odzim Opublikowano 3 Czerwca 2008 Opublikowano 3 Czerwca 2008 witam, chcialbym sie poradzic jakie moze miec konsekwencje złe ustawiony kat wtrysku w silniku 1z , w logach Basic Settings: 000 na pozycji 2 mam 000 , i doczytalem ze to oznacza jeden ząb przestawiony na pompie przy rozrzadzie i jak bym nie sprawdził vagiem w zyciu bym sie nie domyslił ze tak mam , pali normalnie chodzi tak samo jak przed robieniem rozrzadu rano pali prawie na dotyk na obrót a tak na pół obrotu,za to w logach grupy normalnie: 000 jest jak najbardziej prawidlowo 49, 50,51 ,czyli moga byc jakies nastepstwa takiego odczytu , bo nie chciało by mi sie przodu rozbierac byle tylko w basic settings była norma jak , innych oznak nie zauważyłem zle ustawionego kata nawet powiem ze mój 1z bardziej mieko pracuje niz mojego brata afn co ma dobrze ustawiony kat. dodam że nie brałem sie jeszcze za regulacje , bo gdzies czytalem ze jak jest 000 w bs to nie da sie tego podregulowac , jakie sa wasze sugestie , bo moze jednak warto sprubowac wyregulowac ten kat sama pompą.
wojtek2626 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Skoro w grupie 000 masz prawidłowy kont to nie ruszałbym nic, jezeli auto pali rano bez problemów to nie ma sie czym przejmowac.
Szuszu Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 chyba coś zle sprawdzasz. Ja jak miałem kąt na coś ok 30 to zima palił ciężko jak sie zrobiło cieplej to też nie było to idealnie. teraz mam 51 - 56 i pali od strzału. Z tego co mi powiedziano to niski kąt wtrysku duże spalanie, duży kat to zaś małe. Ile Tobie pali tak w przybliżeniu SZCZERZE.
baskecior Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Kłopoty pojawią się zimą. Do regulacji kata nie trzeba ściągac przodu, a 000 w 000BS wcale nie oznacza przestawionego rozrządu - po prostu pompa jest źle ustawiona - ot typowa niedokładność naszych mechaników - rozrząd wymieniono i nie dopełniono procedury. Statyczny kąt nie ma wpływu na spalanie - jednostka i tak samodzielnie wylicza dynamiczny kąt wtrysku
Diablo Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 A ja chciałem zmienić kąt wtrysku odkręciłem wszystkie śróby opisane w " warsztacie" trzy z przodu i jedna z tyłu a pompa ani drgnie. Czy to jest możliwe wszystkie śróby kręcą się palcami a pompa ani drgnie. mam trochę za niski kąt i rano słabo pali.
gadi Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Albo odkręciłeś z tyłu złą śróbę, albo spróbuj poluzować przewody paliwowe.
odzim Opublikowano 4 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2008 dzieki za odpowiedzi, wiec spróbuje sama pompe przestawic,spalanie mam takie jak z boku widac srednie spalanie prowadze sobie http://www.spritmonitor.de/en/my_account.html-Mileage Calculator and Vehicle's Costs Analyser, od poczatku kupienia a4 ,wydaje mi sie ze w normie,a rozrzad sam z ojcem robiłem nie pierwszy raz zreszta i był zrobiony ze wszystkimi prawami mechaniki tylko wtedy vaga nie mialem i nawet nie miałem wiedzy na temat kąta statycznego ze taki sie sprawdza w tdi bo to mój pierwszy diesel ,bo napewno odrazu bym sprawdził, dzieki za info, odpisze po próbie nastawienia kąta pompą.
Diablo Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Spróbuję poluzować przewody, bo śróbe odkręciłem raczej właścią. Tylko dziwię się że pompa ani drgnie. Czy przewody są takie sztywne i mogą ją tak trzymać?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się