P1RAT Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Wahacze, drążki i springi na przodzie wymienione w końcu... Zaoszczędziłem co prawda 250 zł robiąc to wspólnie z naszym nowym kolegą na forum. Największy problem i mordowanie to odkręcenie sruby od wahaczy od strony kierowcy. Nie chciała za nic iść.. Efekt wyszedł taki,że trzeba było zdjąć wszystko i wybić poza autem.. Stracone godziny. Zaczeliśmy godzina 18 a skończyliśmy 2 w nocy. Pełno komplikacji non stop coś trzeba było poprawiać czy spasowywać. Prawa strona na szczęście poszła w godzinę ze złożeniem.. Natomiast naciąganie sprężyn tych -40 mm to jedna wielka porażka. Ale uff ufało się większość zrobiona teraz tylko obniżyć tył i jazda... Mam za to inny problem otóż przy wjeździe w dziurę słychać z prawego koła takie łup jakby coś od sprężyn czy wahacza dolnego. I zastanawia mnie to czy amortyzator powoduje taki dźwięk tam gdzie była uszkodzona sprężyna czy wahacze dolne też do wymiany.. Dodam,że górne na tej stronie były dobre stare. Jakieś pomysły może Darek coś poradzisz, w końcu znasz te auta ?
darek995 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Mówisz puka z prawej strony? Tylko przy wjeździe w dziurę ? Czy przy ruszani tez? Ktory tam wachacz wymieniales? ---------- Post dopisany at 13:22 ---------- Poprzedni post napisany at 13:21 ---------- Aaaa jade na Ostrów Arku z kobieta
Arkadiush Opublikowano 1 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2014 Aaaa jade na Ostrów Arku z kobieta w końcu jakaś dobra wiadomość tutaj
P1RAT Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Mówisz puka z prawej strony? Tylko przy wjeździe w dziurę ? Czy przy ruszani tez? Ktory tam wachacz wymieniales? ---------- Post dopisany at 13:22 ---------- Poprzedni post napisany at 13:21 ---------- Aaaa jade na Ostrów Arku z kobieta Puka tylko i wyłącznie przy wjeżdżaniu w dziurę oba górne. Lewe i prawe+ końcówki drążków. Może przy wymianie źle ją ulokowaliśmy albo śruba ta górna co jest jedna łącząca sprężyny z amorem słabo przykręcona była i nie jest sztywna.
darek995 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Ok górne + końcówki. Jakie końcówki? A i do sprawdzenia: Dolny wachacz "banan" Stabilizator + gumy Poprawność zamontowania amorka + górne śruby ktore montuje sie do karoserii te 3. Jeśli to bedzie ok to trzeba bedzie spojrzeć na sprężyne i jeszcze raz na górne.
P1RAT Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Chce ktoś moje koło zapasowe 130 zł ostatecznie felga oryginalna audi opona nowa dunlop 195/65/15
darek995 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Dzieki kupiłem ori dojazdówke audi za 50zl
P1RAT Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Ty mi lepiej powiedz co tak może pukać. Jeśli sprężyna źle jest ułożona bądź niedokręcona do końca to bd walić ?
darek995 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Napisałem ci co trzeba sprawdzic nikt wróżka nie jest tym bardziej ze wyciagalem amor cały. Może tez to byc sprężyna tylko wtedy naprawdę by sie musiała c**jowo ułożyć.
P1RAT Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Już sobie z tym poradziłem. Rozebralem dzisiaj ponownie prawy przód i sprężyna była źle zamontowana przez co śruba była luźna.. poprawiłem wszystko wymieniłem springi na tyle i autko ładnie siedzi. Spadło dużo więcej niż 4 cm. Z dużej kozy zrobiła się niska po założeniu 18 myślę,że nie będzie to wyglądać źle. Za to przy skręcaniu w lewo ostro słychać lekkie pukanie i nie wiem czy nie czasami guma od przebugu bo jak widziałem to była już wytarta i pewnie lekkie stukanie już się od niej zaczyna bo smar gubi. Jutro zrobię foto bo o 21 jak skończyłem było już ciemnawo. Teraz pozostają felgi i przyciemnienie szyb. Przód chyba zrobię sobie na 15 % a tył 50 ---------- Post dopisany at 23:52 ---------- Poprzedni post napisany at 23:36 ---------- Swoją drogą jutro przyda się jej duża kąpiel bo przez te wymiany trochę się zasyfiła.
Neemzi Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Siemanko Mam pytanko co myślicie o tym gwincie 2012r gwintowane zawieszenie amortyzatory gwint Audi A4 B5 FWd Quattro Aleksandrów Łódzki nada się czy lepiej czekać na coś innego.
P1RAT Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Może to jeszcze nie gleba ale przy 18 calach będzie w miarę dobrze leżeć. Dużo lepiej niż wcześniej jest już Przed: I po:
Labiel Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Słabo widać bo koła czarne i giną w tych nadkolach
P1RAT Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 No niestety na żywo wygląda to mega dobrze. I przerwa jest niewielka może 4 cm mierzyłem ile było przed więc na sprężynach -40 mm auto na tyle usiadło 5.5 cm bo gumy od amora założyliśmy inaczej mniejszą na amora więszką na podkładkę i zyskało 1cm około
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się