scq Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 W Poznaniu u mnie na Zamenhofa, z dwóch pasów które idą w pewnym momencie w "S" robią się 3 pasy, ja byłem na lewym, on na prawym. Ja pojechałem swoim pasem, a on zamiast odbić w prawo zgodnie z pasami to poleciał prosto i się spotkaliśmy. Ubezpieczony w PZU był, więc za bardzo się nie obrażałem W Słupcy/Koninie co weekend jestem, więc dawać znaka i którąś z 3 A4 dojadę
Sylwek A 4 Opublikowano 8 Lipca 2015 Opublikowano 8 Lipca 2015 Witam. Ja dziś odebrałem auto po zaciemnianiu szyb i jestem zadowolony z efektu i homologacjia też jest.
Sylwek A 4 Opublikowano 8 Lipca 2015 Opublikowano 8 Lipca 2015 Nie nie chciałem inaczej nym nie dostał homologacji
darek995 Opublikowano 8 Lipca 2015 Opublikowano 8 Lipca 2015 Sylwek już Ci mówiłem homologacja jest dla Ciebie i policja nią sobie szczerze mówiąc d*pę podciera równie dobrze można dać im pusta kartkę. Po prostu przód jest nielegalny i tyle
Blachu Opublikowano 8 Lipca 2015 Opublikowano 8 Lipca 2015 U mnie przód ma ok 23% przepuszczalności jak narazie 4 lata bez zrywania folii...
Sylwek A 4 Opublikowano 8 Lipca 2015 Opublikowano 8 Lipca 2015 No Darek wiem że masz racje Darek powiem ci że tą homologację to bardziej dla żony niż dla mnie jak jes to już niech będzie. i tak jestem zadowolony.
Sylwek A 4 Opublikowano 8 Lipca 2015 Opublikowano 8 Lipca 2015 No i teraz zaczynam szukać kiery bo moja to już tragedia. wytarte na środku że aż brzydko wygląda
P1RAT Opublikowano 8 Lipca 2015 Opublikowano 8 Lipca 2015 Powitać. U mnie wymiana n75, węży podciśnieniowych i trójnika odmy.. Auto po strojeniu chodzi jak brzytwa Ale koni coraz mniej więc będziemy myśleli nad mapą pod 200 na początek.
jaku8891 Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 Panowie macie kogoś kto by mi wyregulował dobrze szybe od kierowcy A4 B6?? ogolnie kogos kto sie zna i mial z tym do czynienia bo jakies podkladki mi powypadaly i nie wiadomo skąd są. Uszczelke dopasowałem idealnie, ale szyba nadal widzi opór i się cofa. Macie kogos dobrego w te klocki?? Dość pilna sprawa
xsebo1 Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 Podkładki dystansujace mogą być pod ramką szyby ale nie muszą
darek995 Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 Powitać. U mnie wymiana n75, węży podciśnieniowych i trójnika odmy.. Auto po strojeniu chodzi jak brzytwa Ale koni coraz mniej więc będziemy myśleli nad mapą pod 200 na początek. Realnie na serii zrobisz 180KM -185KM tak by to jeździło i nie traciło mocy w ciepłe dni. Oczywiście da się zrobić 200KM na seryjnych gratach ale jak się zrobi na dworze ok 30 stopni to wraca seria W 1.8t najlepiej przed softem zrobić FIMC + wydech + jakiś pipercross w filtr i myśle ze 200-210KM seria powinna zrobić tak by to jeździło już ładnie Pamiętaj ze każda zmiana typu głupi wydech powinna byc zrobiona korekta softu Tam się kręcisz koło Genowefy to Ci powinni powiedzieć
P1RAT Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 Powitać. U mnie wymiana n75, węży podciśnieniowych i trójnika odmy.. Auto po strojeniu chodzi jak brzytwa Ale koni coraz mniej więc będziemy myśleli nad mapą pod 200 na początek. Realnie na serii zrobisz 180KM -185KM tak by to jeździło i nie traciło mocy w ciepłe dni. Oczywiście da się zrobić 200KM na seryjnych gratach ale jak się zrobi na dworze ok 30 stopni to wraca seria W 1.8t najlepiej przed softem zrobić FIMC + wydech + jakiś pipercross w filtr i myśle ze 200-210KM seria powinna zrobić tak by to jeździło już ładnie Pamiętaj ze każda zmiana typu głupi wydech powinna byc zrobiona korekta softu Tam się kręcisz koło Genowefy to Ci powinni powiedzieć Wiem rozeznałem się w temacie. Do 210 seria pociągnie na luzie tylko tak jak mówisz. Fmic, zamiast kata downpip + najlepiej przelot. Celuję coś około 250-270 KM postawić ją z czasem. Ale najpierw przechodzę na olej Motul 5w40 Xclean + rozrząd oraz klocki ferodo. I tutaj mam dylemat czy 288 czy 312. Wiem,że przy większych trzeba ogarniać więcej roboty i wymieniać zaciski + pewnie jarzma. 288 wchodzą na luzie.
darek995 Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 No to spoko jak to już wiesz A co do zacisków to ja mam całe 288mm bo u siebie robiłem cały komplet hamulcu przód z 288/312mm a tył z 245/255mm. Zaciski są te same przy 312mm i 288mm różnica to jarzma i tarcze oczywiście. Tak czy tak jeśli już robisz hamulce to dobrze by było zawsze zaciski zrobić. Ja wszystkie swoje odesłałem do Dev'a (piasek, proszek, gumki niwe) pomimo tego ze chodziły dobrze. Tylko ja to robiłem taka metoda ze po kupiłem wszystkie zaciski drugie tak by auto mogło jeździć potem je wysłałem i wymieniłem. Także został mi teraz komplet przód i tył Jak planujesz jakies większe moce to zależy jakie masz teraz tarcze bo same klocki siły hamowania nie dają. I pamiętaj "dorosły tuning zaczyna się od hamulcy nie od mocy" 250-270KM to już dużo, turbo musi wpaść większe ni ma chu** Tylko mam jedno ale przy 210KM można już powoli zapomnieć o trakcji a co dopiero tam. Kumpel miał B7 2.0tfsi 210KM /300KM w osce to do 3 biegu trakcji nie było
szczuraz Opublikowano 18 Lipca 2015 Opublikowano 18 Lipca 2015 Ma na zbyciu zestaw z s4 na dwóch tlokach jakby ktoś chciał. Wysłane przez Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się