Andronikus Opublikowano 20 Listopada 2006 Opublikowano 20 Listopada 2006 Witam Zagadka jest następująca. A4, B5, 1996; 1.6, BEZ GAZU Po odpaleniu na zimnym silniku obroty OK. Po jakimś czasie gdy temperatura silnika skoczy do kilkadziesiat oC zaczyna się falowanie obrotów od ok 500 do 1500 rpm. Kody błędów z kompa: Control Module Part Number: 8D0 907 557 B Component and/or Version: 1,6L R4/2V MOTR HS D08 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 00000 4 Faults Found: 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 13-10 - Adaptation Limit (Mul) Not Reached - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent 17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded P1328 - 35-10 - - - Intermittent Co mu dolega ? Czujnik temperatury pł chłodzącego ? Nastawnik lub potencjometr nastawnik przepustnicy brudny / zły ? Jakieś inne teorie ? Co trzeba zrobić VAG-iem po przeczyszczeniu przepustnicy ? Czy gdzieś jest opisana procedura adaptacji przepustnicy ? Czy wystarczy łączyć silnik nie gazować i tak do 90oC temp. silnika ? Pozdrawiam
sisi1977 Opublikowano 20 Listopada 2006 Opublikowano 20 Listopada 2006 miałem to samo falowały mi obroty.objawy jak u ciebie,zaden mechanik nie mogł zdiagnozowac co mu jest,po mimo ze był podpiety po vag-a.pojechałem do ASO,bo tylko oni mogli mi pomóc i okazało sie ze sprawa jest błacha,po wymianie rozrządu był źle ustawiony zapłon i z tego było to falowanie,kosztowało mnie to 298,89gr.poszukaj sobie w wyszukiwarce było bardzo tego dużo i rozpisywałem sie na ten temat od początku wejscia na to forum. no i pewnie zamką Tobie ten temat.
szogun0 Opublikowano 20 Listopada 2006 Opublikowano 20 Listopada 2006 Tomku, zapomniałem ci napisać, żebyś przyjrzał się jeszcze odmie. Jak będzi epopekana to może falować.
nervus-ek Opublikowano 22 Listopada 2006 Opublikowano 22 Listopada 2006 ja u siebie mialem podobnie falowaly jak dojezdzalem do swiatel i wciskalem sprzeglo albo jak dalem gazu na luzie tyle ze falowaly ze trzy razy i wszystko sie stabilizowalo az do nastepnego ruszenia na poczatek oczyscilem przepustnice i sie poprawilo ale oczyscilem powieschownie tak to nazwe bo zdjalem tylko rure dolotowa od filtra powietrza i tyle ile moglem to wsadzilem reke i czyscilem i powiem ze odrazu sie poprawilo ale jak ostatnio wywalilo mi olej przez czyjnik oleju i wyjalem sobie wtedy cala przepustnice to wyczyscilem ja cala szmatka i benzynka powiem tak jest git w porownaniu do tego co bylo przed czyszczeniem jest tak ze niema sie do czego doczepic pozdrawiam
michal A4 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Opublikowano 7 Stycznia 2007 nie wiem oco chodzi sorrki ? witam wszystkich klubowiczów!!! [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 07-01-2007, 17:58 ] jeśli nie jesteś pewien swojej ortografii, sprawdzaj ją proszę. Po co Twój post w tym temacie ?
Viking Opublikowano 9 Stycznia 2007 Opublikowano 9 Stycznia 2007 To częsta przypadłość z tymi obrotmi......... przyczyn może być wiele. Ja osobiście ASO nie polecam. Wyczyścili mi przepustnice za 300zł!!! Nic się nie poprawiło......... Od tamtej pory sam staram się dojść przyczyny problemów w aucie, i w miarę możliwośći usunąć. Mamy takich mechaników że jak im ni powiesz co jest zepsute to raczej nie znajdą przyczyny........ Sprawdź silniczek krokowy bo czasami lubi się zepsuć....
Adriano Opublikowano 30 Marca 2007 Opublikowano 30 Marca 2007 Hej kolego nervus-ek a powiedz jak adaptowałeś przepustnice po tym jak ją wyczyściles? Za pomocą Vag czy nie. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się