Jump to content
IGNORED

[B5 AVG] Czy ten wyciek jest groźny???


A3
 Share

Recommended Posts

Ostanio zauważyłem drobny wyciek z początku myślałem że to spot pokrywy zaworów ale po dzisiejszych oględzinach stwierdziłem że cieknie z pod tej gumowej rurki na której są te dwie metalowe opaski http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/17e3148bce3f8f6a.html i mam takie pytanko czy to jest groźny wyciek? co zrobić a raczej co wymienić aby zlikwidować ten wyciek?.

Z góry dzięki za pomoc :>

Link to comment
Share on other sites

No jak na mój gust to nici z czipa przy tym wycieku :gwizdanie:

Link to comment
Share on other sites

Co zrobić w związku z tym??

Myślałeś o wyjeździe do tybetu ? :kox:

Link to comment
Share on other sites

No jak na mój gust to nici z czipa przy tym wycieku :gwizdanie:

...ale juz jest podobno :kox:

Link to comment
Share on other sites

Nie kumam, pytam co trzeba wymienić aby w 100% wyleminować ten wyciek?

Chip to nie podobno tylko jest

To chyba wina czipa :cool1:

Link to comment
Share on other sites

Program był robiony u Mastersa... ok rozumiem że to może być wina chipa ale co teraz zrobić aby wyeliminować ten wyciek?

Link to comment
Share on other sites

Podpowiedź: co z czym łączy ta rura z zaciskami?

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem co z czym ona łączy...bo się poprostu nie znam...załozyłem temat po to aby się dowiedzieć co zrobić aby wycieku nie było...czy mam zmienić tą rurke czy mam zmienić pół silnika czy mam zamienić turbine czy wogule zmienić silnik...na razie nie dostałem konkretnej odpowiedzi...

ort: wogóle / Poziek

Link to comment
Share on other sites

Turbo. Czym jest smarowany wirnik turbiny? Olejem. Skąd olej w tej rurze? Z turbiny. Czy to normalne? Nie.

Link to comment
Share on other sites

A odkreciles te dwie metalowe opaski i sprawdziles, w jakim stanie jest ten kawalek gumy.......?

Ja mialam podobna sytuacje i myslalam ze gdzies z silnika wydobywa sie olej.....a okazalo sie ze ta guma byla dziurawa i stad wydmuchiwalo olej,.........zalozylam nowa gume......i po wycieku ani sladu......

Link to comment
Share on other sites

Tu masz racje i taka opcja była by najlepsza jak by tylko ta gumka...ja nie mam czym nawet zdjąć tych opasek ale podajede do kogoś i zdejme.

Zakładając że ta gumowa rurka będzie dobra to w takim układzie jaka będzie przyczyna tego wycieku?

Link to comment
Share on other sites

Tu masz racje i taka opcja była by najlepsza jak by tylko ta gumka...ja nie mam czym nawet zdjąć tych opasek ale podajede do kogoś i zdejme.

Zakładając że ta gumowa rurka będzie dobra to w takim układzie jaka będzie przyczyna tego wycieku?

Kolego...wez plaski srubokret i odkrec te opaski....sprawdz ten kawalek gumy...... a dopiero pozniej gdybaj .....co by bylo gdyby......

Link to comment
Share on other sites

więc już ci mówie co to jest jeśli masz nieznaczne ślady oleju w tym przewodzie dolotowym to normalne w silnikach z dużym przebiegiem i można śmiało jeździć dalej a jeśli jest tego oleju dużo to turbina pompuje olej w takim wypadku radze szybko wymienić turbinie albo zregenerować w przeciwnym razie grozi to uszkodzeniem silnika a wtedy koszty będą o wiele większe :wink4:

Link to comment
Share on other sites

Tu masz racje i taka opcja była by najlepsza jak by tylko ta gumka...ja nie mam czym nawet zdjąć tych opasek ale podajede do kogoś i zdejme.

Zakładając że ta gumowa rurka będzie dobra to w takim układzie jaka będzie przyczyna tego wycieku?

Kolego...wez plaski srubokret i odkrec te opaski....sprawdz ten kawalek gumy...... a dopiero pozniej gdybaj .....co by bylo gdyby......

zeby kobita udzielala takich rad facetowi .... :laghing2:

koniec swiata .... :bag:

Link to comment
Share on other sites

Dokładnie tak jak .Pablo. napisał :th:

Prawdopodobnie jest gdzieś dziura od spodu, idź do sklepu po nową bo nie jest taka droga i wymieniaj, a jak wyciek nie ustąpi to wówczas się zacznij martwić :wink4:

Link to comment
Share on other sites

Ja jestem bardzo wdzięczny koleżance :buziak: :buziak: mam nadzieje że jak będe je zdejmował to nic nie połamie bo znając mnie to różnie bywa... :thumbdown: i równierz mam nadzieje że to będzie tylko ta gumka

Link to comment
Share on other sites

Angel jestem z Ciebie dumny :kox::notworthy:

Wybaczcie OT :hi:

Link to comment
Share on other sites

zeby kobita udzielala takich rad facetowi .... :laghing2:

koniec swiata .... :bag:

Spanky a zle mu powiedzialam :travolta:

jak najbardziej profesjonalna odpowiedz .... :th:

a teraz wracajac do tematu .... jest to czesta przypadlosc w tyc silnikach i polega ona na tym ze kawalek tej gumowej rurki zostaje przeciety przez jeden z cybantów [trudne słowo :wink4:] co powoduje delikatne wycieki oleum z dolotu oraz spadek cisnienia doladowania na wyzszych obrotach ....

przyklad : moze byc taka dziurka

1ah2.th.jpg

a to zdjecia z wewnetrznej strony przewodu, zobaczcie co sie dzieje z guma (oryginalna Audi) która ma juz swoje kilometry na karku [oddzialywanie oleju] ... poprostu sie rozpada a te kawaleczki gumy które z niej odpadaja leca wprost do kolektora... :naughty:

2xh8.th.jpg

to tak ku przestrodze jakby ktos zakladal jakis tani zamiennik .... az strach pomyslec co sie z nim bedzie działo

Link to comment
Share on other sites

:embarrassed: jednak jestem tępy z mechaniki wiem :embarrassed:

No wlasnie.

Jesli wiec dalej zamierzasz uderzac w te 200 kuni, czy 180, to podszkol sie troche. Troche podstaw nie zaszkodzi. :cool1:

Link to comment
Share on other sites

:embarrassed: jednak jestem tępy z mechaniki wiem :embarrassed:

No wlasnie.

Jesli wiec dalej zamierzasz uderzac w te 200 kuni, czy 180, to podszkol sie troche. Troche podstaw nie zaszkodzi. :cool1:

Ja to bym uderzał w 230KM z ostrym wałkiem :cool1:

Link to comment
Share on other sites

Ja jestem ciekawy czy jakies kroki zostały już poczynione w kierunku tych 200 kucyków :przebiegly:

Link to comment
Share on other sites

Ja jestem ciekawy czy jakies kroki zostały już poczynione w kierunku tych 200 kucyków :przebiegly:

jak widac ... doprowadzanie autka do serii ..... :laghing2:

Link to comment
Share on other sites

Ja jestem ciekawy czy jakies kroki zostały już poczynione w kierunku tych 200 kucyków :przebiegly:

jak widac ... doprowadzanie autka do serii ..... :laghing2:

Najpierw seria, a potem rezamy :th: Chyba właściwa kolejność :tongue4:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...