bobikos Opublikowano 28 Września 2012 Opublikowano 28 Września 2012 Powiedzcie mi jak rozpoznać, kiedy brak jest naklejki i nie ma możliwości podpięcia pod VAG. Jak w takiej sytuacji rozpoznać silniki w wersji HIGH? tzn z końcówką E, F, G? O ile wiem to po ilości pinów we wtyczkach, zapewne we wtyczce od lusterek będzie więcej pinów. Ma kotoś z was zdjęcia lub mógłby dokładnie opisać? Dzięki
Lukasz_mk2 Opublikowano 28 Września 2012 Opublikowano 28 Września 2012 chyba o to chodzi?? Generalnie to moduł musi mieć wszystkie możliwe piny. Tylko jest chyba jeszcze jedna sprawa, a mianowicie jak rozpoznać moduł europejski od anglika??
bobikos Opublikowano 28 Września 2012 Autor Opublikowano 28 Września 2012 dzięki. Wiem że rozpoznanie anglika to problem ale jeśli jest wyciągany z europejczyka to można zakładać że jest ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się