befol Opublikowano 3 Lipca 2014 Opublikowano 3 Lipca 2014 Arek super wyszlo widze ze wycieczka do Kaja poplaca Jak opanowales temat poziomu paliwa? Jak ktos chce profi korekte to za 500zl u detailingowca z woskiem itp. Profi korektę to by się chciało, ale wydać 500zł to już mniej chętnie Tym bardziej, że tak na prawdę to autku przydałoby się malowanko tu i ówdzie, nie ma sensu pakować aż tyle. Propozycja KeteO bardziej chyba trafia w mój przypadek Panowie a mam pytanie odnośnie oleju do wymiany zostało mi około 3tyśie do wymiany a mam zamiar jechać nad może: ) i pytanie zrobić to teraz czy po powrocie? Sylwek, to już zakrawa o wydziwianie. No chyba, że mowa o Morzu Śródziemnym...
Arkadiush Opublikowano 4 Lipca 2014 Autor Opublikowano 4 Lipca 2014 Dobrze Arku po prostu nieporozumieni a wróciłes od kaja? Ja już w tym samym dniu byłem w domu zahaczyłem jeszcze o Krawata w kaliszu i o
Sylwek A 4 Opublikowano 4 Lipca 2014 Opublikowano 4 Lipca 2014 Powitać panowie no po powrocie z nad może będzie 10000km a rej chwili jest olej GM 10x40 i co tu by walc mu w tej chwili przebieg 256tys
PitekA4 Opublikowano 4 Lipca 2014 Opublikowano 4 Lipca 2014 weź to zlej lej pełnego dziada z motula czy tam LMa
darek995 Opublikowano 4 Lipca 2014 Opublikowano 4 Lipca 2014 Albo motyl albo valvoline. Nie lej LMa kilku znajomych miało z nim przeboje brania oleju a po zalaniu valvo nie. Przykład był olej 5w30 castrol, zmiana na taki sam tylko LM i po 1 tys na bagnecie zero :shock: silnik nie lał. Kupiłem mu valvo i do dzisiaj chłop jeździ i nic nie odlewa. I to nie jeden przypadek. Tapnięte z iphona
Sylwek A 4 Opublikowano 4 Lipca 2014 Opublikowano 4 Lipca 2014 No miałem podobnie bo silnik nie jest ulany nigdzie a musiałem dolać oleju bo ubyło 300ml to dużo też myślę nad zmianą oleju dla tego
Labiel Opublikowano 4 Lipca 2014 Opublikowano 4 Lipca 2014 No miałem podobnie bo silnik nie jest ulany nigdzie a musiałem dolać oleju bo ubyło 300ml to dużo też myślę nad zmianą oleju dla tego 300ml w ciągu jakiego dystansu? Jak dla mnie jak by ci wziął nawet i 1l od wymiany do wymiany, czyli powiedzmy na te 10tyś to jest nic - szczególnie jak się ostrzej jeździ. Każdy silnik bierze olej - nie ma takiego który by nie brał. Dodam tylko że audi dopuszcza ubytki w ilości 1l na 1000 km PS: Właśnie zakupiłem nowy mocniejszy reduktor LPG, więc za tydzień będę bawił się w gazownika. Trzeba wreszcie ogarnąć instalację, zmienić parownik a przede wszystkim przenieść go w inne miejsce.
darek995 Opublikowano 4 Lipca 2014 Opublikowano 4 Lipca 2014 Dopuszcza 1L na 1000km ale w tsi chyba choc moge sie mylic. Zdrowy silnik to mysle 100ml na 1000km. U mnie tak jest w Vłce a jak przyciskam mocniej to nawet 150ml.
Labiel Opublikowano 4 Lipca 2014 Opublikowano 4 Lipca 2014 Nie, w B5 takie normy są. W Audi 80 w 1,6TD norma była 1,5l na 1000 km.
darek995 Opublikowano 4 Lipca 2014 Opublikowano 4 Lipca 2014 Dla mnie 1l na 1000km to juz do remontu.
Labiel Opublikowano 4 Lipca 2014 Opublikowano 4 Lipca 2014 Dla mnie 1l na 1000km to juz do remontu. I często tak jest, ale jak się postarasz to i w zdrowym silniku osiągniesz taki efekt - obroty do odcinki na każdym biegu i nie ma opcji aby nie spalił oleju.
darek995 Opublikowano 4 Lipca 2014 Opublikowano 4 Lipca 2014 A to wiem bo kumoel mial rover 200 i jak go podociskal to oleju braklo.
Bartek B5 Opublikowano 4 Lipca 2014 Opublikowano 4 Lipca 2014 :hi:Kierowniki ja tam na LM nie narzekałem moj były golf od wymiany do wymiany ni kropli nie wciagnal a miał jak go sprzedawałem około 600k pekulane i 10 lat lpg i jeszcze dawał rade
Labiel Opublikowano 4 Lipca 2014 Opublikowano 4 Lipca 2014 :hi:Kierowniki ja tam na LM nie narzekałem moj były golf od wymiany do wymiany ni kropli nie wciagnal a miał jak go sprzedawałem około 600k pekulane i 10 lat lpg i jeszcze dawał rade Pytanie czym sobie ten olej uzupełniał Pb czy płynem chłodniczym
Bartek B5 Opublikowano 4 Lipca 2014 Opublikowano 4 Lipca 2014 :hi:Kierowniki ja tam na LM nie narzekałem moj były golf od wymiany do wymiany ni kropli nie wciagnal a miał jak go sprzedawałem około 600k pekulane i 10 lat lpg i jeszcze dawał rade Pytanie czym sobie ten olej uzupełniał Pb czy płynem chłodniczym Tu cie musze zaskoczyc ze niczym bo gosc robił kapitalke serducha i jakbys zapytał z kad ta pewnosc to pofatygowałem sie i go rozebrałem a pozatym miałem faktury na czesci i wszystko sie zgadzało
Labiel Opublikowano 4 Lipca 2014 Opublikowano 4 Lipca 2014 Śmieje się tylko Ojciec miał passata 1,6D z z przebiegiem ponad 400tyś i też oleju "nie brał". A piszę że "nie brał" bo nie ma silnika który nie spala oleju - to po prostu nie możliwe, ponieważ nie ma tam idealnie szczelnych połączeń. Silnik to nie zakręcona butelka. Zawsze coś spali na cylindrach, coś pójdzie odmą itp.
Bartek B5 Opublikowano 4 Lipca 2014 Opublikowano 4 Lipca 2014 u mnie najwidoczniej to byly sladowe ilosci bo na miarce nie było widac ubytku:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się