toma085 Opublikowano 8 Listopada 2015 Opublikowano 8 Listopada 2015 A ja mam takie pytanie mam b6 z ori stabilizatorami , auto poszło już jakieś 2-3cm w duł na innych sprężynach ale dokuczają mi jeszcze przechyły , więc będę walczył ze stabiliztorami. Chciał bym tylko się dowiedzieć czy mając stabi z 1ba lepiej przejść odrazu na stabi z rs4 b7( nie wiem czy nie będzie za hardkorowo bo jeżdżę często z małymi dziećmi) czy tylko na stabi z zawiechy 1be lub bv i czy w nich się różnią tylko tył bo wiem że ma 18mm czy przód też jest innej twardości. A i jeszcze jedno czy w zwykłej S4 B6 są takie same stabilizatory jak w rs4 czy jeszcze inne. Jaką konfigurację byście polecili?
black4 Opublikowano 8 Listopada 2015 Opublikowano 8 Listopada 2015 A ja mam takie pytanie mam b6 z ori stabilizatorami , auto poszło już jakieś 2-3cm w duł na innych sprężynach ale dokuczają mi jeszcze przechyły , więc będę walczył ze stabiliztorami. Chciał bym tylko się dowiedzieć czy mając stabi z 1ba lepiej przejść odrazu na stabi z rs4 b7( nie wiem czy nie będzie za hardkorowo bo jeżdżę często z małymi dziećmi) czy tylko na stabi z zawiechy 1be lub bv i czy w nich się różnią tylko tył bo wiem że ma 18mm czy przód też jest innej twardości. A i jeszcze jedno czy w zwykłej S4 B6 są takie same stabilizatory jak w rs4 czy jeszcze inne. Jaką konfigurację byście polecili? Witaj, A może wrzuć od ori 1BV. Przy kole 18" i 1BV nie ma przechyłów, prowadzi się bdb. i jest jeszcze komfort. PS. Niestety nie wiem jak sprawa wygląda ze stabilizatorami z S4 i RS4, Pozdrawiam!
staniek Opublikowano 8 Listopada 2015 Opublikowano 8 Listopada 2015 (edytowane) A i jeszcze jedno czy w zwykłej S4 B6 są takie same stabilizatory jak w rs4 czy jeszcze inne. Dwie czy trzy strony wstecz jak mi się zdaje jest wszystko opisane. S4 B7 ze skrzynią manualną ma tylny 22mm, S4 B6 i S4 B7tiptronik 20mm, RS4 22mm i czasami 20mm. Przednie są inne, ale min. A4 B7 3,0Tdi z zawiasem 1BV i1BE(nie jestem pewien) ma przedni taki sam jak RS4. Ogólnie to w temacie jest wszystko, powtórzone ze 100razy, ale nikt nie czyta. Edytowane 8 Listopada 2015 przez staniek
toma085 Opublikowano 8 Listopada 2015 Opublikowano 8 Listopada 2015 Wypraszam sobie przeczytałem pierwsze 20 stron i i żadnej odp. nie było ale widocznie konkrety są na kolejnych 20 stronach
H4mm3R Opublikowano 8 Listopada 2015 Opublikowano 8 Listopada 2015 Jak już pisałem, S4 B6 to to samo co 1BE 1BV. Zmień tył na RS4 i będziesz zadowolony.
toma085 Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 PRZECZYTAŁEM cały wątek i wydaje mi się że w moim wypadku optimum to stabi z s4 20mm na tył, a jak coś to będę mógł mieć też przód z 3.0tdi B7 ale zwykła zawiecha czyli 1ba będzie on taki jak z RS4 czy nie?
H4mm3R Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 Nie, przedni stabi z B7 3.0tdi 1BA jest taki jak w np. 2.0tdi. Przy zawieszeniu 1BE/BV jest taki sam jak w RS4
POWER-KRIS Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 (edytowane) Tak przy okazji, tylni w B6 1.9 awx Avant 1BA to 16mm czy 18? Jak 16 to od czego pasi 18 lub 20? Edytowane 9 Listopada 2015 przez POWER-KRIS
H4mm3R Opublikowano 10 Listopada 2015 Opublikowano 10 Listopada 2015 Tak przy okazji, tylni w B6 1.9 awx Avant 1BA to 16mm czy 18? Jak 16 to od czego pasi 18 lub 20? B6 1BA/BR - 16mm B6 1BE/BV - 18mm S4 B6 1BD - 20mm B7 1BA/BR - 16mm B7 1BA/BR (8E0-6-200 001>>*) - 18mm B7 1BE/BV - 18mm S4 B7/RS4 - 20/22mm
H4mm3R Opublikowano 10 Listopada 2015 Opublikowano 10 Listopada 2015 Poprawiłem pierwszy post o najważniejsze informacje.
PJ3 Opublikowano 10 Listopada 2015 Opublikowano 10 Listopada 2015 Bardzo dziękujemy. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
toma085 Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 No i już jestem po zabiegu , tył wpadł 20mm od s4 , bardzo się cieszę z tego moda bo za 100zł to chyba najlepiej zainwestowane w to auto. Moje oczekiwania zostały w 100% zaspokojone dupcia trzyma się drogi jak należy, nie odczułem spadku komfortu, choć mam wrażenie że zrobiła się bardziej pod sterowna. Czy jest jakaś pośrednia opcja na przód między serią a RS4 B7 bo chętnie bym skorzystał ale nie chciał bym przesadzić.
staniek Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 Czy jest jakaś pośrednia opcja na przód między serią a RS4 B7 bo chętnie bym skorzystał ale nie chciał bym przesadzić. Stabilizator do zawieszenia 1BE/1BV, który w B6tce jest taki sam jak w S4 B6/7
takstiven Opublikowano 6 Grudnia 2015 Opublikowano 6 Grudnia 2015 odkopię trochę. są tu chętni na kolejny zakup grupowy stabilizatorów na tył od s4 b7 20mm?
toma085 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Dziś znalazłem na złomie stabilizator z końcówką J zważyłem go i ma ponad 4,5kg więc go wziąłem za 30zł od czego może on pochodzić.
Czaki89 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Witam, mam takie pytanie, jakie gumy kupić do stabilizatora z A4 B7 3.0tdi? Obejmy te co mam? Czy też trzeba bd coś zmienić? Zawieszenie z fabryki jakie u mnie siedziało to 1BE.
H4mm3R Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Masz wszystko w pierwszym poście, tylne gumy po nr VIN lub po grubości stabilizatora.
karolghibli Opublikowano 13 Lutego 2016 Opublikowano 13 Lutego 2016 Mam pytanie. Jeśli chodzi o te stabilizatory to można kupować używki czy raczej nie polecacie ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się