Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Moja niunia :-)


airot

Rekomendowane odpowiedzi

Mialem podobny problem

Najlepiej chyba zalozyc niefabryczny alarm jakiejs dobrej firmy ( tak jak "pre_pl" mowi ). Plusem tego rozwiazania jest to ze osoba montujaca moze np poprowadzic wiazki inaczej jak w fabryce co zawsze jest jakims tam utrudnieniem dla potencjalnego zlodzieja. Co do cen rowniez potwierdzam slowa przedmowcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładna sztuka. I widze że przyjechała z tego samego regionu co moja :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka powinna być prędkość maksymalna tego modelu? tzn. BPW 140PS.

Teraz jest około 210km/h, ale wydaje mi się, że powinno być nieco więcej.

Wedle Brief-u jest 205km/h. Jak to można zwiększyć, czy mamy jakieś

ograniczenia w komputerze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka powinna być prędkość maksymalna tego modelu? tzn. BPW 140PS.

Teraz jest około 210km/h, ale wydaje mi się, że powinno być nieco więcej.

Wedle Brief-u jest 205km/h. Jak to można zwiększyć, czy mamy jakieś

ograniczenia w komputerze?

218 licznikowe i wskazówka nie drgnie dalej

ciekawe jak z virusem? :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja po virusie do 220 dużo szybciej doszedłem ale jeszcze nie sprawdzałem ile na max pójdzie, sam nie wiem dlaczego :) na Youtube 170 do licznikowych 240 śmigają. Jak sprawdzę dam znać.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seria 138,5 KM, 360 Nm OB 1800 rpm - teraz 166 KM i 375 Nm dosyć płaski. Auto jest super elastyczne, nie zrywa od dołu, spalanie 0,5 do 1 L na 100 km. virus by Rogalotti - polecam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki. ;-) kiciafirerek a na 3.0TDI w quattro jaką masz prędkość maks? :-)

wycisnolem 245km/h w 4 osoby :) i bagaz po dach i to jeszcze w deszczu mam zdjecia licznika jak bedzie chwila to wrzuce :) bede musial bez obciazenia sprawdzic ale kolega ma 3.0 233KM jakos tak i mowil ze przy 250KM/h jak by jakas blokada i ani jednego wiecej kilometra nie chciala jechac :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wycisnąłem 230 dzisiaj w 2 osoby na pokładzie, jak ma 240 lecieć to trochę długo bedzie trwało albo wcale, coś mi się wydaje, że moja skrzynia nie jest wystarczająco długa. Mój kolega w A5 3.0 TDI Q 265 licznikowe wydusił. Na szczęście nie byłem pasażerem bo :sick3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi w a3 2.0 170km przy 240 sie skrzynia konczyla, czyli tak naprawde bylo to ok 220km/h , bo jak wiadomo licznik przeklamuje, w a4 3.0 jest znacznie ciekawiej bo szafa sie zamyka a pozniej wyskakuje ograniczenie ne FIS`ie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi w a3 2.0 170km przy 240 sie skrzynia konczyla, czyli tak naprawde bylo to ok 220km/h , bo jak wiadomo licznik przeklamuje, w a4 3.0 jest znacznie ciekawiej bo szafa sie zamyka a pozniej wyskakuje ograniczenie ne FIS`ie

czyli ze 260 powinienem wycisnac ?? :naughty: :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prześcigajcie się dalej w tym kto szybciej pojedzie. Potem zoranizujcie następny konkurs który pierwszy silnik wybuchnie. Bo nie daję Wam długiego żywotu przy takim bucie. Niektórzy nie rozumieją że dane katalogowe są do tego żeby w miarę bezpiecznie i bezawaryjnie się poruszać. Gdyby który kolwiek z Was założył sobie 2 czujniki czyli temp oleju i wskaźnik temp. spalin EGT nie jeździłby z tak dużą prędkością. Bo przy takim obciążeniu temp EGt jest w okolicach 850-900 st co może przy dłuższym użytkowaniu popalić tłoki . Olej przy takim butowaniu ma 120 st. co nie dostatecznie smaruje najważniejsze podzespoły( z oleju robi się woda i przelatuje). Tyle, powodzenia w dalszych konkursach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To akurat moja wina. Nie chodziło mi o to kto tak 'butuje' tylko o maksymalną prędkość

jaką dany model osiąga. Z tych silników z dobrym tuningiem dałoby się wycisnąć dużo

więcej ale każdy chip/tuning niesie za sobą straty dla silników (dlatego chociażby nigdy

bym nie kupił ztuningowanej bryki). Chodziło mi tylko o informacje poza katalogową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BPW po wirusie u Mastersa, nie dużo dłubnięta (+25KM i +50 Nm) a jazda całkiem inna :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...