszczelki + kolanko od odmy + świece irydowe wyszło 3000zł.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie, a jak wam po remoncie silnik pracuje? tzn czy np. nic sie nie pogorszyło np. czy głośniej nie pracuje, czy nie wydaje dziwnych dźwięków, pytam bo kiedyś robiłem remont w golfie 3 i po tym chodził deko gorzej jak przed, zawsze coś tam zagrało, dziwne dzwięki itp...

Jednak nie ma to jak fabryka poskładała-takie zdania słyszałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj 1.8T po remoncie (nowe pierscienie, panewki, planowanie głowicy, gniazda i zawory) przez pierwszy tydzien/dwa wydawał dziwne dzwieki przy uruchamianiu i 3-4 sekundy po starcie, potem się wszystko ułożyło, i teraz pracuje aż miło :) mało tego, sam poskładałem cały silnik łącznie ze spięciem głowicy (a z mechaniką nie mam NIC wspólnego) oczywiście pod okiem kumpla mechaniora, ale on mi tylko wytlumaczył co i jak i zostawił z tym na cały dzien.

Jak komus cos smiga nie tak, polecam remont, macie pewność ze silnik zrobiony na cacy, a nie szukanie "nowego" ktorego faktycznego stanu i tak nie znamy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...